MF Gooi en Vechtstreek deel 67. Jetzt Geht Loss!!! *O*

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W :W :W :W

Bijna weekend *O* (al moet ik wel werken dan)


Jetzt gehts laat de zomer maar komen

L_space_JUSTMARRIEDDIVORCEDBR87BR44blackwhitebikinil.jpg
 
uhmm... als je snel bent heb ik hier nog broodjes met pindakaas en hagelslag. Straks ook maar even nog wat kaas klaar maken :9


Ehhhh.... pindakaas is geloof ik het enigste dat ik niet eet.
Mijn moeder kocht het vroeger nooit, en zodoende.... nooit geleerd.
Daarnaast... vroeger in de klas zat er achter mij nog wel eens iemand een broodje pindakaas te eten. Weet je hoe dat stinkt! :+

Hagelslag..... lekker! :9~
 
lekke band gvd, kut oud ijzer op de weg :(
edit: met de 4 wieler.
 
Laatst bewerkt:

Ehhhh.... pindakaas is geloof ik het enigste dat ik niet eet.
Mijn moeder kocht het vroeger nooit, en zodoende.... nooit geleerd.
Daarnaast... vroeger in de klas zat er achter mij nog wel eens iemand een broodje pindakaas te eten. Weet je hoe dat stinkt! :+

Hagelslag..... lekker! :9~
ja gatsie... dat moet je ook niet in een broodtrommeltje stoppen ofzo. Smeren en opeten :9 Ook een lekkere combi is pindakaas met kaas :9
 
Ik had te laat door dat Jan zo achterbleef, dus nee: er is geen beeldmateriaal van.



:+
Opzet geslaagd *O* . Ik kon natuurlijk veel harder, maar dan had dit hele topic volgestaan met foto's van die ene zeldzame crash, dus ik dacht ik blijf maar een beetje achter
full
 
Ik had te laat door dat Jan zo achterbleef, dus nee: er is geen beeldmateriaal van.



:+
Ja met dat tempo van Jan weet je al snel niet meer of je 'm voor of achter je moet zoeken... en voor je het weet is ie met pootjehaken de bocht uitgevlogen _O- Of was het toch op een recht stuk jan? :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan