Het ZX6R topic Deel 60. Tijd om dat rubber te laten slijten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoop trouwens niet dat het de uitgaande as is die ervoor zorgt dat de ketting zo gek doet :X Is al wel een tijdje dat de ketting wat 'bounced', gelukkig nooit te strak gespannen. In het begin dacht ik dat het zo hoorde, maar bij andere motoren zag ik de ketting veel soepeler z'n rondjes draaien :+
ketting is gewoon op sommige plekken wat verder uitgerekt dan op andere plekken ;)
 
Hey K ! Ik heb hier ook wat leuks voor je, waar je kriebels van krijgt ... :P

dr. Kawa in "Z1000R ELR - the AMA Riverside Edition"

Ik ben samen met een vriend bezig met wat "leuk" spuitwerk voor m'n old-skool racer .. *D

Nou dat ziet er goed uit! Dat heb je knap voor elkaar! Mooi afplakwerk ook.. ik vind dat altijd kut moeilijk!

Ik zag je spuiten en ik dacht van NEEEE daar moet ik meteen iets over zeggen en ik scroll naar boven en kon mijn ogen niet geloven.. een hele strakke afgelakte tank. Zover ik de foto's moet geloven tenminste!

Want die blanke lak spuit.. wat een KUTSPUIT is dat... ik heb er een jaar mee gespoten en nooit niks anders als problemen.. We hebben zelfs een aangepaste luchtkap daarvoor gekregen. Maar t ziet er allemaal heeel netjes uit!

Wat ik overigens totaal niet snap is dat je eerst een laagje lak op de sticker zet.. voordat je de rest mee lakt??

Noujah.. er zijn 1000-en wegen naar Rome.. als het resultaat er maar is en het ziet er echt heeeel erg netjes uit!
 
Hoop trouwens niet dat het de uitgaande as is die ervoor zorgt dat de ketting zo gek doet :X Is al wel een tijdje dat de ketting wat 'bounced', gelukkig nooit te strak gespannen. In het begin dacht ik dat het zo hoorde, maar bij andere motoren zag ik de ketting veel soepeler z'n rondjes draaien :+

Dan had je hoogstwss ook wel een lekke keerring gehad.
Beter een nieuw setje roggelen denk ik, want goed lijkt het me niet.
 
Nou dat ziet er goed uit! Dat heb je knap voor elkaar! Mooi afplakwerk ook.. ik vind dat altijd kut moeilijk!

Ik zag je spuiten en ik dacht van NEEEE daar moet ik meteen iets over zeggen en ik scroll naar boven en kon mijn ogen niet geloven.. een hele strakke afgelakte tank. Zover ik de foto's moet geloven tenminste!

Want die blanke lak spuit.. wat een KUTSPUIT is dat... ik heb er een jaar mee gespoten en nooit niks anders als problemen.. We hebben zelfs een aangepaste luchtkap daarvoor gekregen. Maar t ziet er allemaal heeel netjes uit!

Wat ik overigens totaal niet snap is dat je eerst een laagje lak op de sticker zet.. voordat je de rest mee lakt??

Noujah.. er zijn 1000-en wegen naar Rome.. als het resultaat er maar is en het ziet er echt heeeel erg netjes uit!
Haha - die maat van mij kan toveren met die spuiten ! :Y

Als je het niet verder vertelt .... mag jij als eerste het eindresultaat zien :X

full


Is dat strak of niet ?! :P
 
Ga ik ook vanuit :P Die bout bij het voortandwiel zal wel helemaal debiel vastzitten als het waar is dat het voortandwiel de vorige ronde niet is vervangen :+
:Y

je hebt 2 keuzes;
1) jezelf helemaal over de rooie helpen door aan een een voortandwielmoer te gaan trekken die muur- en muurvast zit, of
2) even langs een garage rijden die hem met perslucht lostolt, weer handvast zet (en borgt) zodat je naar huis kunt rijden en thuis alles vervangt.

PS - neem een pak gevulde koeken mee voor de monteur met de persluchtsleutel; hij is je beste vriend ! ;)
 
:Y

je hebt 2 keuzes;
1) jezelf helemaal over de rooie helpen door aan een een voortandwielmoer te gaan trekken die muur- en muurvast zit, of
2) even langs een garage rijden die hem met perslucht lostolt, weer handvast zet (en borgt) zodat je naar huis kunt rijden en thuis alles vervangt.

PS - neem een pak gevulde koeken mee voor de monteur met de persluchtsleutel; hij is je beste vriend ! ;)

Ja, rood aanlopen gaat ie dan zeker.
Ik spreek uit ervaring :')
 
:Y

je hebt 2 keuzes;
1) jezelf helemaal over de rooie helpen door aan een een voortandwielmoer te gaan trekken die muur- en muurvast zit, of
2) even langs een garage rijden die hem met perslucht lostolt, weer handvast zet (en borgt) zodat je naar huis kunt rijden en thuis alles vervangt.

PS - neem een pak gevulde koeken mee voor de monteur met de persluchtsleutel; hij is je beste vriend ! ;)

Ze mogen het helemaal doen bij de garage *D Heb te weinig gereedschap om het thuis te doen ;( Echt een vet project trouwens, waar jij mee bezig bent :9~
 
Ze mogen het helemaal doen bij de garage *D Heb te weinig gereedschap om het thuis te doen ;( Echt een vet project trouwens, waar jij mee bezig bent :9~~
Gelijk heb je ! Dat voortandwiel is een drama om los te halen als het al lang niet is losgeweest.

Jaaaa vet projectje he ? Gaat ook vet veel tijd en geld in zitten ... :X Maar hij wordt vetter dan Croma baken & braden ! ;)
 
Neejoh, sleutelen doen we in de garage en foto's nemen in de keuken. Proost ! :)
zeker een garage naast de keuken? :+
mijn "garage"(blokhut) is zeker 20 meter lopen door de tuin vanaf m'n keuken :P
met het weer van een paar weken geleden ga ik niet in dat onverwarme hok zitten :N

je doet wel goed werk hoor, ben erg benieuwd hoe hij eruit ziet als hij af is.
Wanneer denk je ongeveer klaar te zijn (ik weet dat het erg slecht is om een deadline te hebben, maar toch vraag ik het)
 
zeker een garage naast de keuken? :+
mijn "garage"(blokhut) is zeker 20 meter lopen door de tuin vanaf m'n keuken :P
met het weer van een paar weken geleden ga ik niet in dat onverwarme hok zitten :N

je doet wel goed werk hoor, ben erg benieuwd hoe hij eruit ziet als hij af is.
Wanneer denk je ongeveer klaar te zijn (ik weet dat het erg slecht is om een deadline te hebben, maar toch vraag ik het)
Ja, na jaren op straat sleutelen heb ik sinds 3 jaar een huis met inpandige garage - lekker warm - met binnendeur naar de keuken, vandaar die foto in het licht.

Sja - wanneer istie af ... :? ... zeg het maar - your guess is as good as mine !
Ik hoop hem deze zomer rijklaar te hebben, en hopelijk is het een laaaaange zomer .. ;)

Dit project doe ik als tegengewicht voor een hele drukke baan; daar gebruik ik alleen mijn hersens bij, en bij dit project kan ik lekker mijn handen gebruiken. Ik ga mezelf geen deadline of 'stress' opleggen, dat kom ik al 5 dagen per week tegen op m'n werk.
 
Nou @ Jermo ea dan: De deshaker op mijn filmpje is niet gelukt. zal wel iets fout hebben gedaan ofzo. Geluid werd ook heel raar opeens en dat golven in het scherm is nog niet weg. B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan