Den Bosch en omgeving deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen,

Ben nieuw hier op het forum. Zijn er in de omgeving van Den Bosch groepen/clubs van jonge mensen, ben zelf 27, die vaker samen motor rijden?
Ikzelf heb een honda magna, dus kan helaas niet mee met het ultra snelle bochtenwerk, maar vind het leuk om af en toe met een groep te rijden. Alleen gaat vaak snel vervelen en je rijd vaak dezelfde rondjes.

Groeten Dennis
 
Mensen,

Ben nieuw hier op het forum. Zijn er in de omgeving van Den Bosch groepen/clubs van jonge mensen, ben zelf 27, die vaker samen motor rijden?
Ikzelf heb een honda magna, dus kan helaas niet mee met het ultra snelle bochtenwerk, maar vind het leuk om af en toe met een groep te rijden. Alleen gaat vaak snel vervelen en je rijd vaak dezelfde rondjes.

Groeten Dennis

Wij (Oss en Omgeving,ligt niet ver uit de buurt!) hebben vandaag nog een lekker ritje gehad,6 man,de snelle jongens reden voorop,ging redelijk hard (Met m'n 250 moest ik alle zeilen bijzetten en ik heb een heel tijd nog voorop gereden,maar bijhouden ging wel!) maar de andere 3 reden gewoon rustig mee,en we gingen na wat leuke bochten toch ook weer van het gas af,gewoon doen waar je je lekker bij voelt,wij wachten toch wel even!

Iets anders: Welkom op het mooiste forum van de Benelux. :)
 
Mensen,

Ben nieuw hier op het forum. Zijn er in de omgeving van Den Bosch groepen/clubs van jonge mensen, ben zelf 27, die vaker samen motor rijden?
Ikzelf heb een honda magna, dus kan helaas niet mee met het ultra snelle bochtenwerk, maar vind het leuk om af en toe met een groep te rijden. Alleen gaat vaak snel vervelen en je rijd vaak dezelfde rondjes.

Groeten Dennis
Welkom! Ik moet eerlijk bekennen dat ik pas 1x met het Bossche topic ben meegereden en dat is alweer 2 jaar geleden :X
 
Laatst bewerkt:
Hier handige personen die mij kunnen helpen met het bevestigen van een undertail incl achterlicht en kentekenplaathouder op mijn GSX-R? Garages etc doen dat niet, omdat het een aftermarket product betreft. Helaas, want ik ben zo handig als een natte krant.
 
Hier handige personen die mij kunnen helpen met het bevestigen van een undertail incl achterlicht en kentekenplaathouder op mijn GSX-R? Garages etc doen dat niet, omdat het een aftermarket product betreft. Helaas, want ik ben zo handig als een natte krant.

Helaas,ik zou niet weten hoe dat zit bij een Gixxer. :?
 
Ghehe heb m ook maar te koop gezet, hoef m niet perse op mn fiets te hebben. MIsschien dat iemand anders er meer plezier van heeft.
 
Ben nieuw hier op het forum. Zijn er in de omgeving van Den Bosch groepen/clubs van jonge mensen, ben zelf 27, die vaker samen motor rijden?
Ikzelf heb een honda magna, dus kan helaas niet mee met het ultra snelle bochtenwerk, maar vind het leuk om af en toe met een groep te rijden. Alleen gaat vaak snel vervelen en je rijd vaak dezelfde rondjes.

Ik sluit me aan bij Dennis en tour ook graag een keertje mee. Hopelijk dat het snel weer echt lente wordt, in plaats van deze herfstachtige dagen.

Groeten,

Roel.
 
Nou inderdaad, misschien kunnen we anders eens met z'n drieen gaan rijden. Ik woon zelf in vlijmen.
 
Oss hiero.

Gvd het weer ja,eerst regen,dan UREN zon,tja,kunt toch niet gek doen als de weg nog nat en koud is,dus gaat m'n Ninja niet naar 45 graden in de bocht,wel rechtdoor,met die win,rechtdoor met m'n knie aan de grond. :+
 
Leuk plan..

Zal ik als nieuwe forummer dan eens het voortouw nemen voor een tochtje?

Tweede paasdag lijkt na een regenachtig weekend wel een mooie dag te gaan worden.

Voorstel: 2e paasdag (5 april), rondje Maas Heusden tot Megen, vanaf een uur of 11?.

Verzamelen bij Treurenburg, vanaf daar oostwaarts tot Megen, pontje over, westwaarts boven de Maas tot Wijk en Aalburg, brug over, koffie in Heusden en onderlangs weer terug?

Wie o wie gaat mee?

Roel.
 
Das een mooi rondje. Dat zou ik met mijn ouwe beestje zelfs mee kunnen doen.
Alleen 2 paasdag andere verplichtingen. Volgende keer beter.
 
Tweede Paasdag wordt lekker weer,op dit moment ish et ook niet verkeerd,dadelijk m'n Ninja wassen,t'is alleen niet echt warm. :)
 
Rond deze tijd wel ja,rond 8/9 uur nog niet. :P

Ik naar school rijden...zijn ze dicht,die ene keer in de week dat ik ga,en niet even vertellen vorige week?

Wat dan? Toch gaan werken?

Veels te mooi weer....nah. ;)
 
Leuk plan..

Zal ik als nieuwe forummer dan eens het voortouw nemen voor een tochtje?

Tweede paasdag lijkt na een regenachtig weekend wel een mooie dag te gaan worden.

Voorstel: 2e paasdag (5 april), rondje Maas Heusden tot Megen, vanaf een uur of 11?.

Verzamelen bij Treurenburg, vanaf daar oostwaarts tot Megen, pontje over, westwaarts boven de Maas tot Wijk en Aalburg, brug over, koffie in Heusden en onderlangs weer terug?

Wie o wie gaat mee?

Roel.

Ik heb wel zin, zolang het weer maandag is zoals verwacht, ben ik er bij!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan