Triumph Speed Triple part 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
TailTidy Triumph Speed Triple 1050 model 2005 (Valtermoto)

verfproject is de spuitert mee bezig, hij zei 2 weken en het is nu bijna een week geleden, dus ik heb geduld :)

arrow is wel heel mooi, alleen wel braaf qua geluid. ik heb zelf een full system zard liggen (kijk maar op google), en die maakt rond de 102 db. uit de VS kan je ook nog een werkes demper bestellen, die zien er ook wel gelikt uit, alleen weet ik niet of je daar een systeem voor hebt



veur die werkes uutlaat heb je geen voorpijp nodig een van ons rijd daar ook mee (weet alleen niet meer wie) :$
 
Laatst bewerkt:
Hey ezvictory 2, de poppetjes zijn tot leven te wekken door net zo lang op F5 te drukken tot dat ze het weer doen. Maw 4x 5x of hoe vaak dan ook. Tis een bekend probleem in de vraag en zeur afdeling. :o JA daar was ik ook om de poppetjes terug te brengen in het land van de levenden.

:( grr ze zijn weer terug gezakt in een coma :(

Klapjap op 380 volt? Zal ze krijgen.
:W
Thank UU Man :W
goed weer daar 8-)???
 
Laatst bewerkt:
morgen even halen. ga ik even bij iemand onder zn neus smeren :+

maare...

lompje in "TailTidy Triumph Speed Triple 1050 model..."

Nou, bij wie zou je dat nou gedaan hebben B|

Ik had hem smiddags al gelezen, ik heb nog wanhopig geprobeerd om het stil te houden maar het is toch uitgelekt :(

Volgende keer toch maar wel proberen die Engelsen te overtreffen voor wat betreft het bieden van smeergeld aan de motoplus journalisten...
 
Nou, bij wie zou je dat nou gedaan hebben B|

Ik had hem smiddags al gelezen, ik heb nog wanhopig geprobeerd om het stil te houden maar het is toch uitgelekt :(

Volgende keer toch maar wel proberen die Engelsen te overtreffen voor wat betreft het bieden van smeergeld aan de motoplus journalisten...
Die Engelsen moeten wel rijk zijn want de uitslag is overal het zelfde :P









:+
 
Beste mensen,

kben van plan valblokken (proppen ) te kopen
nu heb ik mooie gezien van Rizoma ,PM250B
zou dit wat zijn?? Of beter van een ander merk ofzo??
wat is U advies ???
 
Beste mensen,

kben van plan valblokken (proppen ) te kopen
nu heb ik mooie gezien van Rizoma ,PM250B
zou dit wat zijn?? Of beter van een ander merk ofzo??
wat is U advies ???

ik zou gewoon degene kiezen die je het mooist vind, en die op de meest praktische plek zitten..
 
Hoi speed trippelaars!

Ben niet helemaal vers hier op het forum maar triumph technisch wel. Ik ben sinds gister de gelukkige eigenaar van een speed triple.

Ik heb gelijk een vraagje aan jullie....het gaat over uitlaten. Ik heb al gezocht en ben me ervan bewust dat er al genoeg over geschreven is. Toch wil ik jullie naar ervaringen vragen over de Mivv x-cone, Mivv GP en de Zard 3 in 1.

Zie graag jullie reacties tegemoet.

Hieronder een fotootje van mijn speed triple
full
 
Hoi speed trippelaars!

Ben niet helemaal vers hier op het forum maar triumph technisch wel. Ik ben sinds gister de gelukkige eigenaar van een speed triple.

Ik heb gelijk een vraagje aan jullie....het gaat over uitlaten. Ik heb al gezocht en ben me ervan bewust dat er al genoeg over geschreven is. Toch wil ik jullie naar ervaringen vragen over de Mivv x-cone, Mivv GP en de Zard 3 in 1.

Zie graag jullie reacties tegemoet.

Hieronder een fotootje van mijn speed triple[afbeelding]
dat is een mooie fiets mien jong *O* *O* *O*
ik denk dat je moet kijken wat je uit wil geven en wat jij het mooist vind :Y
ik heb deze een low boy arrow met een leovince eind demper eigen bouw 8-)

rechtsaanzichtnieuw.jpg


en je zult geen spijt krijgen van je mooie nieuwe aanwinst *D
 
Laatst bewerkt:
Hoi speed trippelaars!

Ben niet helemaal vers hier op het forum maar triumph technisch wel. Ik ben sinds gister de gelukkige eigenaar van een speed triple.

Ik heb gelijk een vraagje aan jullie....het gaat over uitlaten. Ik heb al gezocht en ben me ervan bewust dat er al genoeg over geschreven is. Toch wil ik jullie naar ervaringen vragen over de Mivv x-cone, Mivv GP en de Zard 3 in 1.

Zie graag jullie reacties tegemoet.

Hieronder een fotootje van mijn speed triple[afbeelding]


Dubbele arrows!!!!

staat nu een paar te koop op MP trouwens :W
full
 
Hoi speed trippelaars!

Ben niet helemaal vers hier op het forum maar triumph technisch wel. Ik ben sinds gister de gelukkige eigenaar van een speed triple.

Ik heb gelijk een vraagje aan jullie....het gaat over uitlaten. Ik heb al gezocht en ben me ervan bewust dat er al genoeg over geschreven is. Toch wil ik jullie naar ervaringen vragen over de Mivv x-cone, Mivv GP en de Zard 3 in 1.

Zie graag jullie reacties tegemoet.

Hieronder een fotootje van mijn speed triple[afbeelding]
*O*
full
*O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan