Supermoto Drenthe / Groningen

tuurlijk is dat mooi, eigenlijk zouden we eens even een kleine sm meeting moeten houden zodat we er even gezamelijk opuit kunnen.
 
ja je hebt nog gelijk ook.. :-) zo druk is het hier niet, en Daan heeft zijn Husqvarna ook al weer verkocht aan een ander van het forum.
 
Nope, heb twee Tm's... 450smx en 250 crosser. Helaas beide niet op kenteken, maar daar komt verandering in!

Denk zelf aan een KTM 530 :)
 
Knock, knock, wat een stilte hier!

Ik rij sinds een tijdje ook sm, geen echte, maar een offroad met excel wielen. Dit is al leuk zat!
Misschien in de verre toekomst een smc als die wat in prijs zakken.

Ben te spotten in en om het westerkwartier in de provincie groningen en als ik het gek in de kop heb daar ook buiten.

Dus als je me ziet, -> :W

:] brooaap
 
Laatst bewerkt:
we hebben een soort van groepsapp opgericht voor mensen met offroad en supermotoren, wellicht vind je het leuk om er in te komen om zo iets sneller een groepje bij elkaar te krijgen om eens samen te rijden, als het je wat lijkt stuur me dan maar even een PB en dan slinger ik je er tussen.
 
ik hoop dat hij dit weekend weer rijd, alle onderdelen liggen klaar en donderdag of vrijdag langs mulder. Maar vandaar dat ik zei als hij weer rijd :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan