MF Gooi en Vechtstreek deel 66. Lente? *D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sunny € 5,00
Plexat € 5,00
Morpheus_nl € 5,00
Orea € 5,00
Lankho09 €5,00

Mits Terror dat geld niet op maakt aan sex, drugs en rock 'n roll om de winter door te komen natuurlijk. :9

Jaapie en sex : In his dreams en achter zijn laptop (redtube)
Jaapie en Drugs: Koffie is al te veel , zit ook iets in met ine
Jaapie en Rock en Roll: Hij speelt toch gitaar, laat maar eens horen of het rock't
_O-
 
Laatst bewerkt:
HERHALING


Ok tijd voor actie.. dat winterritje van terror moet er wel komen natuurlijk...
maar zoals het er nu naar uitziet gaat dat ff duren.. om het gewoon lekker snel te laten gebeuren stel ik een.. red jaappie de winterrit door... *O*

Wie doet er mee.. hebben ongeveer 100 euro nodig., zodat zijn brommert weer kan rijden... ff je naam en wat je geven wil.. ben benieuwd of 't Gooi zo meelevend is als in vorig topicje verteld werd O-)

Sunny € 5,00
Plexat € 5,00
Morpheus_nl € 5,00
Orea € 5,00
Lankho09 €5,00
 
Laatst bewerkt:
@ Nocer, :o Ietsje te weinig gas gegeven? Jammer van het schade. -O- Leermoment geweest, volgende keer beter :Y

@ Kato & Girl, nice auto! Mijn broer was ook tijdje aan het orienteren voor A2 (ondergewaardeerde hoogstaande technische compacte auto), maar uiteindelijk voor Tsjechische VW Polo gekozen met 38k km gelopen en als nieuw.
Hadden jullie ook naar de Berlingo Multispace gekeken?

@ Teun, gefeliciteerd met je nieuwe mini-leasebak, jammer dat het geen Abarth EsseEsse is. ;)

@ UT, das balen van regelaar, positieve eraan is dat je motor later beter zal lopen. :)

@ Ernst, spiraalbreuk? :? Als wokkel? -O-

O ja, Erwin heeft vanmiddag weer lekker op de Lekdijk gespeeld met zijn 205 *O* :}
 
Laatst bewerkt:
Grafzooi, hele spanningsregelaar doorgebrand..
Kiek 'm goan dan :N

[http://img709.imageshack.us/img709/1774/img00069201003071224.jpg (afbeelding)]

Met als gevolg dat de stekker ook fucked is, 't zal nog een groter probleem worden om die te vinden aangezien die niet universeel is (denk ik).


B|

-O-
Balen man....
Weet Ro niks voor je?


Heb je er niet afgehaald, dus je stond er al niet op.
Ander zeg je ff gewoon wanneer je jarig bent? :P

pfff... indrukwekkend Michiel! (Jij natuurlijk ook Noor! ;) ) Wordt er al moe van als ik het hoor... :')
Wordt tijd dat ik weer ga lopen... :P Wàt... :? B|

Zit je nou mijn excuus om zeep te helpen?? :( :+

15-16 jarigen zeg ik jongere garde tegen! ;) O-)

Anyhoe, hier ff een foto van de uitslagen. Ik sta tweede bij de klasse A! *D

[http://eros.e-dentify.nl/~larstria/larstrialinfo/images/uitslagen_wintercupfinale2010nunspeet/PICT0032.JPG (afbeelding)]

Goed bezig :Y
Ik wil ook wel een keertje mee kijken als het wat beter weer is, begrijp dat Jan er ook veel bij is dus dan kunnen we misschien samen die kant op :Y

@ Michiel, was zeker weer gezellig en goed gelopen joh! Tijden staan nu ook op i-net he... Mijn eindtijd was 46:29 (op de 8 km) en die van jou 46:26 (op de 10 km). Trots op je!!!

Trots op jullie allebei! :}

Droom stiekem van een andere motortje, heb een mooie gezien en heeeeeeel misschien aan het eind van de week ff dagje proefrijden :]

Oeh spannend *D

:W ........ effe naar het Noorden geweest en gelijk is er een nieuw deeltje....

... maar wij zijn weer van de partij en inmiddels op het thuishonk in de Keistad. *D

De proefrit is gisteren goed bevallen... wij moesten namelijk met de kleine op komst ook op zoek naar een andere auto, want in de Berlingo zit géén achterbank.
Een baby in de laadbak vervoeren, los van het feit dat het strafbaar is, wil je eigenlijk niet. :N

M.a.w. ons bestelwagentjes-tijdperk is aan zijn einde gekomen. :/
Tuurlijk zijn dit soort auto's er ook in personen (MPV) uitvoering maar wij wilden ook graag een Duitse auto. :Y
Dus... bleek de VW Caddy Life héél erg aantrekkelijk maar simpelweg buiten budget.
Goed... om een lang verhaal verder kort te houden.... na verschillende proefritten, orientaties en onderhandelingen hebben wij gisteren, na het maken van een goede deal, de knoop doorgehakt en halen wij over 2 weken onze auto mét achterbank op...

[afbeelding]

... een 1.4TDI (oftewel... een doorontwikkelde Lupo op aliminium frame met 't 4 ringenlogo die zo'n 1-25 loopt) ... uiteraard laat ik hem in Huizen, na de garantieperiode, nog wel chippen. ;)


Gefeliciteerd :Y

@ kato,top auto mij vriendin heet er 3 jaar heel fijn mee gereden ik zelf ook trouwens
ik ga zelf na 9 jaar lease bakken ook klein maar fijn rijden deze ga ik van de week ophalen ik rij toch 9 maanden per jaar motor[afbeelding]

Jij ook gefeliciteerd :Y

Gefeliciteerd! Mooie auto :)

Lekker gereden vandaag, beetje koud. Wel erg lekker.
Wel beetje jammer van de schade aan een 2 weken oude motor :X
Maar goed... wat gebeurd is is gebeurd.

Wou wegrijden... stukje door een berm en dan de weg op. Ik weet niet wat er gebeurde.. maar ik kukelde dus voor over. Schade valt mee... eigenlijk alleen een beetje aan de valbeugel voor en de koffersetbeugel. Even kijken of ik dat bij kan tippen.

hmm snap dat het balen is, maar gelukkig is het vrij simpele schade en niks ernstigs ;)
 
HERHALING


Ok tijd voor actie.. dat winterritje van terror moet er wel komen natuurlijk...
maar zoals het er nu naar uitziet gaat dat ff duren.. om het gewoon lekker snel te laten gebeuren stel ik een.. red jaappie de winterrit door... *O*

Wie doet er mee.. hebben ongeveer 100 euro nodig., zodat zijn brommert weer kan rijden... ff je naam en wat je geven wil.. ben benieuwd of 't Gooi zo meelevend is als in vorig topicje verteld werd O-)

Sunny € 5,00
Plexat € 5,00
Morpheus_nl € 5,00
Orea € 5,00
Lankho09 €5,00
Michel €5,00
Diddle €5,00
 
HERHALING


Ok tijd voor actie.. dat winterritje van terror moet er wel komen natuurlijk...
maar zoals het er nu naar uitziet gaat dat ff duren.. om het gewoon lekker snel te laten gebeuren stel ik een.. red jaappie de winterrit door... *O*

Wie doet er mee.. hebben ongeveer 100 euro nodig., zodat zijn brommert weer kan rijden... ff je naam en wat je geven wil.. ben benieuwd of 't Gooi zo meelevend is als in vorig topicje verteld werd O-)

Sunny € 5,00
Plexat € 5,00
Morpheus_nl € 5,00
Orea € 5,00
Lankho09 €5,00
Michel €5,00
Diddle €5,00
*O* *O* *O* *O* *O*

Hier sparen we voor http://www.motoronderdelen.nl/subcat.asp?hfd_id=39&sub_id=52&Pagina=4 (spanningsreglaar en nieuwe stekker)
 
Laatst bewerkt:
HERHALING


Ok tijd voor actie.. dat winterritje van terror moet er wel komen natuurlijk...
maar zoals het er nu naar uitziet gaat dat ff duren.. om het gewoon lekker snel te laten gebeuren stel ik een.. red jaappie de winterrit door... *O*

Wie doet er mee.. hebben ongeveer 100 euro nodig., zodat zijn brommert weer kan rijden... ff je naam en wat je geven wil.. ben benieuwd of 't Gooi zo meelevend is als in vorig topicje verteld werd O-)

Sunny € 5,00
Plexat € 5,00
Morpheus_nl € 5,00
Orea € 5,00
Lankho09 €5,00
Michel €5,00
Diddle €5,00
Jantah €5,00
 
Goedenavond allemaal!

Bijgelezen: gezellig dat jullie komen en Ernst: goede reden om niet te komen ;)

* Michiel en Noor: goed gelopen, zeg! Kan me voorstellen dat het in het begin koud was.

Ook gezien -O-

Toen ik er langs reed stond er een groepje motorrijders bij en zo te zien was iedereen wel OK...
Ik heb ze (motor + -rijders) ook gezien; stuurtje is flink stuk :/

Girl en Kato; gefeliciteerd met de aankoop! *O*

Sunny: leuk!!

Nocer, wat balen joh! Hopelijk is het inderdaad makkelijk weg te werken.

En voor Uk heb ik ook wel ergens € 5,- :Y

Bartje: het lijkt me ook wel leuk om een keer te komen kijken :)

Ik heb eind van de middag ook nog heerlijk kunnen rijden *O*
 
Ik zal het even netjes doen:

Ok tijd voor actie.. dat winterritje van terror moet er wel komen natuurlijk...
maar zoals het er nu naar uitziet gaat dat ff duren.. om het gewoon lekker snel te laten gebeuren stel ik een.. red jaappie de winterrit door... *O*

Wie doet er mee.. hebben ongeveer 100 euro nodig., zodat zijn brommert weer kan rijden... ff je naam en wat je geven wil.. ben benieuwd of 't Gooi zo meelevend is als in vorig topicje verteld werd O-)

Sunny € 5,00
Plexat € 5,00
Morpheus_nl € 5,00
Orea € 5,00
Lankho09 €5,00
Michel €5,00
Diddle €5,00
Jantah €5,00
WestBest € 5,00
 
Wat is die winterrit dan? Kan die niet gewoon wachten tot de zomer :P ? Net als ieder ander?
Als het de zomerrit is doneer ik hem wel :P
 
Gefeliciteerd! Mooie auto :)

Lekker gereden vandaag, beetje koud. Wel erg lekker.
Wel beetje jammer van de schade aan een 2 weken oude motor :X
Maar goed... wat gebeurd is is gebeurd.

Wou wegrijden... stukje door een berm en dan de weg op. Ik weet niet wat er gebeurde.. maar ik kukelde dus voor over. Schade valt mee... eigenlijk alleen een beetje aan de valbeugel voor en de koffersetbeugel. Even kijken of ik dat bij kan tippen.
Dat is balen...

Maar de eerste kras is de ergste, dus dat heb je maar vast gehad en hij zit niet eens op een beroerde plek ;)


@Kato en Girl: feli met nieuwe beschuitbus
@Teun: ook met de Italiaanse pinda
@Lankho: hoe vaak kan het mis gaan :') Bankrekening aanspreken is inderdaad waarschijnlijk voor je humeur het beste inmiddels
 
't is toch verschrikkelijk..... :')

Wel een liedje voor spelen hoor! *O*


Ok tijd voor actie.. dat winterritje van terror moet er wel komen natuurlijk...
maar zoals het er nu naar uitziet gaat dat ff duren.. om het gewoon lekker snel te laten gebeuren stel ik een.. red jaappie de winterrit door... *O*

Wie doet er mee.. hebben ongeveer 100 euro nodig., zodat zijn brommert weer kan rijden... ff je naam en wat je geven wil.. ben benieuwd of 't Gooi zo meelevend is als in vorig topicje verteld werd O-)

Sunny € 5,00
Plexat € 5,00
Morpheus_nl € 5,00
Orea € 5,00
Lankho09 €5,00
Michel €5,00
Diddle €5,00
Jantah €5,00
WestBest € 5,00
Coonie € 5,00
MZN € 5,00


Nàààf!

Zo, weer thuis en ontdooit! *D


@ Joke: proefrijden! Spannend! *O* Uitgebreid verslag graag! :Y

@ Hardloperts: my god hoe krijgen jullie het voor elkaar -O- 3 kwartier lopen -O- ....heel raar, fitness-groepsles niks aan het handje maar zodra ik aan het hardlopen ga lig ik werkelijk binnen 3 minuten aan de beademing, bespottelijk! B|

@ TCB: als je een foto weet te posten met die dames aan jouw strijk stijg je écht in mijn achting! :+ ;)

@ Kato & M-Teun: Goed bezig! Ziet er gaaf uit! Gefeliciteerd!! *O* *O* *O*

@ Nocer: stik... B| ...zonde, zijn eerste litteken -O- ....liever hij dan jij! ;)
 
Laatst bewerkt:
Ok tijd voor actie.. dat winterritje van terror moet er wel komen natuurlijk...
maar zoals het er nu naar uitziet gaat dat ff duren.. om het gewoon lekker snel te laten gebeuren stel ik een.. red jaappie de winterrit door... *O*

Wie doet er mee.. hebben ongeveer 100 euro nodig., zodat zijn brommert weer kan rijden... ff je naam en wat je geven wil.. ben benieuwd of 't Gooi zo meelevend is als in vorig topicje verteld werd O-)

Sunny € 5,00
Plexat € 5,00
Morpheus_nl € 5,00
Orea € 5,00
Lankho09 €5,00
Michel €5,00
Diddle €5,00
Jantah €5,00
WestBest € 5,00
Coonie € 5,00
MZN € 5,00



Yeahhhhhhhh gaat goed zo *O*
 
't is toch verschrikkelijk..... :')

Wel een liedje voor spelen hoor! *O*


Ok tijd voor actie.. dat winterritje van terror moet er wel komen natuurlijk...
maar zoals het er nu naar uitziet gaat dat ff duren.. om het gewoon lekker snel te laten gebeuren stel ik een.. red jaappie de winterrit door... *O*

Wie doet er mee.. hebben ongeveer 100 euro nodig., zodat zijn brommert weer kan rijden... ff je naam en wat je geven wil.. ben benieuwd of 't Gooi zo meelevend is als in vorig topicje verteld werd O-)

Sunny € 5,00
Plexat € 5,00
Morpheus_nl € 5,00
Orea € 5,00
Lankho09 €5,00
Michel €5,00
Diddle €5,00
Jantah €5,00
WestBest € 5,00
Coonie € 5,00
MZN € 5,00
Hoera we zijn al over de helft!!

*O* *O* *O* *O*
 
Gefeliciteerd! Mooie auto :)

Lekker gereden vandaag, beetje koud. Wel erg lekker.
Wel beetje jammer van de schade aan een 2 weken oude motor :X
Maar goed... wat gebeurd is is gebeurd.

Wou wegrijden... stukje door een berm en dan de weg op. Ik weet niet wat er gebeurde.. maar ik kukelde dus voor over. Schade valt mee... eigenlijk alleen een beetje aan de valbeugel voor en de koffersetbeugel. Even kijken of ik dat bij kan tippen.

:o
 
Scherp Svijf. Ik heb mijn "8 seconds fame" weer gehad gisteren :')

Had je post gelezen en kijk regelmatig naar HvN ;)

@ Nocer Balen zeg -O-

@ Girl en Kato Leuke kar :Y *D

@ Teun Ook gefeli

Ok tijd voor actie.. dat winterritje van terror moet er wel komen natuurlijk...
maar zoals het er nu naar uitziet gaat dat ff duren.. om het gewoon lekker snel te laten gebeuren stel ik een.. red jaappie de winterrit door... *O*

Wie doet er mee.. hebben ongeveer 100 euro nodig., zodat zijn brommert weer kan rijden... ff je naam en wat je geven wil.. ben benieuwd of 't Gooi zo meelevend is als in vorig topicje verteld werd O-)

Sunny € 5,00
Plexat € 5,00
Morpheus_nl € 5,00
Orea € 5,00
Lankho09 €5,00
Michel €5,00
Diddle €5,00
Jantah €5,00
WestBest € 5,00
Coonie € 5,00
MZN € 5,00
Svijf € 5,00
Jackyp € 5,00

Enne wel Jackyp terug die kalender op :Y
Ze leest wel mee ;)



Yeahhhhhhhh gaat goed zo *O*
 
Gaat goed zo! *O*
Ik ga sluiten, hoop dat we morgen ochtend op de 100 eu zitten.
Kunnen we ons eindelijk klaar maken voor de rit van UT. Die mag uiteraard voor rijden, of toch maar niet..... :X
 
Die winterrit van UT... wie gaat daar allemaal in mee rijden dan ??? dacht dat de meeste toch wel aan het wachten zijn tot die vervelende pekel weg is.
 
Die winterrit van UT... wie gaat daar allemaal in mee rijden dan ??? dacht dat de meeste toch wel aan het wachten zijn tot die vervelende pekel weg is.


gaat toch helemaal niet om de rit maar gewoon om hem aan het rijden te krijgen...
O-)

ssstttttt
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan