Het ZX6R topic Deel 60. Tijd om dat rubber te laten slijten

Status
Niet open voor verdere reacties.
was hier laatst nog wat verwarring over power-commanders? Heb dit gevonden:

Kawasaki ZX-6R `03-`04 207-411
Kawasaki ZX-6R `05-`06 218-411
Kawasaki ZX-6RR 2003 208-411
Kawasaki ZX-6RR 2004 213-411
Kawasaki ZX-6RR `05-`06 219-411

bron
dus wie had welke te koop?
 
Wat is de mooiste? ZX6R 2004 of ZX6R 2005?
2005 model zal ook wel een betere motor zijn neem ik aan?

Ik was eigenlijk op zoek naar het 2003-2004 model maar nu zie ik dat er voor het 2005 maar evenveel gevraagd wordt. De twijfel slaat weer toe :)
 
Wat is de mooiste? ZX6R 2004 of ZX6R 2005?
2005 model zal ook wel een betere motor zijn neem ik aan?

Ik was eigenlijk op zoek naar het 2003-2004 model maar nu zie ik dat er voor het 2005 maar evenveel gevraagd wordt. De twijfel slaat weer toe :)
ikzelf vind het 03/04 model het mooiste :+

edit: gijsV heeft allebij de modellen gehad, hij zal de verschillen wel kunnen vertellen.
 
Laatst bewerkt:
ikzelf vind het 03/04 model het mooiste :+

edit: gijsV heeft allebij de modellen gehad, hij zal de verschillen wel kunnen vertellen.

Ik vond 03/04 ook de mooiste. Daarom dat de prijzen van dat model waarschijnlijk ook zo relatief hoog liggen. Maar hoe meer ik naar het 05 model kijk hoe meer ik er van begin te houden.

Als ik even m'n verstand gebruik lijkt het me ook logischer om een nieuwer model te kopen als er maar evenveel voor gevraagd wordt :?
 
Mensen ik heb wat problemen met de kwaak..

Lijkt er op dat het vacuum niet goed zit oid.

Ik had de "kleen air mod" gedaan, en toen sloeg het toe. Nu heb ik alles weer teruggeplaatst, en is het nogsteeds hetzelfde.. dus blijkbaar ligt het niet aan de mod. Nu kan ik me niks herrinneren dat ik los heb gehaald wat niks met die mod te maken had..

Als ik de motor start, dan klinkt ie normaal, maar als ik dan rijd, dan begint ie als een twee cilinder de klinken (of als een overdreven lesmotor (er5n ofzo). En dan ineens klinkt ie weer normaal.. Dit gedrag wisselt per minuut :? :X Kwam ook een plof uit de uitlaat :X

Ik weet 100% dat ik alles van dat kleen air systeem juist heb teruggezet.. wat zit er nog meer in de buurt wat dit gedrag kan veroorzaken?
 
Mensen ik heb wat problemen met de kwaak..

Lijkt er op dat het vacuum niet goed zit oid.

Ik had de "kleen air mod" gedaan, en toen sloeg het toe. Nu heb ik alles weer teruggeplaatst, en is het nogsteeds hetzelfde.. dus blijkbaar ligt het niet aan de mod. Nu kan ik me niks herrinneren dat ik los heb gehaald wat niks met die mod te maken had..

Als ik de motor start, dan klinkt ie normaal, maar als ik dan rijd, dan begint ie als een twee cilinder de klinken (of als een overdreven lesmotor (er5n ofzo). En dan ineens klinkt ie weer normaal.. Dit gedrag wisselt per minuut :? :X Kwam ook een plof uit de uitlaat :X

Ik weet 100% dat ik alles van dat kleen air systeem juist heb teruggezet.. wat zit er nog meer in de buurt wat dit gedrag kan veroorzaken?
misschien dat de ontsteking uitvalt? Stinkt de uitlaat naar onverbrande benzine?
 
misschien dat de ontsteking uitvalt? Stinkt de uitlaat naar onverbrande benzine?

Geen idee.. ik ga ff ruiken :+

Dr lag wel een heel klein beetje vloeistof bij de kelken.. in de airbox

edit/ Nee :N ruikt gewoon normaal..
 
Laatst bewerkt:
Mensen ik heb wat problemen met de kwaak..

Lijkt er op dat het vacuum niet goed zit oid.

Ik had de "kleen air mod" gedaan, en toen sloeg het toe. Nu heb ik alles weer teruggeplaatst, en is het nogsteeds hetzelfde.. dus blijkbaar ligt het niet aan de mod. Nu kan ik me niks herrinneren dat ik los heb gehaald wat niks met die mod te maken had..

Als ik de motor start, dan klinkt ie normaal, maar als ik dan rijd, dan begint ie als een twee cilinder de klinken (of als een overdreven lesmotor (er5n ofzo). En dan ineens klinkt ie weer normaal.. Dit gedrag wisselt per minuut :? :X Kwam ook een plof uit de uitlaat :X

Ik weet 100% dat ik alles van dat kleen air systeem juist heb teruggezet.. wat zit er nog meer in de buurt wat dit gedrag kan veroorzaken?

Ik heb een keer een vacuumslang verkeerd aangesloten. dat ie lucht blaast in plaats van zuigt. Hij starte gewoon en liep normaal, tot de 6000rpm en vermogen ging vragen begon hij te stotteren en te bokken.. (omdat dus die luchtverhouding helemaal ontregeld was)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een keer een vacuumslang verkeerd aangesloten. dat ie lucht blaast in plaats van zuigt. Hij starte gewoon en liep normaal, tot de 6000rpm en vermogen ging vragen begon hij te stotteren en te bokken.. (omdat dus die luchtverhouding helemaal ontregeld was)

Hmm..
 
en bij mijn 95'er zijn het er een hoop.. weet niet hoe het bij die van jou zit, maar bij mij was het niet moeilijk er een één te verwisselen

er zijn maar 5 slangen los geweest.. that's it. En ze zitten allemaal een stuk uit elkaar :9.. dus die zou ik niet kunnen verwisselen.

Echter ben ik bang ik er iets anders los is gekomen.. of misschien vochtig is geworden door de benzine die uit het slangetje kwam. Maar dat zou nu al lang verdampt moeten zijn..
 
er zijn maar 5 slangen los geweest.. that's it. En ze zitten allemaal een stuk uit elkaar :9.. dus die zou ik niet kunnen verwisselen.

Echter ben ik bang ik er iets anders los is gekomen.. of misschien vochtig is geworden door de benzine die uit het slangetje kwam. Maar dat zou nu al lang verdampt moeten zijn..
alsje het contact aan zet, gebeurt er dan iets vreemd? krijg je geen foutmelding ofzo?
 
ikzelf vind het 03/04 model het mooiste :+

edit: gijsV heeft allebij de modellen gehad, hij zal de verschillen wel kunnen vertellen.


:Y Ik had de 03 en de 05.

03 was erg stug afgeveerd, (stugger dan de 04), hierover verschillen de smaken natuurlijk, maar door de stugheid was hij iets sportiever en vind ik fijner.
05 Heeft iets meer vermogen en fijnere gasreactie vond ik :Y Verder de houding op de 05 vond ik wat beter. Het zijn beide bloed snelle en oer sterke fietsen. De 03 kan wel last krijgen van olie verbruik, maar hij gaat er echt niet slechter door lopen!
 
yo! voor de mensen die zo'n md80 besteld hebben:

Heb laatst dat filmpje hier gepost van op mijn 400. Daar zat erg veel geschud in. Nu heb ik van zo'n kerel op Youtube een tip gekregen, namelijk om bij het video verwerkingsprogramma Virtualdub de plugin Deshaker te gebruiken. Heb wat opgezocht op youtube, en het werkt zo te zien echt heel goed! ben die vanmij nu aan het verwerken.
*O*

virtualdub
Deshaker
Deshaker tutorial

ohja voor de mensen die het principe van een plugin niet snappen: je plaatst het programmabestand van de deshaker in het mapje plugins van VirtualDub ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan