Kawasaki Z1000-Z750(s) Plaza 55

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb even een vraagje aan de z1000 rijders onder ons...

ik heb sinds kort een z1000 2004 gekocht met wat kleine schade en heb gisteren voor het eerst een rondje erop gereden maar wat mij nogal opviel is dat hij een beetje vreemd de bocht in stuurt. Het gaat zwaar lijkt wel maar als je stil staat merk je nix aan het stuur dat hij zwaar gaat ofzo.

Bandenspanning 2,3 voor en 2,5 achter momenteel.

Banden zijn Bridgetones en ik ben zelf eigenlijk altijd michelin pilot power gewend en op supersport motoren gereden o.a R6.

Is het insturen een eigenschap van de z1000 dat hij wat zwaarder gaat of moet ik dan denken aan bijvoorbeeld balhoofd ? banden ? of vering afstelling..


Heb ook nergens last van... :?
kom van een gsxr750k6 en de Z vind ik beter stuuren...
 
Aloha,

zijn deze twee filmpjes van de 2010 Z1000 al voorbij gekomen? Misschien leuk om deze regenachtige middag door te komen... :X

8 minuutjes rijden:

De Z1000 maakt *kuch* gehakt van de Speed Triple 1050: :o

Oh, oh, wat is-ie toch mooi...
[afbeelding]

Dan nog dit pakkie erbij en dan ben ik helemaal het mannetje 8-)
[afbeelding]

Weet er iemand nog een bank om te overvallen, ik kom nog wat doekoe te kort... :+


Doe is ff geen filmpies plaatsen... :(
heb net besloten om i.i.g. nog 1 seizoen op mn 2008 te rijden...
dus geen 2010...
 
Doe is ff geen filmpies plaatsen... :(
heb net besloten om i.i.g. nog 1 seizoen op mn 2008 te rijden...
dus geen 2010...

Ik heb de 2010 voor het eerst gezien op de beurs en ben er nog niet echt kapot van.
Vind het maar een klein gedrongen fiets ogen nu. Helemaal omdat de achterband verder uitsteekt dan de kont. En de tellerbak en ruitje ben ik nog niet echt te spreken over.
Misschien als je er langer naar kijkt dat die mooier wordt..... Misschien binnenkort maar eens doen.
 
Ben je niet tegen het lijf gelopen helaas.
Wel nog Fulleke en Knutsel gesproken uiteraard :Y
Nee jammer maar was ook best wel druk. -O-
Had zelfs bijna Fulleke en Knutsel gemist, zag net toen we al onder weg naar de uitgang waren Knutsel staan.
Daar dus nog maar even een geouwehoerd
full
 
Nee jammer maar was ook best wel druk. -O-
Had zelfs bijna Fulleke en Knutsel gemist, zag net toen we al onder weg naar de uitgang waren Knutsel staan.
Daar dus nog maar even een geouwehoerd [afbeelding]
was leuk jullie ff gezien te hebben.
ook leuk ^s ff gesproken te hebben ook al herkende ik die niet direct.
 
Zo; ook maar even voorstellen hier; Mijn naam is Kawasutra. Ik heb in eerdere deeltjes wel eens meegekletst maar in dit deel tot nu toe alleen maar meegelezen.
En nu dacht ik; ach, wat maakt het uit. Ik ga gewoon meedoen.

En ik heb al zooveel gelezen, het voelt alsof ik de meesten van jullie al langer ken.... :Y

Ik ben donderdag naar de beurs geweest en heb na veel omzwervingen en ongeveer 7 keer hal 7 doorzoeken Fulleke gevonden. Kreeg niet eens wat te drinken van die dubbellicht promotor. Hij bood het maar één keer aan en toen ik nee zei was het gelijk over! Ik dacht echt dat hij wel aan zou dringen maar nee hoor..... :N
En toen zijn we maar doorgelopen. Naar huis. Helemaal kapot van dat slenteren.


Maarrrrrr; Fulco, vriend; bedankt voor de kaart. Ik heb er veel plezier van gehad. En als we niet zo moe waren geweest hadden we wel wat bij je gedronken maar we hadden het wel een beetje gehad. Ik had 's avonds thuis gewoon hele stijve benen.

En ik heb niet eens wat gekocht!

Voor de rest;

Nieuwen; welkom hier.

Jarigen; gefeliciteerd

Voor de vragenden;
-achterop de Z van 2007/2009 zit zelfs mijn vrouw niet lekker en die is echt wel wat gewend.
-Banden zijn in Nederland (nog) geen issue bij de motor verzekeringen.

Voor de geopereerden; beterschap. (en goed je oefeningen doen he Ed!)

De conclusie van MCN is niet dat de Z de winnaar is maar (nipt) dat andere ding.

En verder weet ik het zo gauw effe niet meer. Ga naar mijn nest.

Mazzel

:W

En uit de losse pols .....
full

full

full

full
 
Hallo allemaal, :W
Na een volle week een Akra race systeem te hebben,
heb ik gisteren op de beurs een Termignoni Gp demper gekocht,
vandaag mn Akra carbon hex verkocht _O- das nog eens zakendoen :9
morgen dempertje verbouwen naar 60mm inlet..
vandaag even geluid getest..van de Termi.. en pfff :o gillen gaatie :o
zal zo spoedig mogelijk foto's posten *D
 
@kawasutra: die 3de foto ziet er wel pijnlijk uit tog niks ernstigs aan overgehouden hoop ik? :P
foto 4 is natuurlijk wel de mooiste van allen ;)

@redz1k: jah doe da maar hoe meer piccies hoe beter :9~
(of filmpje met geluid :P)
 
Laatst bewerkt:
Zie a.u.b. dit ploatie:
2008_Z750_ABS_HPIM2673.JPG

Heeft iemand enig idee wat er achterop de buddyseat zit? Is dat een been/arm tasje oid? Lijkt me wel handig om mijn kettingslot in te vervoeren...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan