Supermoto Drenthe / Groningen

ha lol
idd en dan crashen bij een ex met een kater als kado _O-
no thnkz
been there done that
ik ken mezelf

bijna weekend! :P

maar.............ben vanavond uit de hangmat gepleurd en een schroef in mn rug ontvangen dus ik voel me niet super als ik op sta maarja thats life.
ziektewet is daar toch voor?

O-)


Och ben jij zo eentje :X


:9
 
Hmm zit net ff routeplanner te bekijken hoe ver het is naar Ikea Groningen zonder snelwegen te rijden... Is dik 100Km... Dat gaat em voor deze keer dus niet worden... Zal wel ff kijken naar de volgende ritjes en misschien dat ik wel een keer op en neer ga rijden of een auto + kar probeer te scoren. Ben toch al op zoek om mijn huidige auto, die dus echt geen kar kan/mag trekken, eruit te gooien voor eentje die dat wel kan...
 
Hi Guys! Ziet er goed uit allemaal!

Mijn naam is Maarten Bekker en kom ook uit Emmen..
Ik rij ook Supermoto in het onk en rij voor Jitze van Speedhouse op een Husky 530rr..
Ik kom hier (Rietlanden) regelmatig een KTM 525 tegen, misschien iemand van hier?
Zijn er voor de rest wel eens mensen die ook in Emmen trainen?

Ciao, Maarten
 
Die ktm is volgens mij van iemand uit zuid-barger. Maar dat zou ik even voor je moeten na vragen. Wist niet dat er ook hier uit emmen zoveel supermoto fanaten kwamen :P
 
heb die ktm ook wel vaker gezien in de rietlanden en ik denk niet dat ie uit zuidbarge komt want ik heb daar zelf 20 jaar gewoond en de rest wat daar woont rijd met een rollator. :Y
Ik hoorde dat ie uit emmermeer kwam maar heb hm nooit gesproken.
 
Ja, Rietlanden is een leuk plekkie om ff te knallen op de sm met die lekkere rotondes enzo!

Donderdag mag t gips er weer af en dan maar hopen dat ik snel weer wat kracht in mn hand weer kan krijgen voor zondag! Zal wel lastig worden.. :(
Kan dit weekend vrdarre ook niet ff trainen, dan maar ff buurten..
Achjah eigen schuld maar wel klote voor de punten!
 
Laatst bewerkt:
vandaag drenthe onveilig gemaakt :)

387504711.jpg
 
Zijn jullie met het speedhouse team op pottendijk zondag/maandag?

@ riko, ik weet wel dat ene sven een ktm had/heeft. Maar of die ook hem heeft omgebouwd tot sm weet ik niet. En qwa rollator volk valt het ook nog wel mee in zuid-barger :P
 
helaas ik was de jongste bewoner en daarna ken ik niemand, alleen die zwarte gezichten van dat volk.
wat een gehucht, mog niet eens op een 125cc door de straat.
ik heb schijt dus aan de kant of in de krant!!!
rollator games laat ik ff schieten _O-
 
Als ik in Augustus mijn rijbewijs heb voeg ik graag toe aan dit groepje.
Ik heb een husaberg fe450 van 2005.
Ben nu mijn enduro om aan het bouwen naar sm.
Ik heb akront velgen gekocht met goude talon naven gekocht. Samen met een 320 schijf met een 4 zuigerige remklauw en een radiale brembo pomp.
 
Hey SM driver!
Leuke foto's!
Je mag de foto's na me toe mailen als je wilt, ben gek op foto's!
Jackster@live.nl
 
Laatst bewerkt:
Balen dat ik 31 mei van half 2 tot half 5 examen heb :( kank geen foto's maken. Enige probleem dat ik achter kwam is dat de verkeerde sluiter snelheid had. Dus camera was te traag. Met als gevolg niet al te beste foto's. Normaal zijn ze nog beter :)
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik maar een 525 moet kopen als ik dit zo zie! Eerst maar even kijken hoe ik de 31ste rond kom :)

Ik zal mijn filmpjes posten uiteraard!
 
Balen dat ik 31 mei van half 2 tot half 5 examen heb :( kank geen foto's maken. Enige probleem dat ik achter kwam is dat de verkeerde sluiter snelheid had. Dus camera was te traag. Met als gevolg niet al te beste foto's. Normaal zijn ze nog beter :)
Kan je mooi van 10 tot 1 uur foto's maken. *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan