MF Gooi en Vechtstreek deel 66. Lente? *D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vette tail heeft deze motor.
2.jpg

Schijnbaar niet legaal. :o
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij spotte ik net Achilleos :Y
Hart van Nederland op SBS6. Brand in Utrecht.

Naaf allemaal.
Alles bij gelezen :X
En nergens op geantwoord :N

Dus: trustegefeliciteerdsuccesbeterschapsjowheewateenmemmemleukefoto
babiesdoeistefanfrisvandaagenmssmorgeneindelijkisffrijdenopdebrommert

:W
 
Laatst bewerkt:
Jullie* zijn van harte uitgenodigd voor een drankje op zaterdag 27 maart ('s avonds).
PM maar even voor het adres (en dan weet ik ongeveer hoeveel stoelen en cola :+ ik moet regelen) :)

Trouwens: hoe staat het eigenlijk met de verjaardagskalender? *O*

* MF Gooier Hooligans, dus niet alle meelezers ;)
 
Laatst bewerkt:
Kort verslagje van de wedstrijd van vanmiddag...

Ik was een beetje laat omdat ik nog wat aan de remmen moest doen, maar de voorrem is nu voor mekaar! *D Achterrem laat nog de wensen over, maar dat gaat aardig! :P

Wedstrijdje begon super, stond na ut 1e rondje eerste! 2e rondje ging slecht, 3e rondje ging weer lekker en 4e rondje was weer knudde... :P
Laatste rondje was ik overigens niet de enige, want het was vrij zwaar en dan is het laatste rondje de finesse er gewoon uit. -O-

Korte uitleg trouwens: 1 rondje bestaat uit 8 nonstops. Een nonstop is een parcourtje waarin je over hindernissen moet rijden en strafpunten krijgt als je je evenwicht corrigeert, zoals: voet aan de grond, elleboog tegen een boom enz... Vallen is een komplete mislukking en krijg je 5 strafpunten.

Aant einde bleek dat ik 2e was geworden van de 4. De jongere garde achter me gehouden, want de eerste man had ik wel vaker van verloren. (en hij ook van mij) Ben er blij mee... *D

Zal zo ff uitslagen en piccies posten als ze online staan! :)
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij spotte ik net Achilleos :Y
Hart van Nederland op SBS6. Brand in Utrecht.

Naaf allemaal.
Alles bij gelezen :X
En nergens op geantwoord :N
Daar had ie het wel over idd
is dat ergens na te zien?
 
Jullie* zijn van harte uitgenodigd voor een drankje op zaterdag 27 maart ('s avonds).
PM maar even voor het adres (en dan weet ik ongeveer hoeveel stoelen en cola :+ ik moet regelen) :)

Trouwens: hoe staat het eigenlijk met de verjaardagskalender? *O*

* MF Gooier Hooligans, dus niet alle meelezers ;)
U bent jarig dan? ;)
 
Ik ben ook weer present :W

Net terug van het "Wilhelmina Dok" restaurant. Erg lekker.
ik had als voor: gerookte carpaccio met rucola en basilicum
en als hoofd: zacht gegaarde piepkuiken met zoete aardappel en gegrilde venkel.

De porties hadden wel iets groter mogen zijn maar het was wel erg lekker.

Piepkuiken zoals deze!?

033kuikentjes5ow.jpg


-O-

Aaah lama, zie al dat een piepkuiken wat anders is... Denk al, eenhapsmaaltijd anders... :')
 
Laatst bewerkt:
@ bart, aja je wilde in elk geval de jonkies leren rijden :) als je die achter je gehouden hebt is dat je gelukt. Mss had je je pokerface niet op en heb je daarom niet alles vlekkenloos gedaan, maar ach dat geeft ook niet na zo'n avond :)

@ X, zal d'r niet gewoon wat staan op www.sbs.nl en dan ergens onder hart van nederland ?


Anyway tijd om naar bed te gaan. Weltrusten allemaal en morgen gezond weer op.

Michiel en Noor morgenochtend veel plezier met jullie hardloop wedstrijd :W
 
Dank voor de succes-wensingen... ;) Allebei niet echt voorbereid, maar goed zie het maar als een lekker zondagochtendloopje... :9

@ WB, leuk meis je verjaardag! Je hoort nog wel even of het lukt vanuit hier...

:W Trusten allen :Z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan