Het ZX6R topic Deel 60. Tijd om dat rubber te laten slijten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ooohw weet ik niet, maar toen ik zocht waren dat de goedkoopste.

In de titel staat iig set.

Even verder lees ik dus dat de voorvelg met die schijven is en daarna staat weer:

Das entsprechende Hinterrad kann wie folgt mitgeliefert werden:

Het ............ achtwiel kan op de volgende manier meegeleverd worden. En dan de optielijst van schijven.

Zou gewoon even mailen.

Of het om een set gaat of alleen de voorvelg.
Mij lijkt het iig om een set te gaan.
 
Ooohw weet ik niet, maar toen ik zocht waren dat de goedkoopste.

In de titel staat iig set.

Even verder lees ik dus dat de voorvelg met die schijven is en daarna staat weer:

Das entsprechende Hinterrad kann wie folgt mitgeliefert werden:

Het ............ achtwiel kan op de volgende manier meegeleverd worden. En dan de optielijst van schijven.

Zou gewoon even mailen.

Of het om een set gaat of alleen de voorvelg.
Mij lijkt het iig om een set te gaan.

Er staat toch echt voorvelg.
Braking B-One Vorderradfelge

Natürlich können wir auch das passende Hinterrad für nur 595,-€ mitliefern!

:) Achtervelg kost je 595 extra dus.

Ik heb 440 euro betaald incl schijven en tandwielopnemer
 
Ooohw weet ik niet, maar toen ik zocht waren dat de goedkoopste.

In de titel staat iig set.

Even verder lees ik dus dat de voorvelg met die schijven is en daarna staat weer:

Das entsprechende Hinterrad kann wie folgt mitgeliefert werden:

Het ............ achtwiel kan op de volgende manier meegeleverd worden. En dan de optielijst van schijven.

Zou gewoon even mailen.

Of het om een set gaat of alleen de voorvelg.
Mij lijkt het iig om een set te gaan.


ik heb ze even gemaild mss dat het helpt.
 
Hey lui, die jongen met die toffe ZX7R heeft nu een wat realistischere prijs :P Hij vraagt 4150 euro, das wel redelijk naar mijn idee :P
 
Kan het niet zijn dat er wat koelvloeistof of benzine of misschien water bij je bougie/bougie doppen in de buurt is gekomen?
Dat zou de oorzaak ook kunnen zijn zo te horen loopt hij namelijk soms op 2 of 3 cilinders.

Draai anders ff al je bougies eruit, en bekijk of je iets aparts ziet..

Waar zitten de bougies ongeveer :$

Want volgens mij zitten die aan de kant waar geen benzine langs is gekomen :X

Maar morgen of woensdag ga ik even kijken met de service hier in de buurt.. dus dan moet het wel opgelost zijn..
 
Waar zitten de bougies ongeveer :$

Want volgens mij zitten die aan de kant waar geen benzine langs is gekomen :X

Maar morgen of woensdag ga ik even kijken met de service hier in de buurt.. dus dan moet het wel opgelost zijn..

Onder in de carterpan :)
 
Als een motor af en toe niet op alle pitten loopt helpt even hoger doortrekken in de toeren wel eens om ze mee te krijgen maar is bougies schoonmaken/vervangen (als je ze er toch uithaalt) de oplossing.
 
Yes, maar dan zitten ze aan de voorkant toch? dus onder je airbox..? (als je een lijn naar beneden trekt)

Daar is sowieso niks nat geworden dus dat zou vreemd zijn.

:Y Jup, Terhoogte van de onderkant van de radiateur.
 
Ik hoor net op 5th gear dat kawasaki met zijn zzr 1400 de snelste productie motor maakt???
 
:Y Jup, Terhoogte van de onderkant van de radiateur.

Jep, ik zie het in het wphb.

Dat is wel in de buurt van dat hele kleen air gebeuren, maar ik heb daar ook gechecked of de connectoren nog goed zaten.

+ ik zie in de manual dat dat ventiel ook stuk kan gaan, misschien moet ik die maar is testen op vacuum.
 
Soortgelijks heb ik met mijn CBR gehad nadat hij een keer gelegen had (1 of 2 cilinders waren hierdoor volgelopen met benzine).
Soms deden ze het allemaal en dan ineens liepen er 1 of 2 niet mee. Nadat ik de bougies vervangen had liep hij weer als een zonnetje :Y

hoop alleen dat je er bij een ZX6R beter bij kan komen want wat een pestwerk was dat! :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan