Dragstar rijders

Wie weet trouwens hoe je de tassen waterdicht kan krijgen en houden.
Ik heb ze al ingesmeerd met leervet, maar de naden lekken door.
Hij staat wel onder een hoes, maar er zit altijd wel wat vocht onder.
 

full

full
 
hoi heb gisteren een yamaha xvs gekocht,deze stond al paar maand in een kot te zien,toen hij hem wilde starten ging deze wa moeizamer rond en starte nog juist...mee gereden en reed goed,dus maar gekocht...nu thuis gekomen en hem aan de battery lader gehangen en nu te morgend wil ik hem starten en gaat nog heel moeizaam in gang..
nu hoor ik enkel start motor draaien en motor gaat niet rond? starter??
heb batterij aanhangen aan lader en nog start batterij erbij op ook,als ik op de startknop druk,blijft die dik boven de 11v staan,maar starter pakt wel niet op tandwiel in...
te morgend toen die het wel deed,kwam hij onder de 10v
heb juist op youtube filmpje gevonden dat mijne nu doe

grtz
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand voor mij een schema van de bedrading?
Ik heb een universele 12 volt aansluiting gekocht en wil die aansluiten voor mijn Tomtom.
Ik wil hem aansluiten op de verlichting of claxon want als ik het contact uitzet moet ook de aansluiting stroomloos zijn.
Graag zo duidelijk mogelijk want ik heb 2 linkerhanden.
 
Heeft iemand voor mij een schema van de bedrading?
Ik heb een universele 12 volt aansluiting gekocht en wil die aansluiten voor mijn Tomtom.
Ik wil hem aansluiten op de verlichting of claxon want als ik het contact uitzet moet ook de aansluiting stroomloos zijn.
Graag zo duidelijk mogelijk want ik heb 2 linkerhanden.
Wat moet je dan met een schema?

Pak van de verlichting. Dikkere draad, zo te vinden, aansluiting kan in de koplamp, vaak seperaat gezekerd.
 
Goeie middag.

Een goede kennis van me heeft laatst een Dragstar 650 gekocht, mooi onderhouden fiets, en rijdt
Geweldig, maar na een week begaf de cardan het. Bij het wegrijden hoorde hij geratel en kwam niet vooruit.
Thuis zijn we tot conclusie gekomen dat het in het achterste gedeelte zit van het cardan.
Na het demonteren van het achterwiel zagen we dat de complete spiebaan van het achterste asje finaal was weg gesleten.

Op internet helaas weinig gebruikte onderdelen en ook met rond bellen geen resultaat.

Ik ben wel een complete cardan tegen gekomen van een 1100. Iemand een idee of deze overeenkomen met die
Van 650??

Alvast bedankt.

Danny
 
Met een scherm moet je oppassen voor de turbulentie.
Ik had nogal last dat de wind ging bulderen op mijn helm

Je kan beter kijken naar een ander stuur waardoor je zithouding veranderd.

Als ik helemaal achterop het zadel ga zitten met mijn k*nt tegen de opstaande rand aan heb ik een goede positie en rijd het lekker. Alleen zijn mijn armen dan te kort om goed bij het stuur te komen. Ik kan voorlopig het stuur iets naar achter zetten, maar past een Virago 750 stuur op de Dragstar. Ja natuurlijk,maar hoe zit het met de kabellengte etc.? Een Virago heeft voor mij een goede zitpositie met het stuur.
Iemand een antwoord hierop?
 
Laatst bewerkt:
Als ik helemaal achterop het zadel ga zitten met mijn k*nt tegen de opstaande rand aan heb ik een goede positie en rijd het lekker. Alleen zijn mijn armen dan te kort om goed bij het stuur te komen. Ik kan voorlopig het stuur iets naar achter zetten, maar past een Virago 750 stuur op de Dragstar. Ja natuurlijk,maar hoe zit het met de kabellengte etc.? Een Virago heeft voor mij een goede zitpositie met het stuur.
Iemand een antwoord hierop?


Nee, dat stuur past niet is 22 mm en de dragstar heeft een 25 mm stuur.
Ook al eens aan forward controls gedacht?
Deze motor had forward controls en een low apehanger stuur.


full
 
Laatst bewerkt:
Nee, dat stuur past niet is 22 mm en de dragstar heeft een 25 mm stuur.
Ook al eens aan forward controls gedacht?
Deze motor had forward controls en een low apehanger stuur.


[afbeelding]
Ik heb forward steps. Ik kan het stuur wel iets naar mij toe zetten zodat ik er beter bijkan. Maar dan staat het stuur wel lager als het gekanteld wordt. Is dan stuurverhogers een optie misschien?
 
Ik heb forward steps. Ik kan het stuur wel iets naar mij toe zetten zodat ik er beter bijkan. Maar dan staat het stuur wel lager als het gekanteld wordt. Is dan stuurverhogers een optie misschien?


Wat versta jij onder forward steps?
Van die "met je voeten in de lucht steunen op een valbeugel ?"
Ziet er relaxed uit maar zit voor geen meter.

Forward controls is iets anders, zie mijn foto.
 
Wat versta jij onder forward steps?
Van die "met je voeten in de lucht steunen op een valbeugel ?"
Ziet er relaxed uit maar zit voor geen meter.

Forward controls is iets anders, zie mijn foto.
Inderdaad. Die steps bedoel ik. Maar als ik lekker achterover hang zit het voor mij wel lekker. Je hebt wel gelijk, ik merk dat ik dan ook wil schakelen en remmen. En dat gaat dan niet.
Maar voorlopig kan ik dan net met mijn vingetoppen bij het stuur. Dus dat probleem wil ik eerst opgelost hebben. Zijn er, als ik het stuur iet naar me toe kantel, bv stuurverhogers voor de XVS?
 
Inderdaad. Die steps bedoel ik. Maar als ik lekker achterover hang zit het voor mij wel lekker. Je hebt wel gelijk, ik merk dat ik dan ook wil schakelen en remmen. En dat gaat dan niet.
Maar voorlopig kan ik dan net met mijn vingetoppen bij het stuur. Dus dat probleem wil ik eerst opgelost hebben. Zijn er, als ik het stuur iet naar me toe kantel, bv stuurverhogers voor de XVS?


Achteroverhangen?
Met je voeten omhoog.
Blijf dan thuis op je bankstel.
Motorrijden is een actieve bezigheid en vraagt om een actieve houding.
 
bij deze wil ik late weten dat idd mijn startkoppeling kapot was...
deze dan maar nieuw besteld...
na wa fotos en uitleg te hebben bekeken,toch maar zelf aan begonnen,en nu rijd hem toch al 2dagen ;-)
bedankt voor de reacties en hulp...

grtz
 
Achteroverhangen?
Met je voeten omhoog.
Blijf dan thuis op je bankstel.
Motorrijden is een actieve bezigheid en vraagt om een actieve houding.
Om even terug te gaan naar de vragen: Zijn de kabels lang genoeg voor een hoger stuur (zoals bv. op de foto en vraag 2: zijn er anders stuurverhogers?
 
Is zo'n 1100 vrij hoogtoerig op de snelweg zoals ze beweren?
Of klopt dat niet?

Nee, dat stuur past niet is 22 mm en de dragstar heeft een 25 mm stuur.
Ook al eens aan forward controls gedacht?
Deze motor had forward controls en een low apehanger stuur.


[afbeelding]
 
Terug
Bovenaan Onderaan