Triumph Speed Triple part 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo allemaal,

denk je na een lange winterslaap even een bakkie te doen bij je dealer, komt het halve forum langs, wel gezellig! Door Dandruff een beetje bijgepraat: Pina zelf in de werkplaats geweest, sterkte!; Zoefzuki een nieuwe SE, kan ik je nou nog wel bijhouden?
Ik zal ook weer een beetje bijlezen, je let even niet op en jullie zijn al weer 2 deeltjes verder

Dandruff keek wel heel blij op de Norton.....[afbeelding]

:W *O*
Dat was wel een hele lange winterslaap dan. :o Maar welkom terug. En nu wel een beetje blijven hangen. En of je mij nog bij kan blijven, moeten we maar eens uitproberen :9
Gisteren nog ff een stukje wezen rijden knallen }) Hij trekt als een gek. Wat een powwwerrrrrrrrrr :] Ook de superduke van Prikkie uitgeprobeerd en daar krijg ik ook hoorntjes van. }) Wat een stel :] :9 }) *O*
Volgende week zaterdag gaat ie voor de 1000 km beurt
 
Laatst bewerkt:
Jawel gisteren de eerste 180km gereden op mn triple!!
Nu heb ik een vraagje:

Bij 180 km gaat t tank-lampje aan, wat kan ik dan nog rijden?

mzzzzzl en hopen op goed weer vandaag!
 
Jawel gisteren de eerste 180km gereden op mn triple!!
Nu heb ik een vraagje:

Bij 180 km gaat t tank-lampje aan, wat kan ik dan nog rijden?

mzzzzzl en hopen op goed weer vandaag!
Even in het boekje kijken, zit volgens mij 3 liter rezerve in.
Denk toch zeker 30 kilometer.
 
:W *O*
Dat was wel een hele lange winterslaap dan. :o Maar welkom terug. En nu wel een beetje blijven hangen. En of je mij nog bij kan blijven, moeten we maar eens uitproberen :9
Gisteren nog ff een stukje wezen rijden knallen }) Hij trekt als een gek. Wat een powwwerrrrrrrrrr :] Ook de superduke van Prikkie uitgeprobeerd en daar krijg ik ook hoorntjes van. }) Wat een stel :] :9 }) *O*
Volgende week zaterdag gaat ie voor de 1000 km beurt
Dat heb je mooi vlot gedaan :]
 
mooi spulletje hoor :9~

stuur ook zeer mooi de beste en mooiste kleur
kroonplaatzwart2.jpg
 
is nu een stuk leger *O*
waren met de keuken bezig -O-
ach ga nu toch steeds meer rijden :] :Y
Dat de keuken klaar is, is beter voor de ruimte in de schuur en voor de mogelijk betere indeling van je vrije tijd :] Nu moet het weer nog even mee gaan werken '(
 
Tzt nog maar eens melden, als het redelijk weer is komen we zeker even kijken :Y
full
ook! :Y

Flyscreen is niet in lijn met de rest van de motor '( , maar verder ziet dit er errug gaaf uit!
full

Ziet er inderdaad heel gaaf uit, maar mijn Speedje zou ik er nooit voor wegdoen :N
full


hallo allemaal,
full


denk je na een lange winterslaap even een bakkie te doen bij je dealer, komt het halve forum langs, wel gezellig! Door Dandruff een beetje bijgepraat: Pina zelf in de werkplaats geweest, sterkte!; Zoefzuki een nieuwe SE, kan ik je nou nog wel bijhouden?
full


Ik zal ook weer een beetje bijlezen, je let even niet op en jullie zijn al weer 2 deeltjes verder
Let voortaan dan op! :+
Dandruff keek wel heel blij op de Norton.....[afbeelding]
Bad hairday? :?
_O- }) wat een harses!
Dat wou ik nou niet zeggen! _O-
Morning @ all!

Wil even mijn nieuwe modjes met jullie delen. :W

Rem/schakelsetje.

[afbeelding]
Mooie modjes!!!
full



Ik zie dat je de beschermplaatjes voor de uitlaten hebt verwijderd.......in combinatie met deze rem/schakel-set kreeg ik toen dit:

full


Rizoma (compleet met undertray) :9~~
Zoiets? :?

full



:+
 
Hallo allemaal

Onlangs heb ik het stuur van mijn street vervangen voor een fat-bar van een speed, maar omdat de risers niet schijnen te passen heb ik nog een setje liggen. Het betreft, originele risers van triumph voor een fat-bar stuur nieuw in de verpakking. Bij interesse PB of mail, staat in mijn profiel.
Vraagprijs 50,-

gr Aeri
full
 
[afbeelding] ook! :YFlyscreen is niet in lijn met de rest van de motor '( , maar verder ziet dit er errug gaaf uit![afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]Let voortaan dan op! :+Bad hairday? :?Dat wou ik nou niet zeggen! _O-Mooie modjes!!![afbeelding]


Ik zie dat je de beschermplaatjes voor de uitlaten hebt verwijderd.......in combinatie met deze rem/schakel-set kreeg ik toen dit:

[afbeelding]Zoiets? :?

[afbeelding]


:+

It's hot, damn hot!!
Daar moet ik toch weer wat op verzinnen,
want dat gaat mij natuurlijk ook gebeuren ;(
 
[afbeelding] ook! :YFlyscreen is niet in lijn met de rest van de motor '( , maar verder ziet dit er errug gaaf uit![afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]Let voortaan dan op! :+Bad hairday? :?Dat wou ik nou niet zeggen! _O-Mooie modjes!!![afbeelding]


Ik zie dat je de beschermplaatjes voor de uitlaten hebt verwijderd.......in combinatie met deze rem/schakel-set kreeg ik toen dit:

[afbeelding]Zoiets? :?

[afbeelding]


:+
vind ik ook al ja , meteen er af schroeven dat ding :Y
Al bijna motorrieje ??? of moet je nog een poosje wachten??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan