VTR SP Cultbike topic 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
:(, andere suggesties? of is het egt afrekenen
1 truc wat nog wel eens wil werken is de volgende. Als je de verkoper kunt overtuigen dat hij het als een "garantie" geval opschikt. (daarmee loopt hij als bedrijf wel ene risico, wat niet iedereen graag doet)

Op papier lijkt het dan alsof je iets nieuws gekocht hebt--> er is iets "mis" en stuurt het terug. Hij 'repareert de schade" en stuurt het onder het mom van garantie terug.
 
Hope so en ja, die 15min waren super, stuurt als een mes en het voelde vertrouwd en goed :Y

@ All
Bedankt voor de reacties en ja, ik wilde eigenlijk die dag nog rijden, om me er gelijk weer overheen te zetten. Maar mijn herstel gooit roet in het rijden voor de 27ste.
Ik wil wel goed fit zijn als ik weer zou gaan.

Zit te denken aan BT003's of zo, die had H@nsie ook al eerder gebruikt namelijk.

:W

Kweet niet, rij je ook H@nsie zijn tijden, dan zou het kunnen...

Zou gewoon voor de straatversie gaan van de 003 de RS in ieder geval. Die voelen beter dan de 016's imo, tenminste ik heb met de 002RS wel gereden, die vond ik beter, dan is deze vast niet minder.

Met pure slicks, dan moet je onder de 2:00 willen/kunnen rijden op Assen bijvoorbeeld, denk ik dan.

Op "straatbanden" komt men (ikke niet) ook al wel aan de 2:00, weet niet wat jij van plan bent...
Daar sta je nog versteld van, wat er op een paar "gewone" banden mogelijk is...
Niet dat ik het kan of eigenlijk is het meer durven, maar ik zie wel eens wat... :+

In ieder geval, denk dat als je jezelf niet meer schaalt onder de "normale" "coureurs", dat je dan pas verder moet gaan kijken.

Pirelli's zijn lekker snel warm, zegt men. Ik vind ze geweldig, onder de brommeRR tenminste en dan rij ik nog met die ouwe CorsaIII...

016's kun je na twee circuitdagen weg gooien, ik zou dat zelf niet meer doen...

Anyways, rij eerst eens een paar "gewone" sportbanden op joh. En kijk dan weer eens verder.

Het is best wel een serieuze motor, je mag best ff tijd nemen om er aan te wennen hoor, voordat je het baanrecord aan gaat vallen. ;)
 
Week terug m`n motor weg gebracht voor een FI lampje.
- Baro sensor kapot (nieuwe kost +/- 300,-)
- Achterste cilinder een klep veer kapot (kosten ???,??)

Ik baal een beetje. Denk dat omflikkeren in de eerste 15min op een circuit nog kutter is, maar dit is ook een beste tegenvaller.

Hoe kan zo`n klepveer opeens breken. 3000km terug is hij nog weg geweest voor kleppen stellen en nu schijnt (ze moeten nog kijken, maar hij klonk beoorlijk zeker) er een veer gebroken te zijn?

Ben wel blij dat hij in goede handen is bij Motofit. Stukje peace of mind.
 
Laatst bewerkt:
Anyways, rij eerst eens een paar "gewone" sportbanden op joh. En kijk dan weer eens verder.

Het is best wel een serieuze motor, je mag best ff tijd nemen om er aan te wennen hoor, voordat je het baanrecord aan gaat vallen. ;)
Mee eens :)


Week terug m`n motor weg gebracht voor een FI lampje.
- Baro sensor kapot (nieuwe kost +/- 300,-)
- Achterste cilinder een klep veer kapot (kosten ???,??)

Ik baal een beetje. Denk dat omflikkeren in de eerste 15min op een circuit nog kutter is, maar dit is ook een beste tegenvaller.
Kan ik inkomen, maar zolang een onderdeel er niet uitgehaald is voor inspectie, is het natuurlijk koffiedik kijken m.i. *blijft kl*te anyway

:W
 
zijn dr hier toevallig nog mensen die een duozitje voor een sp1/2 hebben liggen ??

ben laatst bij motorport geweest maar daar vragen ze de hoofdprijs voor een nieuwe..

alvast bedankt :]
 
Heb er nog een liggen van een SP1 mag je wel voor 50 euro ex verzenden overnemen,hoor wel of je accoord gaat....
 
zijn dr hier toevallig nog mensen die een duozitje voor een sp1/2 hebben liggen ??

ben laatst bij motorport geweest maar daar vragen ze de hoofdprijs voor een nieuwe..

alvast bedankt :]
ff op ebay kijken die worden nog wel eens aangeboden. heb de mijne er ook vadaan f bij www.bike-teile.de
 
Laatst bewerkt:
Zou Don al bezig zijn met topic deel 19?

Nog steeds erg stil. ??

Anyway, vanavond me spullen weer bij elkaar gezocht, morgen inladen en dan weer op weg naar Spa-Francorchamps.
Maandag weer lekker rondjes draaien op één van de mooiste circuit's waar ik to nu toe heb gereden. Nu maar hopen dat het droog is maandag.

:W
 
Nog steeds erg stil. ??

Anyway, vanavond me spullen weer bij elkaar gezocht, morgen inladen en dan weer op weg naar Spa-Francorchamps.
Maandag weer lekker rondjes draaien op één van de mooiste circuit's waar ik to nu toe heb gereden. Nu maar hopen dat het droog is maandag.

:W

Zet hem op he.

:')
 
Nog steeds erg stil. ??

Anyway, vanavond me spullen weer bij elkaar gezocht, morgen inladen en dan weer op weg naar Spa-Francorchamps.
Maandag weer lekker rondjes draaien op één van de mooiste circuit's waar ik to nu toe heb gereden. Nu maar hopen dat het droog is maandag.

:W
Have fun :Y

40% neerslagkans, bewolkt, in de middag wellicht zon, voorlopig droog 8-)
 
Veel plezier! Mijn laatste uitje van 't jaar is weekendje Oschersleben over twee weken. Vorig jaar ook prachtig weer daar eind september.
 
Jongens,

Vraagje; mijn SP2 blijft niet stationair lopen op grote hoogte (boven op de cols dus).
Hoe hoger ik kom des te lager het stationair toerental.

Iemand enig idee hoe dat kan? Misschien een sensor?

Thx. Erik
 
Jongens,

Vraagje; mijn SP2 blijft niet stationair lopen op grote hoogte (boven op de cols dus).
Hoe hoger ik kom des te lager het stationair toerental.

Iemand enig idee hoe dat kan? Misschien een sensor?

Thx. Erik
Kun je enigzins opvangen door rechts (ietsje achter de kappen ter hoogte van je scheen) het stationair schroefdopje wat hoger te draaien....
 
Weet iemand hoe ik aan de kleurcode kom van repsol oranje en blauw. Niet de kleuren zoals origineel op een Repsol fireblade maar zoals de Motogp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan