MF Gooi en Vechtstreek deel * 62 *

Wat en wanneer?

  • 13 feb - lasergamen

    Stemmen: 3 9,4%
  • 13 feb - bowlen

    Stemmen: 5 15,6%
  • 20 feb - lasergamen

    Stemmen: 1 3,1%
  • 20 feb - bowlen

    Stemmen: 9 28,1%
  • 27 feb lasergamen

    Stemmen: 0 0,0%
  • 27 feb - bowlen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik kan altijd.

    Stemmen: 9 28,1%
  • Ik wil niet mee :W

    Stemmen: 5 15,6%

  • Totaal aantal stemmers
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Plexat: Sushi! *O* :9
@ X : vertel! O-)
@ Mies: om jouw bureau? _O- :+
@ Diddle: ff punten geven voor de Boboti he! Weet ik of ik ook aan de gang kan! :9



wiekent! *O*
 
Laatst bewerkt:
Nee joh..


Het is de schuld van de politie, de krant, de man die in de weg loopt en nog dood gaat ook, de arts, de verplegerts, de rest van de wereld.


Ondertussen werken wij de uitkering bij elkaar die deze hersenloze randdebiel elke maand opstrijkt zodat hij iig een leuk leven kan hebben.
 
Laatst bewerkt:
Nee joh..


Het is de schuld van de politie, de krant, de man die in de weg loopt en nog dood gaat ook, de arts, de verplegerts, de rest van de wereld.


Ondertussen werken wij de uitkering bij elkaar die deze herzenloze randdebiel elke maand opstrijkt zodat hij iig een leuk leven kan hebben.
Het wordt tijd dat er 's uit een heel ander vaatje getapt gaat worden in dit land :/
 
@ Xtra ik ook altijd in de auto maja dat is omdat ik altijd passagier ben geen autorijbewijs en het is zwaar saai om in de auto te zitten :P
Nou, als je zelf rijdt maakt het in slaap vallen het wel wat te spannend
 
Je werkt wel heel netjes :}
Ben idd een miereneuker wat dat betreft! :$ Kan er echt ziek van zijn als ik een boutje/schroefje mis...
Maar zo vergeet je nauwelijks wat te monteren en kom je er niet naderhand achter dat je nog een boutje over hebt! :)

...

Zo dan! Is dat bij jou thuis?!? :}
:N
Nog bij m'n ouders!
Let op het woordje 'nog'! ;) Zodra ik hier een mooie plek heb verhuis ik meteen alles!
 
Nee joh..


Het is de schuld van de politie, de krant, de man die in de weg loopt en nog dood gaat ook, de arts, de verplegerts, de rest van de wereld.


Ondertussen werken wij de uitkering bij elkaar die deze herzenloze randdebiel elke maand opstrijkt zodat hij iig een leuk leven kan hebben.
Ho ho, hij had een hersenschudding.... Hersenloos is hij dus niet :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan