Honda SCV100 LEAD

Zo tijdje geleden dat ik hier wat neergezet heb...dat heeft ook zijn reden..maandag avond ben ik nl op mijn Lead aangereden door een auto!
Weet er niks meer van maar werd wakker in ziekenhuis met mijn gezicht aan barrels :X Aantal breuken aan neus, kaak en jukbeen en tanden...
Dus zo kan het gaan helaas morgen maar eens beginnen ambtelijke molen te laten draaien en ik moet ook nog terug naar het ziekenhuis...
Vrees dat het einde verhaal is voor de Lead maar dat moet ik nog maar eens zien.....
Wordt vervolgt dus op diverse manieren,MZllllss,Rob.

:X

Beterschap!

Was je helm van je hoofd gevlogen ofzo? Kinbandje los, of was het een pothelmpje ofzo? Vrij heftige verwondingen, ervan uitgaande dat je een helm ophad... :X
 
Thnx allen...
Ja ik had een jethelm op met lang vizier...dus ook een risico..maar dit had veeeeel slechter af kunnen lopen, rest van lichaam doet het gelukkig nog.
Nieuwe update na ziekenhuis vanmiddag: weer ademen via neus,alle hechingen eruit maar ook weer gebit vast met elastiekjes dus voorlopig nog vloeibaar dineren :X B|
MZlllss,Rob.
 
Thnx allen...
Ja ik had een jethelm op met lang vizier...dus ook een risico..maar dit had veeeeel slechter af kunnen lopen, rest van lichaam doet het gelukkig nog.
Nieuwe update na ziekenhuis vanmiddag: weer ademen via neus,alle hechingen eruit maar ook weer gebit vast met elastiekjes dus voorlopig nog vloeibaar dineren :X B|
MZlllss,Rob.

Goh...

Nou goed, ik zie graag overal het positieve van. Beter eten door een slangetje dan slapen tussen 6...

Nou goed, hopelijk ben je snel hersteld. Als ik jou was zou ik me zeer afvragen wat er nu gebeurd is.
 
Daar heb je helemaal gelijk in , ben zeker blij dat ik leef...
Over hoe of wat ik heb morgen gesprek met degene die mij aanreed dus komt wel goed.
MZlllss,Rob.
 
ik heb hier nog wat heel klein spul gevonden op zolder

kabelboompje (CDI en alle andere )
Zadel lead 100 (zeer net)
zijkkap blauw en zijkap donkergrijs(antrciet)
carburateurtje + inlaatspruit
sleutelsetje lead100

bij intresse pb of mail
 
@Roblc: veel sterkte man, ik ben een paar jaar geleden ook wat tanden kwijtgeraakt door een mountainbike-ongeluk, ook een gebroken neus enzo erbij, ik weet een klein beetje wat je doormaakt en 't is natuurlijk niemand gegund. Het ga je goed!
 
Dank jullie allemaal :}
Tja toch fout van de automobilist...maar mogen de verzekeringen uitzoeken...ik claim zoveel mogelijk...
En van de spullen..scooter wordt binnenkort afgehaald door lokale motorzaak en daarna getaxeerd...wat ik ermee ga doen hangt erg af of het balhoofd nog recht is..zo ja dan neem ik contact op ...
Voorlopig gaat het met mezelf heel redelijk,neuskap eraf en kan best hoop doen...afwachten hoe de diverse botbreuken gaan...was gister nog met motor naar buro slachtofferhulp geweest was wel ff lekker :] ..die middag zei de controlerend chirurg dat ik beter kan wachten omdat mijn schedel nog herstellende is...doe ik ook want mijn linkerhand heeft nog iets moeite met koppeling...kop goe allemaal..
MZlllsss,Rob.
 
goed te horen dat het beter met je gaat,
scoot zal wel totalloss zijn als ik zo lees......

ik heb nog een voorvork liggen ook, en wat ander spul.
als ik je kan helpen PB of mail
het ligt hier namelijk alleen maar stof te happen het lead spul..........
 
Thnx lui ..als balhoofd nog recht is hebben jullie genoeg spullen om eea weer rijdend te maken...scoot is al bij politieburo opgehaald trouwens ga morgen kijken wat er van over is 8-)
MZlllss,Rob.
 
Helaas allemaal, de Lead is te beschadigd...balhoofd staat niet meer in lijn...heel de voorvork zie je trouwens dat ie eronderuit gereden is zeg maar...jammer hoor...achterkant is nog wel bruikbaar..ben benieuwd wat de schadetaxateur morgen zegt...hoop dat ik er niet op achteruit ga :X 8-)
MZlllss,Rob.
 
Hoi ben mieuw hier sinds woensdag 26/10 de bezitter van een lead 100 van 2006 met 2500 km op de tellerin werkelijk nieuwataat, inmiddels 175 km mee gereden is even wennen als je van een scooter afkomt, maar tot op heden bevalt het me, rijdt hoofdzakelijk op 80 km wegen en kan daar aardig uit de voeten ( ongev.82 km p/u). Al besef ik wel dat je dan nog erg kwetsbaar bent, (zie robic). L
 
Terug
Bovenaan Onderaan