KTM 990 SM en meer LC8 deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zozo jullie motors zien er mooi uit!! Wens jullie er veel plezier van!!

Trouwens was een mooie dag om te rijden hè..

Beurs zelf vond ik echt geen klote aan!! Ik zeg het ieder jaar weer en tog blijf ik gaan.
 
Zo, Utrecht weer overleefd. ....

Toch altijd weer leuk om te zien wat voor een volk er op zo'n beurs afkomt.
We waren nog niet eens binnen (net voor de ingang vanaf de Jaarbeurskant stond een vrachtwagen van MV Agusta met een afbeelding van een F4 op de zijkant) toen mijn motorseizoen al niet meer stuk kon:

Man tegen zijn vrouw:
Hey, moi's kieken, de nieuwe Ágoestaa, met die vierkante piep'n!! _O-

ps.
Onnois, als er een paar vette vingers op je Akra's zitten... sorry!
 
Haha geeft niet hoor, ik kan niet wachten totdat ik ze mag poetsen!!

Maarehh wat een cheap stand van August hè haha zoen duur merk en dan op de parkeerplaats gaan staan, maaarr iedereen ziet je wel haha
 
D'r staan nog helemaal geen foto's op deze pagina! :o


full
 
In 2009 werden er 14.338 nieuwe motorfietsen geregistreerd. Om dit cijfer beter te begrijpen heeft het VWE bureau voor voertuigdocumentatie en –informatie op ons verzoek deze cijfers uitgesplitst naar merk en model. In een dagelijkse serie geven we zo inzicht in de verkoopcijfers en kunt u zelf zien welke modellen in 2009 populair waren en welke niet. Vandaag: KTM

1190 RC8 7
1190 RC8 R 11
125 EXC 5
200 EXC 3
250 EXC 25
250 EXC Racing 3
300 EXC 33
400 EXC Racing 3
450 EXC Racing 94
525 EXC DesertRacing 1
525 EXC Racing 4
530 EXC 152
640 Duke 1
690 Duke 20
690 Enduro 25
690 SMC 14
690 Supermoto 25
950 Super Enduro R 5
950 Supermoto 4
950 Supermoto R 4
990 Adventure 28
990 SuperDuke 29
990 SuperDuke R 12
990 Supermoto 97
onbekend 5
Totaal KTM 610
 
In 2009 werden er 14.338 nieuwe motorfietsen geregistreerd. Om dit cijfer beter te begrijpen heeft het VWE bureau voor voertuigdocumentatie en –informatie op ons verzoek deze cijfers uitgesplitst naar merk en model. In een dagelijkse serie geven we zo inzicht in de verkoopcijfers en kunt u zelf zien welke modellen in 2009 populair waren en welke niet. Vandaag: KTM

1190 RC8 7
1190 RC8 R 11
125 EXC 5
200 EXC 3
250 EXC 25
250 EXC Racing 3
300 EXC 33
400 EXC Racing 3
450 EXC Racing 94
525 EXC DesertRacing 1
525 EXC Racing 4
530 EXC 152
640 Duke 1
690 Duke 20
690 Enduro 25
690 SMC 14
690 Supermoto 25
950 Super Enduro R 5
950 Supermoto 4
950 Supermoto R 4
990 Adventure 28
990 SuperDuke 29
990 SuperDuke R 12
990 Supermoto 97
onbekend 5
Totaal KTM 610

Ik snap t weer s niet .
Wat is de strekkikng van het verhaal?

@Zen, hopelijk goed verzekerd!
 
Haha volgens mij ga ik aanstaand weekend druk wezen met alle vieze vingers er af poetsen haha. Maar als ik het zo lees zijn er een hoop wezen kijken bij m'n motor
 
Echt kut voor je zen!! Hoop voor je dat ie goed verzekerd was, zijn Ze er gewoon mee weg gereden of heeft iemand een busje of zo gezien?? Als iemand uberhaut iets heeft gezien dan.
 
nou uitvogelen wat en hoe ik terug krijg, WA+ verzekerd bij ANWB. is gestolen voor 22.00 dus hoefde niet vast aan muuranker ofzo, hij stond wel met art4 vast.
niets gehoord of gezien...
 
Gisteren mijn 950 supermoto voor t eerst weer aangeslingerd..accu leeg/stuk...geen druppellader...dom ik weet t, maar goed met startkabels liep hij weer en flink genoten van akra geluid....en toen bij terugzetten in de garage zag ik wat druppels olie...bij nadere inspectie bleek in t slangetje waar je oliepeil kan aflezen 2 kleine scheurtjes te zitten.
Balen dus. Is dit makkelijk zelf te vervangen? Wat kost slangetje? Neem aan dat ik ff bij dealer moet gaan kijken? Iemand dit al gehad?
 
nou uitvogelen wat en hoe ik terug krijg, WA+ verzekerd bij ANWB. is gestolen voor 22.00 dus hoefde niet vast aan muuranker ofzo, hij stond wel met art4 vast.
niets gehoord of gezien...

Wat ontzettend balen man! -O-
 
mjah ik kan morgen pas bellen... wordt dagwaarde. heb wel akras laten bijverzekeren.. ben benieuwd. onder de 10.000 baal ik sowieso erg hard.
 
mjah ik kan morgen pas bellen... wordt dagwaarde. heb wel akras laten bijverzekeren.. ben benieuwd. onder de 10.000 baal ik sowieso erg hard.

Je kunt toch gewoon de alarmcentrale bellen? Nummer staat op de groene kaart.
Bij KNMV moet dat binnen 24 uur?
 
mjah ik kan morgen pas bellen... wordt dagwaarde. heb wel akras laten bijverzekeren.. ben benieuwd. onder de 10.000 baal ik sowieso erg hard.

Hoe oud is hij dan?
WA+ zit daar diefstal bij?

Ik had in 2008 ook pech.
1 jr en 5 dgn oud , die 5 dgn was het verschil tussen nieuw waarde en dagwaarde.
Koste me een 4000€
Das veel geld om op een geweldige motor , in een jaar te laten vallen.
(zeker, omdat ik echt niet van plan was om in te ruilen)

Aan de ander kant heb je onlangs ook de inruil waarde vernomen.
Zo kan je inschatten wat je ervoor terug zal gaan krijgen.
Mits ze het uitkeren.
En als hij niet meer tegen nieuwwaarde verzekerd is zal de prijs je echt tegen vallen.
Zeker omdat ze nu nog LC8 2009 modellen aan het verkopen zijn voor 10.500€.
Dat helpt je niet met de vervangwaarde.


Gr.Dick
 
Laatst bewerkt:
@Zen: balen zeg, klote dat ie gestolen is :(

@ Dick: WA+ is incl diefstal, ik kan het helaas weten want mijn vorige motor was ook WA+ verzekerd en gestolen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan