MotoGP weg bij RTL en achter decoder?

Carchannel heb ik en als ik dit moet geloven:

"We willen vrijdag, zaterdag en zondag de trainingen, kwalificaties en races van zowel MotoGP als de 125 cc en Moto2 live gaan uitzenden"
en:
"Voor Nederlandse motorraces zijn we afhankelijk van de KNMV, daar zullen we nog mee in gesprek gaan."

Super! *O*

Ik heb de extra zenders: MotorTV (veel superbikes), ESPN-classic (oude MotoGP wedstrijden), Extreme sports (cross, enduro en dragrace), CarChannel en niet te vergeten Eurosport2, waar veel WSBK op uit wordt gezonden dit jaar.
Wat mij betreft zijn deze zenders hun € 3,95 p/maand dubbel en dwars waard!


edit: €3,95 voor de extra zenders, dus niet per stuk
 
Laatst bewerkt:
We zitten nu weliswaar in het digitale pakket maar ik zie motorrijders als personen die in het algemeen al voor een digitale decoder gekozen hebben. :r :r :r :r

Wat een arrogantie, mag hopen dat het bij RTL blijft.

Ik blijf toch BBC/Eurosport kijken
 
Laatst bewerkt:
Carchannel heb ik en als ik dit moet geloven:

"We willen vrijdag, zaterdag en zondag de trainingen, kwalificaties en races van zowel MotoGP als de 125 cc en Moto2 live gaan uitzenden"
en:
"Voor Nederlandse motorraces zijn we afhankelijk van de KNMV, daar zullen we nog mee in gesprek gaan."

Super! *O*

Ik heb de extra zenders: MotorTV (veel superbikes), ESPN-classic (oude MotoGP wedstrijden), Extreme sports (cross, enduro en dragrace), CarChannel en niet te vergeten Eurosport2, waar veel WSBK op uit wordt gezonden dit jaar.
Wat mij betreft zijn deze zenders hun € 3,95 p/maand dubbel en dwars waard!


edit: €3,95 voor de extra zenders, dus niet per stuk

ik heb ze gelukkig ook *O* *O*
 
Eindelijk weer eens een zender die alles uit wil zenden en zo de rol van eurosport in het verleden over kan nemen. Alhoewel dit natuurlijk ook voor een extra push richting RTLGP kan zorgen, die nu mogelijk meer wil uitzenden om aan de eisen van Dorna te voldoen!

Waar het ook op komt, ik heb beide zenders, dus voor mij is het prima zo! *O*
 
Ik denk dat het verplicht is dat het mogelijk is om de motoGP te kunnen ontvangen ook zonder decoder, tenminste zo is dat bij de formule 1 wel het geval.

Maar als extra mogelijkheid is het niet verkeerd. Maar dan moet carchannel wel wat aan hun beeldkwaliteit doen die is lang nog niet alles.
 
Ik denk dat het verplicht is dat het mogelijk is om de motoGP te kunnen ontvangen ook zonder decoder, tenminste zo is dat bij de formule 1 wel het geval.

Maar als extra mogelijkheid is het niet verkeerd. Maar dan moet carchannel wel wat aan hun beeldkwaliteit doen die is lang nog niet alles.


Door wie is dat verplicht dan?

Ik zou er flink van balen als de motorsport achter de decoder gaat. Ook vraag ik me af of er geld mee te verdienen is zoals zij hopen. Volgens mij kon het voor RTL al nauwelijks uit vanwege de lage kijkcijfers dus vraag me af of het achter de decoder wel gaat lukken.
 
Nou bij de F1 dus door de FOM van bernie ecclestone, eerder had je bijv op rtl4 F1 maar ook bij canal+ op de decoder, die hadden dan wel een betere stream met veel meer informatie en onboards etc etc.

Jammergenoeg is dat niet meer.
 
Carchannel heb ik en als ik dit moet geloven:

"We willen vrijdag, zaterdag en zondag de trainingen, kwalificaties en races van zowel MotoGP als de 125 cc en Moto2 live gaan uitzenden"
en:
"Voor Nederlandse motorraces zijn we afhankelijk van de KNMV, daar zullen we nog mee in gesprek gaan."

Super! *O*

Ik heb de extra zenders: MotorTV (veel superbikes), ESPN-classic (oude MotoGP wedstrijden), Extreme sports (cross, enduro en dragrace), CarChannel en niet te vergeten Eurosport2, waar veel WSBK op uit wordt gezonden dit jaar.
Wat mij betreft zijn deze zenders hun € 3,95 p/maand dubbel en dwars waard!


edit: €3,95 voor de extra zenders, dus niet per stuk
En gelukkig heb ik die zenders ook *O* En met die nieuwe KPN Glasvezel kun je het nog opnemen met die ontzettende leuke kastjes *O*
 
Vooral de wedstrijden nog minder publiek toegankelijk maken, good job! Verdien je meer geld mee natuurlijk, geloof dr geen #$%@$^#$^%$^$%^T!@#%!#$ van

Stelletje fuckers :(
 
al heffen ze heel RTL op, i don't care.

Blijf toch op de BBC kijken, beste presentatoren.
Jaja idd het verslag is veel spannender , een soort engelse Theo Koomen .
Al is er geen reet aan zij maken er nog wat van , vroeger met Jaap Timmer die had het alleen maar over van die is vader geworden en z'n Opa heeft griep ofzo , maar toen kon je Eurosport nog kiezen in twee talen , ik weet niet of dat nog zo is ik heb in iedergeval nog niet geprobeerd.
 
al heffen ze heel RTL op, i don't care.

Blijf toch op de BBC kijken, beste presentatoren.

Ben ik met je eens, echter is op de BBC geen 125cc en voorheen geen 250cc te zien.
Denk ook niet dat je de Motogp achter een decoder moet gaan doen, volgens mij is het de bedoeling om de Motogp in zoveel mogelijk huiskamers te krijgen. Op deze manier beperk je dat heel erg.
 
Laatst bewerkt:
We zitten nu weliswaar in het digitale pakket maar ik zie motorrijders als personen die in het algemeen al voor een digitale decoder gekozen hebben. :r :r :r :r

Wat een arrogantie, mag hopen dat het bij RTL blijft.

Ik blijf toch BBC/Eurosport kijken

toen ik dat zag ging ik ook ff over mijn nek.
Ik heb helemaal geen zin om extra te gaan betalen eigenlijk, kost al genoeg die kut tv.
 
Ik vind gewoon dat de motogp voor iedereen zichtbaar moet zijn. Anders lukt het nooit meer om een Nederlander binnenkort in de MotoGP te laten starten.
 
Ik vind gewoon dat de motogp voor iedereen zichtbaar moet zijn. Anders lukt het nooit meer om een Nederlander binnenkort in de MotoGP te laten starten.
Laten we wel wezen, motorsport in Nederland heeft nu eenmaal niet de grootste prioriteit als het om sport (of het uitzenden daarvan) gaat, helaas. Ook is het zo dat het televisie kijken zoals we vroeger gewend waren niet meer bestaat. Daar waar het op hield na de 30 tot 40 beschikbare, standaardkanalen, stelt de moderne televisiekijker haar kanalenpakket volledig zelf samen.

Van speciale voetbalkanalen tot 24/7 seks op de buis, of van film 1 t/m 684 tot het motorsportpakket waar bijvoorbeeld Carchannel bij inbegrepen zit.

Eigenlijk is dit gewoon een puur voorbeeld van moderne verzuiling. Je kiest puur op basis van je interesse je televisiezenders en dan kan ik me voorstellen dat er gekozen wordt om de MotoGP achter een decoder weg te stoppen.

Ik zie liever alle vrijdag en zaterdag trainingen, kwalificaties en de zondagmorgen warm-up + alle races achter een decoder voor het kleine bedrag van €3,95 per maand dan halfbakken werk en hópen dat er meer dan één klasse wordt uitgezonden zoals bij RTLGP.

Het komt de groei van de populariteit niet ten goede, dat ben ik met je eens en alleen vanuit die hoek zou ik er voor kiezen om de races (maar dan wel in z'n geheel, dus zoals Carchannel nu aanbiedt of zoals Eurosport het vroeger deed en niet het halfbakken werk van RTLGP) gratis voor het publiek toegankelijk te houden.
 
Slecht nieuws voor mij als digitennekijker ben ik bang, heb al geen BBC (die hebben idd beste commentaar), Eurosport heeft 't niet, als RTL wegvalt moet ik toch wat anders verzinnen...
 
Laatst bewerkt:
Laten we wel wezen, motorsport in Nederland heeft nu eenmaal niet de grootste prioriteit als het om sport (of het uitzenden daarvan) gaat, helaas. Ook is het zo dat het televisie kijken zoals we vroeger gewend waren niet meer bestaat. Daar waar het op hield na de 30 tot 40 beschikbare, standaardkanalen, stelt de moderne televisiekijker haar kanalenpakket volledig zelf samen.

Van speciale voetbalkanalen tot 24/7 seks op de buis, of van film 1 t/m 684 tot het motorsportpakket waar bijvoorbeeld Carchannel bij inbegrepen zit.

Eigenlijk is dit gewoon een puur voorbeeld van moderne verzuiling. Je kiest puur op basis van je interesse je televisiezenders en dan kan ik me voorstellen dat er gekozen wordt om de MotoGP achter een decoder weg te stoppen.

Ik zie liever alle vrijdag en zaterdag trainingen, kwalificaties en de zondagmorgen warm-up + alle races achter een decoder voor het kleine bedrag van €3,95 per maand dan halfbakken werk en hópen dat er meer dan één klasse wordt uitgezonden zoals bij RTLGP.

Het komt de groei van de populariteit niet ten goede, dat ben ik met je eens en alleen vanuit die hoek zou ik er voor kiezen om de races (maar dan wel in z'n geheel, dus zoals Carchannel nu aanbiedt of zoals Eurosport het vroeger deed en niet het halfbakken werk van RTLGP) gratis voor het publiek toegankelijk te houden.

Okee, maar ik maak me ook zorgen voor de toekomst van de Nederlandse motorsport.
 
Okee, maar ik maak me ook zorgen voor de toekomst van de Nederlandse motorsport.
Begrijpelijk en dat doe ik ook. Denk alleen dat er weinig andere keus is. De NOS zal het nooit gaan uitzenden als voetbalzender en motorsport speelt nu eenmaal tweede viool bij RTLGP. Dan zou Dorna Carchannel moeten verplichten om haar zender in de vrije toegankelijkheid te gooien, maar ik betwijfel of dat ooit gaat gebeuren.
 
Vorig jaar werd ik voor gek verklaard dat ik 80 euro neerleg voor een MotoGP abbo want je gaat toch niet betalen voor de races en nu gaan mensen roepen dat ze er wel voor willen betalen :? :? :?

Niet huilen dat het 3 tientjes goedkoper is bij Carchannel want dat is natuurlijk niks op jaarbasis.

Heb ik iets gemist afgelopen winter?

Als je dan toch wil betalen neem een abbo op MotoGP.com...dan heb je pas echt waar voor je geld......
 
Vorig jaar werd ik voor gek verklaard dat ik 80 euro neerleg voor een MotoGP abbo want je gaat toch niet betalen voor de races en nu gaan mensen roepen dat ze er wel voor willen betalen :? :? :?

Niet huilen dat het 3 tientjes goedkoper is bij Carchannel want dat is natuurlijk niks op jaarbasis.

Heb ik iets gemist afgelopen winter?

Als je dan toch wil betalen neem een abbo op MotoGP.com...dan heb je pas echt waar voor je geld......
Dat abo op motogp.co wil ik dit jaar ook nemen, maar dat kan nu nog niet.. right?
 
Nee, meestal een paar weken voordat het seizoen begint, ik laat het je wel weten ;)
Wel een verstandige keuze, ze hebben nu een nieuwe player en als je een goede verbinding hebt (en die hebben de meeste Nl'ers) heb je mooie high-res beelden :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan