Honda SCV100 LEAD

Zo lui ja weer terug in het scooter topic :W
Heb sinds kort een Lead 100 aangeschaft voor een bijzonder laag bedrag *D
Zit een beetje diefstal schade op en kickstarter staat vast maar mag ook voor die prijs..
Ik ga em gebruiken voor woon/werk verkeer..heb in het verleden al lichte motorscooters gehad en weet dat de top eigenlijk bijzonder laag is maar voor dat kwartiertje polderweg hoeft dat geen probleem te zijn :]
Ben benieuwd hoe het gaat bevallen straks als het weer wat slechter gaat worden...misschien is het een mooie vervanging voor mijn MZ.
Binnenkort zal ik de foto's plaatsen..
MZlllss,Rob
 
Zo met mijn nachtdienst owners manual gedownload en geprint.. ben nu ook achter het opklap systeem van de kappen, ideaal systeem..straks eens beetje checken .
Nu ff plaatjes posten.
MZlllss,Rob.
 
Gisternacht ff wat diefstalschade aan plaatwerk opgeknapt en nummerplaat verplaatst. Die zat in de weg aals het platwerk werd opgeknapt..zag aan de geboorde gaatjes dat de scoot waarschijnlijk een tijdje als brommer op de weg heeft gereden...
Gister een beetje volgas gereden _O- op een lang stuk haal ik bijna 80 op teller...
Ik heb nogal wat speling op de gaskabel dus misschien kan ik daarmee volgas nog ietsje bij winnen
Dat word dus echt niet tussen de auto's rijden maar blijf toch op de polderweggetjes...en het zeer directe stuurgedrag moet ik ook aan wennen 8-)
MZlllss,Rob.
 
Klopt... die van mij haalde de 80km/h ook net wel/niet...
Ik had me heel even begeven op de snelweg... het was ff schrikken wanneer vrachtwagens je voorbij blazen.
 
Rijdt er regelmatig op de snelweg mee, men gaat me gewoon voorbij. Bij stoplichten is het inhouden met wegrijden, want ik trek veel sneller op. Ga er van uit dat ze niet blind zijn in koekblikken.
 
Zo een paar daagjes gereden naar het werk...die belachelijk lage top vooral met ietsje tegenwind is eigenlijk niet zo hinderlijk _O-
Verbruik is erg laag terwijl ik alleen volgas rij :P
..ook een keer 's avonds in de regen gereden, je broek blijft redelijk droog *O*
Zadelslotbeugeltje besteld omdat die verdwenen was door diefstalschade..was geshockeerd door de prijs..wel 1,85 _O- daar ga ik niet voor beunen 8-)
MZlllss,Rob.
 
Heb nog geen km genoteerd eigenlijk maar de meter zakt echt niet veel met alleen volgas rijden dus kan nog geen berekening maken..dat was met mijn Peu Vivacity100 wel anders...maar die liep ook iets harder 8-)
MZlllss,Rob.
 
Mmm zeg maar ff 100/110 echte kilometers..zou leuk zijn...als ik nog een keer voor wehnag een blokkie kan kopen...denk wel dat de remmmen en rijwielgedeelte het hard te verduren krijgen en of het langer heel blijft?
Maar leuk voor projekt! :}
MZlllss,Rob.
 
Lijkt me niet echt prettig rijden. Kom van een Yammie 900 af, door ongeval moet ik wel op een scooter (kan niet meer koppelen.) Maar vol gas alles mee gaat m`n leadje soms tegen de 85/90
en dan heb ik echt het gevoel, dat het niet harder moet gaan. Heb 2 uitelkare blokken liggen overgens voor wehnag en nog veel andere zooi, behalve buitenkappen.
 
Ah je hebt de spullen dus nog? Wat wil je er voor hebben , heb wel interesse :9~
Beetje tunen gaat me wel lukken.. maar ietsje harder dan 70 km/u is wel prettig...gewoon 80 echte km's ook met wind tegen :}
Ik hoor het wel,MZlllss,Rob.
 
Alles behalve uitlaat mag weg voor 60,- en zal moeten worden opgehaald.
Geen idee wat er allemaal bij zit. Heb het va Zealot overgenomen en alleen in m`n schuur opgestapeld. Bananendozen vol. Zitten 2 gedeeltelijk uitelkare blokken bij, geen idee of en wat er eventueel aan mist.
Heb tot nu toe nix nodig gehad. Wil alleen uitlaat houden, voor als de mijne verrot gaat.
 
Tjonge nog meer dozen :X mijn kelderboxje is al zo vol 8-)
Maar dan moeten we maar eens wat afspreken lijkt me..zag al dat je in de Flevopolder woont..
Gzaat goed komen zal je nog ff PMen.
MZlllss,Rob.
 
Heb er gisteren in zitten graven.
Is erg veel spul, zitten ook 4 wielen+banden bij, daar wil ik er eigenlijk 2 (voor+ achter +rem) van houden. Dus mag je de hele zut voor 50,- meenemen
 
Prima hoor, we gaan zeker afspreken.
Heb gemerkt trouwens dat de brandstof meter na de helft wel erg snel naar beneden gaat...maar bij volgende tankbeurt probeer ik tankstand te noteren.
Toch nog dik 2 weken op gereden maar hij is nog niet leeg!
MZlllss,Rob.
 
Ja dat valt mij ook op tot halve tank duurt eeuwigheid, daarna gaat het metertje snel maar zit er nog ruim 2 liter in , als ik zenuwachtig begin te worden.
 
Zo tijdje geleden dat ik hier wat neergezet heb...dat heeft ook zijn reden..maandag avond ben ik nl op mijn Lead aangereden door een auto!
Weet er niks meer van maar werd wakker in ziekenhuis met mijn gezicht aan barrels :X Aantal breuken aan neus, kaak en jukbeen en tanden...
Dus zo kan het gaan helaas morgen maar eens beginnen ambtelijke molen te laten draaien en ik moet ook nog terug naar het ziekenhuis...
Vrees dat het einde verhaal is voor de Lead maar dat moet ik nog maar eens zien.....
Wordt vervolgt dus op diverse manieren,MZllllss,Rob.
 
Terug
Bovenaan Onderaan