Den Bosch en omgeving deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het ook niet erg inderdaad. Op mijn zwarte auto zie ik nog steeds dat er op veel plaatsen zat pekel op de straat ligt of heeft gelegen. Weg met die zooi, kom maar op met de zon!
 
Vraagje: Is er in het centrum van Den Bosch een handig centraal plekkie om de motor neer te zetten? Je mag op veel plekken niet meer komen met auto/motor dus ik heb geen idee.
 
Daar bij de Kijkshop is inderdaad een goede plek. Duidelijk in zicht en er staan vaak meerdere motoren.
 
Ik ga eigenlijk nooit op de motor naar de stad. Dan pak ik de auto.
Als ik op de motor stap dan is het altijd om lekker motor te rijden.
Voor mij nooit woon werk, of winkelen, of iets in die koers.
 
Daar is de fiets van mijn schoonouder gejat.... Met een zeer dik slot, overdag op zaterdag.

nog een goede reden om je motor niet in stad te parkeren. Nou heb ik echt een ouwetje, maar die mooie nieuwe bike's zijn erg gewild.
Op zich natuurlijk bezopen dat je bang moet zijn dat je bike gejat wordt .....
 
Bij de Kijkshop is een prima plek inderdaad, thx allen. Ik zal ook niet snel met de motor in de stad komen, want daar loop je dan met al die motorkleding enzo, maar soms komt het zo uit. Als ie gejat wordt dan is dat superjammer maar daar is het ding voor verzekerd.
 
Het valt mij op dat het asfalt op de rondweg met name tussen Den Bosch en Vught behoorlijk slecht is. Heeft iemand een idee of dat nog op korte termijn aangepakt wordt?
 
Hopelijk wel, want het is écht slecht! Maar geen idee hoe/wat/waar/wanneer... Blijkbaar is een bordje 'winterschade' voldoende om claims te omzeilen, want die staan ineens op wel heel veel plekken.

En gisteren/vandaag geen pekel gezien.
 
Laatst bewerkt:
Weet er iemand of er gisteren ook in Den Bosch gepekeld is?
-O- waar sneeuwde of vroor het gisteren in Den Bosch??? _O-

Blijkbaar is een bordje 'winterschade' voldoende om claims te omzeilen, want die staan ineens op wel heel veel plekken.
:Y
Ben gisteren wel met de motor weggeweest sommige woonwijken zien wit van de pekel.
Je zou gaan denken dat het na al die regen buien en storm het meeste wel weg zou zijn helaas pindakaas.
Emmertje warm water met sop en daarna afspoelen schoon *O*
 
Laatst bewerkt:
Gisteren ook even weggeweest, kom ik op de maaspoort de bocht om vanaf de treurenburg richting praxis, gas erop uit de bocht, fuck, heel parkeerterrein bij de praxis vol wouten :o
Gelijk 2 x opgeschakeld en rustig langsgetuft (struisvogeltactiek, als ik jullie niet aankijk zien jullie mij ook niet :+ ).
Hoor ik vandaag dat er iemand is neergeschoten daar en later overleden :o
 
ja de politie stond er niet voor jou hoor ;)
Maar vandaag weer een heerlijk zonnetje. Heb die ouwe weer ff aangetrapt en een heerlijk rondje gemaakt :)
 
Bij de praxis in Rosmalen iemand neergeschoten???
Effe krantje doen, heb ik nog niet gelezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan