Den Bosch en omgeving deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
rob stuur m maar door die motor stickert haha.
Wil er ook nog steeds een hebben.
Waar woon je haal m wel op:P of op de brand..
 
iemand nog plannen vanavond?
behalve voetbal kijken?

de weg is vrij :]
inderdaad, ik ben net terug van een rondje dijk via Nijmegen, wat een rust, geen fossielen die je bocht verneuken, alles leeg, heerlijk rijden. Geen verontwaardigen blikken als je ff een wheelie trekt na het uitkomen van een bochtje, ohhh, was het maar elke zondag finale....

Mezelf heerlijk misdragen })



En nog 0-0 dus niks gemist _O-
 
Laatst bewerkt:
inderdaad, ik ben net terug van een rondje dijk via Nijmegen, wat een rust, geen fossielen die je bocht verneuken, alles leeg, heerlijk rijden. Geen verontwaardigen blikken als je ff een wheelie trekt na het uitkomen van een bochtje, ohhh, was het maar elke zondag finale....

Mezelf heerlijk misdragen })



En nog 0-0 dus niks gemist _O-

zow ook weer terug
2 keer moeten tanken onderweg })
rondweg eindhoven is geniaal als er niemand rijd en je gas kunt geven
nog even op flightforum wezen sturen als een dolle dwaas
2 keer over de brand geweest en niemand gezien

het enige wat op de weg reed was of een duitser of een belg
 
niet normaal hoe mensen zich zo kunnen inleven in een wedstrijd, 2 vrienden van elkaar vlogen elkaar aan toen de ander hem wou troosten. kan alleen zeggen "wat zielig"!!!! zelf heb ik me wel vermaakt. SCHEIDS@@@@!!!!!! BUITENSPELL!!!!!! hahahahah
 
Laatst bewerkt:
Maar weten jullie zeker dat zonder DB niks veranderd,alleen de herrie?
Ik heb weinig pk's,niet dat ik dalijk opnieuw moet afstellen enzo?
 
Maar weten jullie zeker dat zonder DB niks veranderd,alleen de herrie?
Ik heb weinig pk's,niet dat ik dalijk opnieuw moet afstellen enzo?
je hebt al kleppen in je blok hangen voor de tegen druk he.... beetje van je pijp er bij en dat is genoeg, waarschijnlijk gaat die alleen maar beter lopen :P
 
morguuhhh mensen,

Idd wat een scheit wedstrijd.
Hahah wist t wel dat het ze niet ging lukken.

Maaaaaaaaar voor mijn is het nog 3x vroeg opataan en dan lekker vakantie.
Van de week weinig tijd om te rijden ivm inpakken end.

@furygan,
Nogmaals gewoon eruit dat ding als het mogelijk is.
Als ie niet goed zou lopen naderhand gewoon terug schroeven he.
 
niet normaal hoe mensen zich zo kunnen inleven in een wedstrijd, 2 vrienden van elkaar vlogen elkaar aan toen de ander hem wou troosten. kan alleen zeggen "wat zielig"!!!! zelf heb ik me wel vermaakt. SCHEIDS@@@@!!!!!! BUITENSPELL!!!!!! hahahahah

Hoe herkenbaar. In mijn lokale kroeg (Den braai, Vlijmen) sprak de kroegbaas na de wedstrijd met tranen in zijn ogen en hakkelende stem iedereen toe. Da ge bedankt zet da witte :W .
Zat ook helemaal in de wedstrijd, klote maar terecht verloren. Ze waren gewoon beter.
 
Ik heb gisteren moeten werken in Deventer tijdens de wedstrijd.

Wat een mafkezen zeg met hun vuurwerk en dergelijke.Ook dikke vechtpartijen gehad.
Gelukkig geen gewonden gevallen enzo.
Nog 2 dagen een kermis en ik ben weer beschikbaar op de brand mensen hahahah
 
Nee.

T'was 50/50.

Slechte scheids gaf de doorslag.

Zucht, iedereen maar moeilijk doen tegen deze scheidsrechter. Hij had misschien niet zijn beste dag, maar dat deed ie aan beide kanten. Alle kaarten die hij getrokken had waren terecht, en daarnaast hadden zowel spelers van NL als spanje recht op een rode kaart. De beelden van die karatekick van de Jong worden hier op het werk constant afgespeeld :-).
Vond het zelf niet 50/50. NL bleef maar achter die spanjolen rennen, maar kwam er niet bij. Dan zit er maar 1 ding op en dat is hardhandig ingrijpen :Y
 
kut wedstrijd,
GEEN buitenspel, maar de scheids gaf wel de doorslag.
Hij ziet niet dat we een corner moeten hebben.
In plaats daar van komt er een doeltrap die de aanval opzet naar de 0-1.

Het rare is dat geen enkele wereldpers er aandacht aan geeft. Enige wat ik zie is hoe on nederlands we speelden, en hoeveel overtredingen WIJ maakten.
Goed we maakten ook veel en ook best harde overtredingen.
Maar WIJ (niet iedereen in het elftal) gingen niet bij elke bijna aanraking liggen. (denk aan de 2e kans van Robben. Ben wel van mening dat Robben daar had moeten gaan liggen. Dan maar zo de wereldtitel. Als ie was gaan liggen was het geel en dus rood voor Puyol. Wie weet zelfs direct rood aangezien het eigenlijk een doorgebroken speler was.)

Naja..
dat was mijn mening.
 
Spanje was beter. Toch had Nederland een aantal aardig goede kansen.
Scheidsrechter floot slecht en heeft zeker op cruciale momenten een negatieve impact gehad. Aan de andere kant ook voordelen, want De Jong had er zeker af gemoeten.

Al met al een terechte uitslag als je naar het hele spelverloop kijkt. Wel verdraaid jammer, want Nederland het zeker kunnen winnen met de kansen die er waren. Over 4 jaar beter... *kuch*
 
kut wedstrijd,
GEEN buitenspel, maar de scheids gaf wel de doorslag.
Hij ziet niet dat we een corner moeten hebben.
In plaats daar van komt er een doeltrap die de aanval opzet naar de 0-1.

Het rare is dat geen enkele wereldpers er aandacht aan geeft. Enige wat ik zie is hoe on nederlands we speelden, en hoeveel overtredingen WIJ maakten.
Goed we maakten ook veel en ook best harde overtredingen.
Maar WIJ (niet iedereen in het elftal) gingen niet bij elke bijna aanraking liggen. (denk aan de 2e kans van Robben. Ben wel van mening dat Robben daar had moeten gaan liggen. Dan maar zo de wereldtitel. Als ie was gaan liggen was het geel en dus rood voor Puyol. Wie weet zelfs direct rood aangezien het eigenlijk een doorgebroken speler was.)

Naja..
dat was mijn mening.

Ach iedereen is gewoon gefrustreerd incl ondergetekende. Had me zoveel voorgesteld van deze wedstrijd. 3 dagen vrijgepakt om maandag kater te verwerken, dinsdag naar amsterdam, woensdag weer kater verwerken}) maar het mocht niet zo zijn. Dan maar weer gaan werken.
 
nou.. dit is gewoon mijn mening, nadat ik de frustratie aan de kant heb gezet. ;)
Ik zou heel wat anders hebben neergezet als ik dat niet had gedaan. :( O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan