Den Bosch en omgeving deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaweeel,maar niet een fucking school,al helemaal niet in Den Bosch of een andere grote stad.

Niet dat Oss veilig is hoor...


Je moet je motor ook nooit tussen de scooters zetten he.
Ik zet mijn motor ook af en toe op de auto parkeerplaats neer. Loopt er iig niemand per ongelijk tegen aan.
 
wel zwarte leren broek en jas, maar geen witte helm, donkere helm.
zit wel redelijk ver na voren op dat ding ja :Y
Moet je na gaan hoe hard ik heb zitten nadenken en kijken dat je opeens een witte helm hebt _O-
Maar als ik aan jouw vraag stel welke kleur mijn jack heeft dan denk ik dat je het nooit goed hebt _O-
 
Je moet je motor ook nooit tussen de scooters zetten he.
Ik zet mijn motor ook af en toe op de auto parkeerplaats neer. Loopt er iig niemand per ongelijk tegen aan.

Klopt ook wel ja.

Maarja,niet iedere school laat een leerling zijn auto/brommert op de auto parkeerplaats neer ploffen,deed ik ook gewoon 1 keer met de Ninja,mocht niet,toen moest ik hem maar in het fietsenhok zetten,rot op man,nieuwe motor,dalijk al weer iets aan,of is ie weg.

Toen voortaan maar de GPZ mee,die ziet er toch al niet nieuw uit.

(Al moet ik zeggen dat hij er vaak beter bijstaat nog als alle brommetjes/scootertjes.) _O-
 
eej moto-lui, dr zijn weer wat meer mensjes uit de omgeving den bosch (berlicum)
ik en wat vrienden hebben deze winter hun papiertje gehaald (pasje).
miss een x een mini meeting houden om elkaar beetj te leren kennen.
 
ik word kei jaloers he als ik nu iedreen rond zie rijden, kan zelf pas over 2 weken weer rijden.
hij staat nu in de shop, word over gespoten.
 
Nou dan heb je ook iets om naar uit te kijken. Het mooie weer blijft dit jaar heel lang :)
Na zo'n winter is ons motor rijders een hele lange mooie zomer beloofd :)
 
Iemand uit Den Bosch of omgeving die ik blij kan maken met een gloednieuwe undertail voor een GSX-R K1 t/m K3 ?? Mijn motor gaat waarschijnlijk dit seizoen (of erna) de verkoop in, dus de undertail is over.
Zie onderschrift!!
 
eej moto-lui, dr zijn weer wat meer mensjes uit de omgeving den bosch (berlicum)
ik en wat vrienden hebben deze winter hun papiertje gehaald (pasje).
miss een x een mini meeting houden om elkaar beetj te leren kennen.

Dat vind ik in elk geval een goed idee. Van mijn vrienden ben ik de enige. De rest heeft het vaak gehoorde motto: "Dat is niet goed voor mij, ik rijd mezelf nog dood".
Altijd leuk dus om mede-rijders te leren kennen.

Mocht er iets van komen dan houd ik me aanbevolen.
 
ik ook.al kom ik uit oss...

of is dat een no can do in een db topic?:p

misschien aankomende zondag mensen zin en tijd om een ritje te doen..???
 
Gisterenavond reed ik op de Gemaalweg, dat is dat dijkje tussen de waterzuivering, de dieze en de A59 in. Ik reed in het donker, maar wat me opviel was dat het wegdek bij de eerste bocht opeens lichte vegen had. Toch maar even afgeremd en gekeken, en het bleek dus gewoon fijn zand. Wat bleek: Op die weg ligt in elke bocht een lading fijn zand op de weg. En alleen in de bochten, niet op de rechte stukken.

Ik kan geen verklaring verzinnen voor de aanwezigheid van dat zand. Zeker omdat het alleen in de bochten ligt en zonder uitzondering ook echt in iedere bocht. Ik kan me dan ook niet aan de indruk ontrekken dat dit wellicht met opzet is neergelegd om motorrijders te mijden. En dat zou wel heel erg ontfatsoenlijk zijn.

De laatste keer dat ik er reed was een paar weken geleden, en toen was het gewoon nog zandvrij. Is iemand hier toevallig in de afgelopen weken nog overheen gekomen? Ik ben benieuwd wanneer dat zand verschenen is of dat iemand wellicht wel een goede verklaring heeft. Als ik wat meer weet ga ik eens bellen met de gemeente, die als wegbeheerder toch verantwoordelijk is voor een schone weg.

Roel.
 
Ik denk aan een aanhanger /trekker /oplegger die door het overhellen in de bochten steeds wat van zijn lading verloren heeft.

Wat ook nog zou kunnen is dat ze de stukjes berm aan het opvullen zijn. Dat is vorig jaar ook gedaan tussen oud-empel en de hedelse brug. Maar daar wordt volgens mij geen heel fijn zand voor gebruikt.

In ieder geval bedankt voor de tip. Beetje opletten in de bochtjes dus.
 
Gisterenavond reed ik op de Gemaalweg, dat is dat dijkje tussen de waterzuivering, de dieze en de A59 in. Ik reed in het donker, maar wat me opviel was dat het wegdek bij de eerste bocht opeens lichte vegen had. Toch maar even afgeremd en gekeken, en het bleek dus gewoon fijn zand. Wat bleek: Op die weg ligt in elke bocht een lading fijn zand op de weg. En alleen in de bochten, niet op de rechte stukken.

Ik kan geen verklaring verzinnen voor de aanwezigheid van dat zand. Zeker omdat het alleen in de bochten ligt en zonder uitzondering ook echt in iedere bocht. Ik kan me dan ook niet aan de indruk ontrekken dat dit wellicht met opzet is neergelegd om motorrijders te mijden. En dat zou wel heel erg ontfatsoenlijk zijn.

De laatste keer dat ik er reed was een paar weken geleden, en toen was het gewoon nog zandvrij. Is iemand hier toevallig in de afgelopen weken nog overheen gekomen? Ik ben benieuwd wanneer dat zand verschenen is of dat iemand wellicht wel een goede verklaring heeft. Als ik wat meer weet ga ik eens bellen met de gemeente, die als wegbeheerder toch verantwoordelijk is voor een schone weg.

Roel.
Ik heb er 2 weken geleden nog gereden, in elke bocht lag al los zand. Was dus rechtop door de bocht
 
Ik denk aan een aanhanger /trekker /oplegger die door het overhellen in de bochten steeds wat van zijn lading verloren heeft.

Op dat dijkje? Nee.. dat geloof ik niet. Als een aanhanger lading kwijt raakt gebeurt dat net zo makkelijk op rechte stukken als in de flauwe bochtjes. Opleggers e.d. rijden er niet en je kunt er ook niet hard rijden. Die weg gaat ook nergens naartoe. Kasteel Meerwijk, 5 huizen in Dieskant en uiteindelijk kom je in Orthen uit.

Wat ook nog zou kunnen is dat ze de stukjes berm aan het opvullen zijn. Dat is vorig jaar ook gedaan tussen oud-empel en de hedelse brug. Maar daar wordt volgens mij geen heel fijn zand voor gebruikt.

Dat kan, maar waarom ligt het dan op de weg en niet in de berm? En alleen in de bochten, en niet op andere plekken?

In ieder geval bedankt voor de tip. Beetje opletten in de bochtjes dus.

Jep. Maar gezien de post van Joost ligt het er dus al wat langer. Ik ga er eens een telefoontje aan wagen bij de gemeente. Kijk, modder van een trekker oid op een polderweg kan ik begrijpen. En zelfs daar geldt formeel dat de boer dat eigenlijk direct moet opruimen. Los zand in de bochten strooien gaat wel erg ver..

Roel.
 
Er zit daar een stuk verder een zand /bagger bedrijf. Dus het verliezen van zand op de dijk klinkt nog niet zo gek vind ik. Misschien iemand zijn aanhangertje te vol geladen of zo...
 
Er zit daar een stuk verder een zand /bagger bedrijf. Dus het verliezen van zand op de dijk klinkt nog niet zo gek vind ik. Misschien iemand zijn aanhangertje te vol geladen of zo...

Waar dan? Je hebt eerst Kasteel Meerwijk, daarna een paar huizen en het eindigt met de jachtwerf. Geen zandbedrijf volgens mij hoor..

Roel.
 
Ja je hebt gelijk, ik zat aan de andere dijk te denken. Die richting gewande vanuit empel. Daar zit halverwege een zand bedrijf.
 
Morgen twee open tourtochten in de omgeving.

1. Vanaf Motoport op de Reitscheweg organiseert de BMW club een open toertocht voor alle merken, 200km, inschrijfgeld EUR 5. Meer info: 14e Brabanse Landschapsrit

2. Vanaf Schijndel organiseert MC Joyride een open toertocht, 250km. Inschrijven tussen 9 en 11 in cafe 't zuid op plein 1944.

Ik denk dat ik maar eens met de BMW's mee ga rijden. Mooie besteding van de zondag. Wellicht zie ik nog iemand van jullie daar.

Roel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan