Het grote K100 topic

Okee Wimis on,

Begrijp het .
Ook ik ga verder niet in discussie.
Alles is gezegd wat gezegd moest worden.
Wens je veel veilige Km's toe .
Groetjes,
Henk
 
alleen lezen daar, op posts of iets anders word niet gereageerd omdat het een vaste club eigenheimers is die vreemden niet willen helpen B|

Slechte ervaring daar opgelopen of..............
Jammer dat je er zo over denkt, duidelijk een gevalletje van op je ... getrapt zijn, kom daar op het forum al jaren en IEDEREEN is welkom en wordt (indien mogelijk) geholpen.

Mvg,
Ron
 
Een K100 heeft geen balansas(wel een tussenas met een transmissiedemper), alleen een K75 heeft een balansas.

De rubbers van de dynamo koppeling geven de geest wel eens wat een rammelent geluid geeft.

Als vervanger van de H4 lamp kan je een H4 Rally lamp monteren

Ik bedoelde inderdaad niet de balansas maar de uitgaande as. Vind het alleen nogal apart dat een klein beetje speling op z'n as, een enorme rammel kan geven. Vind het ook lastig te lokaliseren. Misschien even een audio opname maken en laten horen op het K forum.
 
het K forum verlaten gaat jou geen reet aan..
en welke of wat voor motor ik rij is ook iets wat jou niets aangaat.

idd.Q een mening hebben mag blijkbaar niet en dan gelijk deze rare discussie :? Tekent wel hoe het er aan toe gaat op het K forum O-)
 
Laatst bewerkt:
idd.Q een mening hebben mag blijkbaar niet en dan gelijk deze rare discussie :? Tekent wel hoe het er aan toe gaat op het K forum O-)
ik snap niet waarom je geen mening mag hebben.
en dan een quote hiervandaan halen om me daar belachelijk te maken..
ik moest via via vernemen dat ze een quote van mij hadden gebruikt.
een misselijke streek dus, had me dan een PB gestuurd met de vraag om uitleg..
had ik geen pb gehad had ik nergens van geweten en hadden ze me achter m'n rug
om kunnen bekritiseren..

ik blijf erbij dat het K forum goed is voor technische gegevens maar dat er een vaste kern leden is die elke inmenging van buitenaf niet tolereerd en ook heeft de vaste kern absoluut geen gevoel voor humor..
ze lokken je uitspraken uit die ze graag willen horen om je de grond in te kunnen trappen..
 
idd.Q een mening hebben mag blijkbaar niet en dan gelijk deze rare discussie :? Tekent wel hoe het er aan toe gaat op het K forum O-)


Als je niet weet waar het over gaat, en wat het K forum in houdt kun je je beter onthouden van dergelijk platvloers commentaar.

Op het K forum wordt tenminste eerst nagedacht alvorens te posten. Misschien ook een idee voor jou?

but..no hard feelings, we zijn tenslotte allemaal motorrijders *O*
 
het K forum verlaten gaat jou geen reet aan..
en welke of wat voor motor ik rij is ook iets wat jou niets aangaat.

Nietemin blijf je een K of het K-forum onwaardig ! O-)
Dit alles gezien je opruiende gedrag en het niet willen reageren
op vragen vanuit het M-F en K-forum.
En houd je maar weer van de domme.
Daar ben je heel goed in. Of je bent echt dom, wat ik dus eerder denk.
Groetjes,
Henk

Verder reageer ik niet meer op je reacties.
Als jij wilt reageren, wees dan een vent en doe dat op het K-forum.
 
Laatst bewerkt:
ik snap niet waarom je geen mening mag hebben.

Tuurlijk mag je een mening hebben. Alleen (vind ik dan) dat je die ook moet kunnen onderbouwen. Als daarom gevraagd wordt hou je meerdere keren de de boot af. Ik was namelijk oprecht benieuwd waarom jouw beeld van het K forum zo veranderd was.

Maar goed, we komen er niet uit op deze manier. Even goede vrinden :)
 
Nietemin blijf je een K of het K-forum onwaardig ! O-)
Dit alles gezien je opruiende gedrag en het niet willen reageren
op vragen vanuit het M-F en K-forum.
En houd je maar weer van de domme.
Daar ben je heel goed in. Of je bent echt dom, wat ik dus eerder denk.
Groetjes,
Henk

Verder reageer ik niet meer op je reacties.
Als jij wilt reageren, wees dan een vent en doe dat op het K-forum.


a010.gif
 
Hoi MrQ,
:) :) :)
Mijn welgemeende excuses voor mijn felle reactie.
Ik bepaal inderdaad niet waarop jij rijdt.
En wat mij betreft ben je nog steeds van harte welKom .
Dus ouwe brombeer, kom op en ga mee 30-10 met Wout :)
Hartelijke groetjes,
Henk
 
Het K Forum van Bert Meijerink is inderdaad veranderd.

Door het groter worden (op zich niets mis mee) veranderen nu eenmaal dingen, en in dit geval niet ten goede. Sinds een jaar geleden zijn de problemen begonnen met een aantal nieuwe leden met die moeite hebben met het aanpassen van bestaande omgangsvormen.

Ook de MODS hebben daar niet op ingespeeld, en hebben alles op zijn beloop gelaten, ondanks waarschuwingen van de leden.

Ondertussen is er een toeloop van nieuwe leden geweest waaronder enkele met een zeer kort lontje en hele lange tenen. De nieuwe aanwas heeft ondertussen een groep gevormd die nadrukkelijk aanwezig is, waardoor er veel berichten verwijderd worden om dat ze nu eenmaal niet passen in het (oude) beleid. Na ruim een jaar is er een terugloop (lees: weglopen) van een aantal oud leden. Dit is veroorzaakt door 2 dingen.

1e : De mods hebben de zaken op zijn beloop gelaten en niets opgetreden daar waar nodig was.
2e : De nieuwe leden vonden dat ze maar mochten uitkramen wat in hun straatje pasten, en doen dat nu nog.

Nu gaat de de beheerder Bert Meijerink de spiegel voorhouden, en ik denk dat dat redelijk laat is, zo niet veel te laat.

Ik vergelijk Bert Meijerink nu met de "Zachte heelmeester, die stinkende wonden" veroorzaakt. Alleen heeft hij het niet in de gaten.

Voor een aantal mensen heeft hij de druppel doen overlopen van de bewuste emmer.
De mensen lopen niet voor niets weg.
Reageren op verzoeken doet hij niet (althans dat is mijn ervaring) en blijft hij op zijn troon zitten.

Voor het forum is dit een hele slechte zaak, maar kennelijk wil hij dit.

Met pijn heb ik dit voorheen geweldige forum verlaten en ik vrees dat er meer zullen volgen.

Enkele van die nieuwe leden, hebben in dit draadje gereageerd, en ik verwacht (helaas) een stortvloed aan negatieve reacties van hun zijde, maar zij weten helaas door hun beperking niet beter.
 
Laatst bewerkt:
@ Vuurvreter.

en daar heb je de juiste dingen bij naam genoemd..

ik heb (zonder het te weten of willen) de boel in gang gezet.
en de reacties op het K forum waren niet mis en negatief mijn kant op.
terwijl ik met het forum het beste voor heb en dit ook aan Bert gemailt.
ik kom nu alleen voor de technische knowhow, maar posten voor geen goud meet
 
Omdat ik heimwee heb naar het BMWK forum zoals het "vroegâh" was, gezellig en leuk zonder azijnpissers heb ik zelf een forum opgericht.

Voorwaarde, liefde voor de BMW K en R

Modbreak:

Niet spammen op MF, dit is al je tweede waarschuwing

 
Laatst bewerkt door een moderator:
vuurvreter schreef:

Enkele van die nieuwe leden, hebben in dit draadje gereageerd, en ik verwacht (helaas) een stortvloed aan negatieve reacties van hun zijde, maar zij weten helaas door hun beperking niet beter

Ik vind dit persoonlijk nogal een zeer krasse uitspraak van je, je kent immers niet eens de "nieuwe leden"
Beperkingen heb ik beslist geen hinder van, maar ja ik ben ook maar een eenvoudige ex marinier die de dingen gewoon ziet zoals ze zijn. Trouwens over nieuwelingen... ik ben ook al jaren lid van MF, daarom valt het me op dat nu opeens meningsverschillen worden uitgevochten op forums in plaats van face to face met elkaar te praten.
Maar ja, dat ik dat niet begrijp zal wel komen door mijn beperking... :)
No hard feelings, en succes met jullie nieuwe K forum.

Rob
 
Omdat ik heimwee heb naar het BMWK forum zoals het "vroegâh" was, gezellig en leuk zonder azijnpissers heb ik zelf een forum opgericht.

Voorwaarde, liefde voor de BMW K en R

\

Modbreak:

Niet spammen op MF, dit is al je tweede waarschuwing\


Leuk draadje,

als ik een waarschuwing kan "op mij nemen dan" dan doe ik dat met genoegen :+

Groet WimK.
 
hoi hoi,

ik begrijp niet zo goed of dit nou 'het' K100/75 topic is... is het dat?

zal me eerst even voorstellen, emmely komt uit den haag, 26 en rij deze winter
een k100 uit 90 maar heb een probleempje,
ik heb de cilinder(slot dus) uit mn tank gedraaid! en de tankdop zit op slot.

heeft iemand een geniaal idee om deze open te make?
of een 2e hands tank te koop?
 
Terug
Bovenaan Onderaan