MF Gooi en Vechtstreek deel 67. Jetzt Geht Loss!!! *O*

Status
Niet open voor verdere reacties.
3 x in een uur? Klinkt als het uitproberen van de Cat?

K*T man -O-

Pino: Mailtje van MSL ook gehad........wordt het tijd om een Buse te passen. Die Michel heeft lijkt mij een comfi protectortje........
:N koekblik... Effies de kids naar karate brengen/halen. Opbrengsten van de schokker zijn dus voor de staat...


Die Büse zit mij niet lekker maar is wel een absolute aanrader en makkelijk in gebruik... :Y
 
Zonnetje breekt door hier... Mooi he.

Vroeg me trouwens af sunny.... kan het me niet herinneren ergens gelezen te hebben maar hoe rijd ie nou ???
 
Morgen voor de variatie maar es achter op de motor. Venloop, halve marathon van Venlo. Is al weer een tijdje geleden dat ik met de koekeloerus achterop mocht... Heb d'r zin an! :Y

lijkt me zo eng... is het altijd dezelfde waar je achterop gaat???

Zonnetje breekt door hier... Mooi he.

Vroeg me trouwens af sunny.... kan het me niet herinneren ergens gelezen te hebben maar hoe rijd ie nou ???

ja feessie.. maar wel erg wennen.. vooral de remmen :X van 1 enkele zompige naar een dubbele voor...
maar voelt zo lekker dus ff de tijd nemen om te wennen en dan heb ik een heeeeeel leuk speeltje *O*
en dat geluidje :9~ :9~ :9~
staat nu ff bij een vriend we zijn met kontje bezig.. zo maar eens kijken of onderdeel al binnen is...
 
lijkt me zo eng... is het altijd dezelfde waar je achterop gaat???ja feessie.. maar wel erg wennen.. vooral de remmen :X van 1 enkele zompige naar een dubbele voor...
maar voelt zo lekker dus ff de tijd nemen om te wennen en dan heb ik een heeeeeel leuk speeltje *O*
en dat geluidje :9~ :9~ :9~
staat nu ff bij een vriend we zijn met kontje bezig.. zo maar eens kijken of onderdeel al binnen is...
Niet altijd dezelfde maar is een klein kluppie van KLPD-instructeurs (leiden dus motoragenten op) en zijn zelf goed voor 100.000+ motorkilometers per jaar. Serieuze gasten dus, anders stapt papa mooi nie op... :N


Ben benieuwd naar je pimp-resultaat. :Y
 
Niet altijd dezelfde maar is een klein kluppie van KLPD-instructeurs (leiden dus motoragenten op) en zijn zelf goed voor 100.000+ motorkilometers per jaar. Serieuze gasten dus, anders stapt papa mooi nie op... :N


Ben benieuwd naar je pimp-resultaat. :Y

ok maar je kan er ip wel op vertrouwen dus...
 
HIer net veel regen.
Behang er af ( endelijk) :X
Nu maar eens beginnen met witten en daarna behangen, voor het eerst van mijn leven dus hoop dat het goed gaat komen.
 
Iets minder dan anderhalf uur en 16.6km verder is Michiel weer thuis gekomen *D De laatste paar km kwam er nog even een lekker verkoelend buitje over :+
 
Middag :W

@Toos: goed nieuws van de schokker als het doorgaat, wel balen dat je de centjes meteen weer af moet dragen :/
@Achi: :Y vind de buse erg fijn en kwam ook nog eens goed uit testen *D
 
:W

Thuis bezig...

Extra plank in kast van de kleine prinses.
Nieuwe bezem aan de steel gezet.
Schuur opgeruimt. (Leek wel of er een bom ontploft was) :+
Cam opgehangen (Kan nu op elke tv in huis kijken wie er voor de deur staat) :P
Vanmorgen nog boodschappen gedaan.
Zometeen nog boven en beneden stofzuigen.

En dan ben ik er wel klaar mee :Y
 
:W

Thuis bezig...

Extra plank in kast van de kleine prinses.
Nieuwe bezem aan de steel gezet.
Schuur opgeruimt. (Leek wel of er een bom ontploft was) :+
Cam opgehangen (Kan nu op elke tv in huis kijken wie er voor de deur staat) :P
Vanmorgen nog boodschappen gedaan.
Zometeen nog boven en beneden stofzuigen.

En dan ben ik er wel klaar mee :Y


Goed bezig Freek !
 
:W

Thuis bezig...

Extra plank in kast van de kleine prinses.
Nieuwe bezem aan de steel gezet.
Schuur opgeruimt. (Leek wel of er een bom ontploft was) :+
Cam opgehangen (Kan nu op elke tv in huis kijken wie er voor de deur staat) :P
Vanmorgen nog boodschappen gedaan.
Zometeen nog boven en beneden stofzuigen.

En dan ben ik er wel klaar mee :Y

Dat is weer jammer... anders heb ik ook nog wel wat klusjes voor je *O*
 
Goed bezig weer iedereen! :}

Hier de nieuwe schokker er weer onder! Hij voelt zo 'koud' al erg goed! *D Rob heeft iig goed naar me geluisterd, instellingen zijn echt naar m'n wens! Ff bammetje eten en strax goed testen! :9

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan