MF Gooi en Vechtstreek deel 65

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gezocht: goede doppenset op mn eigen uitlaat mee onder de motor vandaan te halen. Niet te slappe rommel maar ook geen pro stuff die te veel kost..
dat hangt er vanaf wat je veel vind.
Het setje wat ik heb van bahco kost 90 euro bij de gamma en ik vind het prima werken
doppen 10-22mm + setje bitjes. (3/8'' ratel) Oja, koop dat troep setje van de gamma van 60 euro sowieso niet... Die ratel is zo slap als wat. Heb hem al 2x onder garantie vervangen binnen een maand met me bommert destijds :? De bahco leeft al weer meer dan een jaar hier! :} Naja, ik heb geen ervaring met andere setjes dan gamma en bahco.
Ik leid af uit je reactie dat je een set gaat kopen tenminste :P
 
Friday Night Poker Night @ Michiel's place

poker.gif

Vrijdagavond 5 Maart, avondje pokeren voor de liefhebbers bij Michiel thuis. Tijdstip wordt later bekend gemaakt... We spelen deze avond voor de eer en gezelligheid... (tenzij iedereen daar andere ideeën over heeft :+ ) Owja, bij voldoende animo kan er ook door de niet-pokeraars ge-sjoelt worden *D

- Michiel85 ( :+ )
- Noorus
- Phoentje
- Nocer (klein ovb'tje)
- Poikie
- Jazzuki
- JeGo
- Bartje (mini ovb'tje)
- Lankho09
- ...

Lijst aanvullen met nickname (zonder quotes!)
 
Wat 'n weer *O* Eerst flinke regen en nu dit 8-) Net al wat motorrijders gespot, hopelijk is 't morgen ook een beetje redelijk :Y
 
Wat 'n weer *O* Eerst flinke regen en nu dit 8-) Net al wat motorrijders gespot, hopelijk is 't morgen ook een beetje redelijk :Y
Volgens weer.nl gaat het de komende dagen, ook in het weekend. Nog wel regelmatig regenen...

Maargoed, dan spoelt al het pekel nog lekker weg :Y Dat ligt er nog wel, kon ik weer goed zien aan mn autoruiten toen ik op mn werk was -O- Vieze troep
 
Friday Night Poker Night @ Michiel's place

[afbeelding]​

Vrijdagavond 5 Maart, avondje pokeren voor de liefhebbers bij Michiel thuis. Tijdstip wordt later bekend gemaakt... We spelen deze avond voor de eer en gezelligheid... (tenzij iedereen daar andere ideeën over heeft :+ ) Owja, bij voldoende animo kan er ook door de niet-pokeraars ge-sjoelt worden *D

- Michiel85 ( :+ )
- Noorus
- Phoentje
- Nocer (klein ovb'tje)
- Poikie
- Jazzuki
- JeGo
- Bartje (mini ovb'tje)
- Lankho09
- ...

Lijst aanvullen met nickname (zonder quotes!)
Helaas... Heb ik Jap-avond. :P
 
Ben niet zo van de spleetogen! :N :+

Strax gaat ik ook weer verder met sleutelen! *D Hoop vanavond het blokje weer helemaal in elkaar te zetten! Zal even een foto-updeetje doen!
 
Toch ist buiten niet heel verkeerd weer... zo op `t eerste gezicht..


Nog een uurtje.. en dan lekker naar huis... vanaaf Maes naar oma.. en papa en mama lekker uit eten :N


Change of plans.. ivm het aankomende weekje weg, blijft Maes lekker thuis vanaaf... zodat oma e.e.a. kan regelen..

Ik eet dus bloemkool/broccoli met aardappeltjes uit de oven en tartaar... B|
 
Laatst bewerkt:
Ben niet zo van de spleetogen! :N :+

Strax gaat ik ook weer verder met sleutelen! *D Hoop vanavond het blokje weer helemaal in elkaar te zetten! Zal even een foto-updeetje doen!

ik ben spleetoog ;)
updata vanuit val thorans 2 dagan topweer gehad maar nu zware sneeuw al de hele dag
morgen rij ik weer terug hoop dat het droog is dan ik weet niet hoe die sneeuwkettingen werken :+
bowlen was leuk las ik tot morgen
 
ga maar vast oefenen met die kettingen dan :+


Goeie reis :Y
 
Die statistieken kloppen van geen meter ook :+
Hoe kan 50 minuten nou 1843,2 posts per dag zijn als je er 2500 moet halen om een topic dicht te kunnen zetten :?
Jij snapt ook nog steeds niet hoe je een minuut lang gemiddeld 220 kilometer per uur kunt rijden zeker :+


@Wendy: Beterschap
@Teun: Goede reis
@Michiel: Kom denk ik ook wel even aanmoedigen :Y
 
Jij snapt ook nog steeds niet hoe je een minuut lang gemiddeld 220 kilometer per uur kunt rijden zeker :+

Blijkbaar niet :') , ff zitten rekenen, maar met 64 posts in 50 minuten, en dan dus met 76.8 posts per uur, had het inderdaad 32 uur en een beetje nodig om de 2500 te bereiken.
Dus komt inderdaad neer op 1843 nog iets post per 24 uur/dag

Ik heb niks gezegd O-) :+
 
Laatst bewerkt:

ik ben spleetoog ;)
updata vanuit val thorans 2 dagan topweer gehad maar nu zware sneeuw al de hele dag
morgen rij ik weer terug hoop dat het droog is dan ik weet niet hoe die sneeuwkettingen werken :+
bowlen was leuk las ik tot morgen

Goede terugreis en succes met de kettingen :+
 
@ Spekkiemonster Beterschap :)
Maare, heb je niet gezien op de beurs :N
En niet bij onze stand. Had zelfs spekkies geregeld *O* :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan