Kawasaki Z1000-Z750(s) Plaza 55

Status
Niet open voor verdere reacties.
Damned, wat een lekker weertje vandaag.

Kan alleen niet effe een stukkie :] , ivm een kijk-operatie aan de knie afgelopen donderdag |( :r

Maar ja dan heeft de pekel nog even de tijd om weg te spoelen.
 
de verzekeringsmarkt wordt overspoeld met allerlei nieuwe verzekeraars (merendeel opereren onder gevestigde merken zoals Achmea en Delta Lloyd. Zou me niks verbazen als De prijsvechters " datzo's" allerlei rare kleine lettertjes opnemen die niet redelijk en billijk zijn. Vraag me alleen af of ze het voor een rechter volhouden als je zaak aanhangig maakt als ze niet zouden uitkeren.. tenzij je met flinstone wielen gaat rijden tja dan wordt het lastig wellicht, maar met gerenomeerde merk banden zoals Pirellis, Michelin en Bridgestone maakt het mi geen fuck uit... heb nog nooit gehoord dat iemand een uitkering is geweigerd. Ik ken wel verhalen waarbij motorrijder op zijn smoel was gegaan in de regen en bij technisch onderzoek bleek dat hij al op canvas reed (totaal geen profiel). Verzekeraar toonde aan dat er verband was tussen slechte band en regen en overige omstandigheden en weigerde casco uitkering.

Zo eerste post in nieuwe topic is een feit.........nu nog even zwaaien en mijn harem verder verzorgen *O* *O* :W :W

o enne ^ 6 ^S +6

Ah heb medelijden met je -O-

















egg niet :+
 
Lekker op dreef zo :+

En hoe is 't met jouw Zwarte , komt die nog wel eens buiten :?


dit jaar nog wel hoor, moet binnenkort de alfa inwendig verbouwen, mag de Zed mee op woon werk
heb hem van de week nog gezien hoor, stond lekker hoog en droog.

oei, leuke woordspeling })
 
Zo vandaag ook maar eens aan de gang gegaan met de Z. Lekker aant prutsen geweest.

- nieuw sb- stuur
- nieuwe stuurgewichten van brons gedraaid
- bar end spiegels
- koppelling en remhandel vervangen

en als laatste vandaag nog ff dubbellicht geplaatst.
niet te hard roepen anders komt er weer een kijken hier

full

full
 
ziet er wel netjes uit, ben zelf niet zo'n fan van die ronde spiegels maar ieder z'n smaak.
verders ist wel :9~
 
Vandaag op de 2010 Z1000 gezeten :9
[img=500]http://www.299kmh.com/uploads/kawasaki/Kawasaki-Z1000-2010-2.jpg[/img]
Zwarte blijft favoriet :P
 
Vandaag op de motorbeurs geweest , Fulleke gezien en gesproken. :Y

En op de nieuwe Z 1000 gezeten, en ik vind de Zet helemaal nog niet zo slecht. *D :9

Het was een leuke dag met zen drieën, verder niets gekocht. :N :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan