MF Gooi en Vechtstreek deel * 62 *

Wat en wanneer?

  • 13 feb - lasergamen

    Stemmen: 3 9,4%
  • 13 feb - bowlen

    Stemmen: 5 15,6%
  • 20 feb - lasergamen

    Stemmen: 1 3,1%
  • 20 feb - bowlen

    Stemmen: 9 28,1%
  • 27 feb lasergamen

    Stemmen: 0 0,0%
  • 27 feb - bowlen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik kan altijd.

    Stemmen: 9 28,1%
  • Ik wil niet mee :W

    Stemmen: 5 15,6%

  • Totaal aantal stemmers
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen. Het is vrijdag *O*

Volgens mij wil zij echt van hem af..

Fijn dat het goed gaat, Girl en Kato! *O*

Gezellig, Coonie!! *O*

Nu hou ik op met hupsen en ga op zoek naar koffie. :Z
 
truste vroege slapers :W




@ Michiel: Hoe kun jij je touwens zo vaak verslapen terwijl je vroeg naar bed gaat? :P




[me="Xtra"]zal ook 's proberen voor 12 uur te gaan :X[/me]
Geen idee, maar tis me weer gelukt :+

Misschien slaapt hij wel helemaal niet vroeg :X
Dat is soms ook de oorzaak ja :9

Yo, dat hoef ik dus niet te weten.

Lekker verslapen dan :W
Daar moet ik ook niets van weten... :/ Je eigen fantasieën hou je maar lekker voor je Michel -O-

Hèhè... :P

Ik ga nu ff douchen en morgenvroeg om 7 uur hoop ik wakker te worden van de wekker! :P Ik moet toch oplossingen gaan vinden voor het door-de-wekker-heen-slapen-gedrag! Vanochtend om 8 uur een meeting en ik schrok om 5 voor 8 wakker! :X Schade viel mee... :+

Weltruste ieder1!
Zal ik je het nog mooier vertellen... ik werd om kwart over 6 al wakker van mn wekker. Maar zit nu nog op de bank thuis (te werken). Zo maar ff snel douchen, ontbijtje maken en met de auto naar de garage. Denk dat ik voor 12u wel op werk moet kunnen zijn *D
 
meeste filmpjes worden niet zo uitgebreid besproken :/
bespeur toch enige benauwdheid onder de heren..
_O-
 

En nou ga ik weer benieuwd worden.... kan hier potjandorie geen You-Tube dingetjes bekijken :N



owkeej, situatieschets:

Domme doos neemt een grote klodder boter in haar hand en sneaked naar de badkamer waar haar vermoedelijke vriend/man staat te douchen. Ze smeert de vloer voor de douche in met boter terwijl hij argeloos een liedje staat te zingen.
Meneer stapt uit de douche, blijft even staan en gaat vervolgens met een rotklap voorover, letterlijk op zijn bek.
Kastdeur valt nog even over hem heen en je hoort die idiote draak op de achtergrond gieren van het lachen.....humor..... :/


Mits zij HEM afgelopen week heeft betrapt met een kudde cheerleaders....dan is het wel geinig jah :')
 
owkeej, situatieschets:

Domme doos neemt een grote klodder boter in haar hand en sneaked naar de badkamer waar haar vermoedelijke vriend/man staat te douchen. Ze smeert de vloer voor de douche in met boter terwijl hij argeloos een liedje staat te zingen.
Meneer stapt uit de douche, blijft even staan en gaat vervolgens met een rotklap voorover, letterlijk op zijn bek.
Kastdeur valt nog even over hem heen en je hoort die idiote draak op de achtergrond gieren van het lachen.....humor..... :/


Mits zij HEM afgelopen week heeft betrapt met een kudde cheerleaders....dan is het wel geinig jah :')

Vooral jouw onderste zinnetje... maar ik krijg wel een goed beeld... :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan