Den Bosch en omgeving deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Spanjolen waren allemaal watjes,gingen overal liggen idd...
Gewonnen door slechte scheids zeg ik dan maar.
En nu zijn wij voor de wereld losers natuurlijk,ergste vind ik dat de Duitsers nu lachen.
We zijn en blijven het sterkste team van het WK zonder nederlaag tot de Finale,kun je van Spanje niet zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Spanjolen waren allemaal watjes,gingen overal liggen idd...
Gewonnen door slechte scheids zeg ik dan maar.
En nu zijn wij voor de wereld losers natuurlijk,ergste vind ik dat de Duitsers nu lachen.
We zijn en blijven het sterkste team van het WK zonder nederlaag tot de Finale,kun je van Spanje niet zeggen.

De Duitsers hebben geen gevoel tegen Nederland zoals wij dat hebben met de EK en WK. Die hebben dat met Oostenrijk.
De Duitsers zijn juist pro Nederland als het op voetbal komt.
 
Ik heb tijdens het werk wel mee gekeken op het mega scherm daar ,maar moet wel zeggen dat aan beide kanten er slecht gespeeld werd.Iedereen ging snel liggen.Veel overtredingen gemaakt.

De kaarten vlogen in het rond.
De scheids was gewoon klote.Die hoort niet dat soort dingen te fluiten.

Maar goed , voetbal intreseert me toch weinig.

Hier stonden wij gisteren met bijna 30 man personeel:

600x398-images-dv-upload-DSC_9047.jpg


600x398-images-dv-upload-DSC_9055.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb tijdens het werk wel mee gekeken op het mega scherm daar ,maar moet wel zeggen dat aan beide kanten er slecht gespeeld werd.Iedereen ging snel liggen.Veel overtredingen gemaakt.

De kaarten vlogen in het rond.
De scheids was gewoon klote.Die hoort niet dat soort dingen te fluiten.

Maar goed , voetbal intreseert me toch weinig.

Hier stonden wij gisteren met bijna 30 man personeel:

[afbeelding]

[afbeelding]

600x398-images-dv-upload-DSC_9055.jpg

deze foto kan zondag niet gemaakt zijn :N , Mark van Bommel staat erop, die stond zondag echt in het veld :P

_O- _O-
 
Heb net het kapje achter van de demper af geschroefd,zie ik dat de pijp erachter dichtgelast zit.
Hoe krijg ik in godsnaam de DB killer eruit?
 
Heb net het kapje achter van de demper af geschroefd,zie ik dat de pijp erachter dichtgelast zit.
Hoe krijg ik in godsnaam de DB killer eruit?
Je moet de hele handel gewoon vóór de demper afzagen... :+

Misschien zit er wel helemaal geen db-killer in, lijkt me ook onwaarschijnlijk bij een standaard pijp
 
Laatst bewerkt:
Heb net het kapje achter van de demper af geschroefd,zie ik dat de pijp erachter dichtgelast zit.
Hoe krijg ik in godsnaam de DB killer eruit?

probeer ff de hele demper eraf te halen, de DB killer kan bij een originele pijp ook aan het begin zitten ipv de achterkant.
 
Zal eens wachten op een reactie vanuit het Ninja 250R Topic,daar zijn er die het al ooit eens hebben gedaan,t'is alleen gruwelijk rustig daar. :/
 
ik moet helaas ook werken, anders was ik ook wel komen kijken. MAAR kom er vanavond toch langs.. Werk namelijk op de brand ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan