MF Gooi en Vechtstreek deel 65

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een gekut...

Balhoofdbok raakt de kuip bij het opbeuren. Kortom hele kuip kunnen verwijderen. Maar goed, schokker en voorvorkpoten zijn er uit dus maar es een afspraak maken :P
 
full


Zo...... ook weer present!! :W
 
Wat een gekut...

Balhoofdbok raakt de kuip bij het opbeuren. Kortom hele kuip kunnen verwijderen. Maar goed, schokker en voorvorkpoten zijn er uit dus maar es een afspraak maken :P
:? Kun je dat niet verstellen dan?? Had ik eerst ook last van, toen maar ff de bovenste buis langer ingesteld en nou gaat ut zonder problemen! :)

@Teun: Goeie reis! ;) En we hadden het over fabvoer... :P Bij mij vallen daar géén mannen onder! :')
 
heeft een ander baantje aangeboden gekregen via via. Lijkt me een heel leuk plekje. Van de week even opzeggen bij de gamma :9 Verdient iets beter, iets minder uurtjes werken. Maar verder heel aardig en gemoedelijk *O*
 
Laatst bewerkt:
Ook weer present :W

Was ff zoeken.........

:Z ben bek af, ga maar is ff niets doen(tv kijken, MOH MW2) , het gaat hier toch zo snel dat ik het bijna niet kan volgen, en soms een dagtaak aan het teruglezen heb. _O-

Volgend jaar MF naar Rio. Ik zou wel willen .
carnival08.jpg
 
Ook weer present :W

Was ff zoeken.........

:Z ben bek af, ga maar is ff niets doen(tv kijken, MOH MW2) , het gaat hier toch zo snel dat ik het bijna niet kan volgen, en soms een dagtaak aan het teruglezen heb. _O-

Volgend jaar MF naar Rio. Ik zou wel willen .
[afbeelding]

Heb ergens nog wel een linkje naar een video van carnaval in Rio :Y
Is alleen zwaar NSFW :+
 
Seau, op marktplaats een ander schermpje gevonden dat nagenoeg identiek is en vandaag binnen gekregen *O* Moet alleen 2 extra gaatjes boren om het scherm geschikt te maken voor de oude bevestiging.

Net iemand van Upstairs binnen gehad, keuze gemaakt en nieuwe trap besteld. Kost wat, maar dan hebbie ook wat :Y :X

Nu lekker op de bank voor de buis met een koppie thee en chocoladesnoepjes van Ikea (Daim) :9
 
Wat een gekut...

Balhoofdbok raakt de kuip bij het opbeuren. Kortom hele kuip kunnen verwijderen. Maar goed, schokker en voorvorkpoten zijn er uit dus maar es een afspraak maken :P
Lekker onhandig, maar gelukkig is het gelukt :P
 
hehehe tis gelukt.... nou dan moet ik van de week maar ff langs komen om hem te horen.... Ziet er wel goed uit man.
 
@ Phoen, mooi pijpie hoor!!!.

@ S5 die link vind ik NSFMF. Orea trouwens ook _O-

Gaat mij om de mooie pakkies en stijl en de wagentjes.
carnival16.jpg
 
Laatst bewerkt:
En handig als verrijdbaar bijzet tafeltje voor je bier.
Of niet Nocer? :')
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan