Den Bosch en omgeving deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
controle op de bruistensingel richting rosmalen ben ik ook al eens mee gepakt inderdaad, 3 banen breed, kom je net de snelweg af, mag je er 50, daar kunnen ze iedereen wel pakken.
Dat is ook een makkelijke plek, en dat doen ze ook vooral als het weer beter word.
 
Grote kans dat dat mijn vader was. Geen vrouw dus. _O-

[afbeelding]
Zal ie blij mee zijn _O-


Nou me nieuwe bike, met full optie! Andere veringen ect ect ect...
Maar van de week effe me Tank gespoten :)
full

full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Dat verbod begint al, of eindigt bij het truckers cafe tot aan waar jij erop reed.
Ik ben persoonlijk al 3x aan de kant gezet door de politie ik heb daar een adres voor het werk dus ben ik bestemmingsverkeer maar dan met de motor :] .
Langs de waterkant bijna aan het einde voordat je onder het poortje rijd hele mooi flats man.

Och dat "bestemmingsverkeer" is makkelijk te omzeilen. Ik rijd vaak altijd achter Rosmalen langs richting Oss (langs de Grote Wielen zeg maar, moet je even langs dat kinderdagverblijf en daar is het een stukje fietspad dus dat mag al helemaal niet dus dat doe ik altijd stapvoets zodat wandelaars zich niet irriteren) maar goed dat stuk Rompertweg - Heeseindseweg dat is dus ook alleen voor bestemmingsverkeer en dan zorg ik altijd dat ik een op naam geadresseerde enveloppe bij met heb. Die ga ik dan afgeven. Ik ben er al eens mee aangehouden (toen we met de auto dus niet helmaal zelfde route maar zelfde idee) en ik kon een smurk niet onderdrukken toen ik de enveloppe aan de agent liet zien maar een boete kreeg ik niet. :)
 
Ik heb een vraagje dat stukje waar artifex rijd is dat Maaskantje??? het werd vandaag aan mij gevraagd en ik heb echt geen idee (new kids on the block ofzo?).

Vandaag heeft een collega mijn handschoenen geleent (gejat) ik moest in die koude regen vanuit waalwijk terug naar Den Bosch rijden met theedoeken om mijn handen maar dat hielp ook niet echt.
Dat ik thuis kwam waren mijn handen vuurrood en pijnlijk.
 
Ik heb een vraagje dat stukje waar artifex rijd is dat Maaskantje??? het werd vandaag aan mij gevraagd en ik heb echt geen idee (new kids on the block ofzo?).

Vandaag heeft een collega mijn handschoenen geleent (gejat) ik moest in die koude regen vanuit waalwijk terug naar Den Bosch rijden met theedoeken om mijn handen maar dat hielp ook niet echt.
Dat ik thuis kwam waren mijn handen vuurrood en pijnlijk.
Maaskantje ligt bij Den Dungen, niet waar ik reed dus.

Dat was Den Bosch/Rosmalen/Gewande/Oud Empel :)
 
Iemand nog aan het rijden _O- of wezen rijden vandaag?
Een provinciehuisje kan nog erbij als iemand wil.
 
Zo ook goede morgen :Z :W


Mocht gisteren effe voorkomen in Eindhoven -O-
2 jaar proef + 6 maanden voorwaarlijk & een geldboete van €1300,- :X -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan