CBR 1000f Clan deel 5: De Dikke Duizends goan veur de zon!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
of

CBR 1000f Clan deel 6 : De Dikke Duizends in de rijzende zon !!!

of

CBR 1000f Clan deel 6 : Dikke Duizends doen het in de zon !!!

of

CBR 1000f Clan deel 6 : Zon en Zee, de Dikke Duizends doen mee !!!



ofzo...
 
Wat zijn we ineens creatief geworden tijdens die zwoele avond ;)

Dat "doen het in de zon" lijkt mij niet zo'n goeie :+

Dat zon en zee is leuk, maar dit topic heeft t al over de zon. Dan houden we nog de zee over.
BBQ-en aan zee iets? :P
 
of

CBR 1000F Clan deel 6: Dikke Duizends & Hete Bliksems!!!

Of

CBR 1000F Clan deel 6: De Dikke Duizends smelten in de zon.

Of

CBR 1000F Clan deel 6: De Dikke Duizends op weg naar deel 7.
 
Hahaha Largo, als je die 3 woorden weet te puzzelen in een leuke zin komen we een heel eind ;)

Dat op weg naar deel 7, dat is dacht ik wel duidelijk als we aan deel 6 gaan beginnen :+
En nee, we smelten nog niet weg in de zon Largo. Zou jammer zijn van je DD...
Die van die hete bliksems is ook nog een leuke optie.

Ps, ik heb intussen de nieuwe OP al zo goed als klaar liggen in mijn kladblokje. The show can go on. Met de titel kunnen we alle kanten nog op.
 
Laatst bewerkt:
Zo, net weer terug van wat sociale verplichtingen ;) Met de DD natuurlijk, heerlijk :D

Ik vind die van Kim wel leuk, de " Zon en Zee, de Dikke Duizends doen mee !!!"
 
Goedemorgen!

Of deze dan, geinspireerd op de voorgaande posts:

CBR1000F clan deel VI: Weer en wind of zon en zee, de dikke duizends zijn tevree!

Pff is al 30 graden hier niet normaal op kantoor :(
 
Laatst bewerkt:
Goeie morgen!
Ik vond die van de BBQ (De Dikke Duizends onderweg naar de BBQ) wel leuk....
Gister even de Dikke weer uitgelaten, de Eems- Oldambt route van de ANWB gereden. :]
Had nog wat tijd over, dus de DD ook nog even over de grens gestuurd om te kijken hoe hard hij nou eigenlijk kan.... met 270km.u op de teller vond ik het wel genoeg.... O-) ghighi...
Vandaag weer aan het werk, tot 16.00u. Balen, mis ik dus de eerste helft. Ben benieuwd wat onze jongens gaan doen.... })
 
Mogguh allemaal :W

Vandaag nog ff alles van de duizend na checken. Wil geen problemen hebben onderweg naar Erica :+
 
Whahahahaha DJ, ga je nu je naam al veranderen? :+

Het wordt nog een moeilijke om DE titel te nemen die iedereen bevalt als ik dit allemaal zo lees. Er heeft iig nog niemand geprotesteerd dat ik de nieuwe TS ben, dus dat is wel een goed teken ;)
Waarschijnlijk hebben jullie t allemaal te warm om er überhaupt over na te denken -O-

DJ & Kermy... het wordt een close call welke titel ik erboven ga zetten. Maar alle opties staan nog open en het blijft een verrassing })

Nog 35 reakties to go... en nu niet gaan spammen!!! :X
 
Goedemorgen,
Ik lijk wel bevangen door de hitte. Ik heb een paar maanden geleden mijn DD aan ExploWare verkocht. Maar ben er ondanks dat ik er zelf maar een paar maanden op gereden heb redelijk aan verslingerd geraakt.
Dus vorige maand de Ducati verkocht (al mijn vrienden vielen om van verbazing) en nu ga ik morgen weer kijken naar een DD.

Mocht ik hem kopen dan komen er uiteraard pics.

(iemand nog een bagagerek met topkoffer liggen voor een DD? Want die heb ik wel nodig.)
 
Mogguh.

@Jetjock. Het ziet er naar uit dat ik volgende maand voor een dag of tien je (bijna) buurman ben. We gaan dan kamperen in Dochamps met de kids.
Kom maar gezellig een BBQtje en pilsje meepakken dan. Uiteraard kan je ook blijven crashen.....:-). volgens mij is het dicht bij jullie......
 
Hi Erik, nou ben ik wel benieuwd waarom je een oude DD verkiest boven een Ducati!

Trouwens, ik had gisteren mijn DD even gechecked nadat de DD een beetje raar aanvoelde.. Ik checkte de bandenspanning, achter 4,5 bar in, voor 3,5 bar. Nu weer terug gebracht naar 2,5 en 2,0. Voelt iig een stuk beter aan. Scary....

Okay dan, nieuwe mogelijke titel:

CBR1000F clan deel VI: Weer en wind of zon en zee, met de dikke duizends naar de BBQ hoezee!
 
Laatst bewerkt:
Oh ja Helly, ik heb mijn ondertitel inderdaad veranderd.

Ik had nog een citaat uit een beroemde film (quizz, wie weet het?) willen plaatsen als onderschrift, maar dat ging helaas niet, het was te lang:

I realized that ever since I started working, every single day of my life has been worse than the day before it. So it means that every single day you see me, that's on the worse day of my life.
 
Ik zou bijna zeggen dat klinkt als een stukje uit een performance van mr. Lewis Black. Had zomaar gekund :+

Kermy, had een mooie foto van jou in de OP gezet, maar ik zie ineens dat de link niet meer werkt... :?
 
Laatst bewerkt:
Hey largo, leuk doe ik zeker. Je hebt mijn gsm nummer nog (hoop ik), laat maar weten wanneer je er bent. kom(en) ik(we) langs.

Deel VI: Geef me Dikke Duizend, geef me Zon en Noordzee


naar een liedje (weet alleen niet meer welke :+ )


Gaat het dan toch nog lukken om deel 5 vol te krijgen voor de M&G?
 
Laatst bewerkt:
Yes, onze airco heeft het begeven -O-

hoop wel dat ze snel komen voor reparatie, anders kan ik straks ook in dat leren pak maatje 50. Het vocht loopt er nu sneller uit als dat ik het erin kan schudden.

Helly goed bezig met het vervolgdeel van de dd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan