KTM 990 SM en meer LC8 deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
mooi! ik zal binnenkort een lijstje met deelnemers publiceren!

@onnois: Mijn voorstel is om rond een uur of 10:00 te verzamelen. In de route zitten aan het begin wat touristische stukjes die later op de dag erg druk kunnen worden. Voor de middag wordt je daar nog niet gestoord door wielrenners, nordicwalkers enz..

Ga je de route per GPS uitzetten? Dan wil ik iig de route graag hebben voor op den Zumo
 
ik heb zelf geen echte gps. maar wel een smartphone met gps. dus met wat hulp van google maps en mijn gps moet ik denk ik wel de route eruit kunnen krijgen.

work in progress... en tips welkom. eventueel leen ik binnenkort van iemand een gps en rij ik dan de route een keer.
 
ik heb zelf geen echte gps. maar wel een smartphone met gps. dus met wat hulp van google maps en mijn gps moet ik denk ik wel de route eruit kunnen krijgen.

work in progress... en tips welkom. eventueel leen ik binnenkort van iemand een gps en rij ik dan de route een keer.

hier een tomtom v2.. maar ik rij wel gewoon achter iemand aan :)
 
Als je in de winter een bike besteld moet je eigenlijk ook wel gaan rijden :Y
vooral als je er verwarming op hebt laten schroeven

Ik weet niet hoe de straat er bij jou uit ziet.. maar met 3 cm ijslaag op de weg hier, en vele tonnen pekel op de rest van de wegen ga ik met mijn nieuwe motor echt niet de weg op.

Zodra het 2 dagen geregend heeft ben ik de eerste die opstapt. Ook met 2 graden boven nul ;)
 
Ik weet niet hoe de straat er bij jou uit ziet.. maar met 3 cm ijslaag op de weg hier, en vele tonnen pekel op de rest van de wegen ga ik met mijn nieuwe motor echt niet de weg op.

Zodra het 2 dagen geregend heeft ben ik de eerste die opstapt. Ook met 2 graden boven nul ;)
Als je pekelvrij wilt rijden kun je vast een datum prikken rond midden April ;)
zet hem lekker in de woonkamer, dan kun je er lekker naar kijken :]
 
ik rij gewoon door, het blijft een gebruiksartikel...
ik ga straks brouwer eens bellen wat ik voor mijn SE kan krijgen.
denk er over na om een 990smr te halen en een oude xt voor blubberen..
 
Dan zet mij ook maar op het lijstje.
Weet alleen nog niet voor 100% zeker dat ik kan.o-)
Gaan er eventueel nog meer die uit het zuiden komen??(dicht bij dipi moto)
misschien wel zo fijn om niet allen te hoeven rijden:]
 
Dan zet mij ook maar op het lijstje.
Weet alleen nog niet voor 100% zeker dat ik kan.o-)
Gaan er eventueel nog meer die uit het zuiden komen??(dicht bij dipi moto)
misschien wel zo fijn om niet allen te hoeven rijden:]
3 uur kachelen is mij iets te gek om een rondje te doen aldaar, dan kan ik in Luxeburg zitten ;)
 
Als "the gathering" op 10 of 17 april is in A'doorn kan ik er jammer genoeg niet bij zijn ivm onk supermoto de volgende dag. In dat geval: iedereen veel plezier die dag. En anders hoop ik jullie wel te zien en hoop dat de opkomst masaal is :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan