MF Gooi en Vechtstreek deel 65

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jeetje zeg... Ik blijf een keer een avondje sleutelen en besluit de 10 kilometer over te slaan, gebeurt er dit! :o :o :o '( '( '(

Zwaar kloten voor Sven! :(
Volgende keer ben ik er gewoon weer bij achter de buis, straks ligt het nog aan mij! :X

wel lekker opgeschoten met blokje, is nu klaar om weer terug int frame te hangen! *D Heb nog wat piccies geschoten, die zal ik morgen wel posten. Ga nu naar m'n nest! :W :Z
 
*O* *O* *O* *O* *O* GOEEEEEDEMORGEN! BREEK DE WEEK! HET IS WEER WOENSDAG!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*



en dan wakker worden met pijn in je strot...... B| .....blij dat ik hier nog een beetje kan schreeuwen :')
 
phoentje is op zoek:
Gezocht: goede doppenset op mn eigen uitlaat mee onder de motor vandaan te halen. Niet te slappe rommel maar ook geen pro stuff die te veel kost..

Hmmm wat is teveel.... ik heb destijds een tengtools set in de opruiming gekocht.
Blijft wel wat geld, maar is gewoon goed. En die ratels die erbij zitten blijf je plezier van houden. :Y

Coonie..... keelsnoepje? (Beterschap)
 
Morgen Gooi :W

Nog twee deeltjes en we mogen met pensioen *O*

Checklist:
vloer repareren
6 deuren schuren
6 deuren schilderen
2 radiatoren schilderen
 
Hmm, ABS sensor is vervangen, maar ABS blijft storing geven
Verkeerd gegokt dus -O-


Maar dat geeft niet, morgen mag de Multi weer buiten spelen :]
 
@Phoen, leuke pijp! Daar heb ik ook een vraagje over:

Laat ik de hitteschilden erop. Of haal ik ze eraf? (bij de uitlaten) Met de Akra's heb ik ze niet nodig namelijk. Ze zijn om de KTM sidebags te beschermen tegen de hitte van de originele uitlaat. Maar de Gobi-koffers kunnen die hitte hebben. En bovendien worden de Akra's lang niet zo heet.

Helaas kan het rackje voor die stomme tasjes er niet af zonder haakse slijper. Dat is dan meteen vraag 2... laat ik dat zitten, of haal ik het eraf?

full

full
 
Laatst bewerkt:
@Phoen, leuke pijp! Daar heb ik ook een vraagje over:

Laat ik de hitteschilden erop. Of haal ik ze eraf? (bij de uitlaten) Met de Akra's heb ik ze niet nodig namelijk. Ze zijn om de KTM sidebags te beschermen tegen de hitte van de originele uitlaat. Maar de Gobi-koffers kunnen die hitte hebben. En bovendien worden de Akra's lang niet zo heet.

Helaas kan het rackje voor die stomme tasjes er niet af zonder haakse slijper. Dat is dan meteen vraag 2... laat ik dat zitten, of haal ik het eraf?

[afbeelding]
[afbeelding]

Rekje laten zitten, hitteschild eraf... :Y

Maar dat wist je al ;)
 
Morgen Gooi :W

Nog twee deeltjes en we mogen met pensioen *O*

Checklist:
vloer repareren
6 deuren schuren
6 deuren schilderen
2 radiatoren schilderen
ambitieuse plannen :Y














Koffie en vandaag de hele boel maar weer eens omgooien hier :/
 
Goeiemoggeuh :W

Barjte, je word bedankt.... niet kijken en nu gebeurd dit... Neem wel aan dat je vanaf nu je verantoordelijkheid oppakt en alles verder kijkt ;) hehehe

idd wat noortje zegt, Hitteschild eraf en rekje gewoon lekker laten zitten.

En voor claudia, neem lekker een strepsil en hoop dat het snel beter voelt.
a%20strepsils%20norm.jpg
 
koffie B|

leerling ontslagen :X zijn naam? Sven.

Zotje gaat het weer een jaar alleen doen 8-)

Ik zou als ik Kramer was ze die team 3000 meter in hun reet laten steken }) Kramer is echter een Pro en gaat hem gewoon winnen en geeft Kempers dan alsnog een uppercut.
 
koffie B|

leerling ontslagen :X zijn naam? Sven.

Zotje gaat het weer een jaar alleen doen 8-)

Ik zou als ik Kramer was ze die team 3000 meter in hun reet laten steken }) Kramer is echter een Pro en gaat hem gewoon winnen en geeft Kempers dan alsnog een uppercut.
:} Voor het toch steeds opnieuw proberen! Weet trouwens nog niet zeker of het donderdagavond lukt om langs te komen... motor ligt nog uit elkaar, maar de toeter doet het wel weer :P
 
Owja, ik heb ook nog ff wat aankopen gedaan gisteren *O* *O*


Toosie, mag ik in jou "Hole in the wall" team??
excellerator2.jpg



En een nieuw setje stepjes (de rode)
10047848z09-10047875_860_FR_09.jpg
 
Rekje laten zitten, hitteschild eraf... :Y

Maar dat wist je al ;)

Ja maar dit is dus niet het rackje voor mijn kofferset.. die is eraf op de foto (quicklock)
Dit rack is voor de ktm tasjes. Die ik niet heb.


110508ktmmiddle1.jpg


En waarschijnlijk verkoop ik de motor inclusief koffers als ie weg gaat. Dus dan heb je het rack ook echt nooit nodig?

Alleen tja... onderdeel van het frame eraf slijpen is ook zo definitief :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan