Triumph Speed Triple part 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dandruff is ook van de partij volgens moi *O*

heb ff gekeken.....tis aan de eendenweg 12, PVI dus.

Lastig eigenlijk....heb het niet zo op politie instituuten _O-


Google Maps
Politie die daar zijn, zijn net kleine kinderen in een speelgoedwinkel, zo gek als een deur en de meeste zijn echt super relax :Y
Ik hoop dat ik in de buurt kan komen, lijkt me leuk 8-)

[+] The Hermenator
ReplierOnlineGeplaatst op donderdag 13 mei 2010 13:59
Citeer berichtBekijk berichtVoeg toe als favorietRapporteer
mat zwart rules !!!
Bekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpenVerstuur privéberichtBerichten:2.389Reg. datum:12 jan. 2009Locatie:midden in nederlandquote:
M
kan zondag niet ga voor rijden voor een rit

Rit :? Wie wat waar waarom??
 
Laatst bewerkt:
Haha, dat dacht ik ook al.
Mochten er meer zo denken dan kun je nog lachen.
Hopen dat het een beetje warm is in de ochtend, niet zoals vandeweek.

hoop wel dat het wat warmer word.
denk dat ik maar wat extra kleding aantrek

we zien elkaar daar.
 
Laatst bewerkt:
neeeeeeeee ook niet doen

rijd er hier al een dat is genoeg :+

full
 
Morgen met de S3 voor de 1.000km beurt, dan is ie klaar voor volgend weekend Eifel, en misschien een paar rondjes Ringen :]
 
heren waar kan ik het lijstje van snelheids overtredingen terug vinden.

ik heb trouwens 4 mndn gekregen, godver de godver de godver, 1 sept mag ik weer los.

godver de godver :( zeg dat wel! idioot en overdreven voor de eerste x!

schat zo in dat de hoogte van de boete rond de € 700 zal komen te liggen... -O-

heb nog wel deze link voor je ter info: Juridisch • Flitsservice.nl

(maar hoe staan de spiegeltjes nu eigenlijk op de street?)

reed van de week nog met een gangetje van 80 door de bebouwde kom met een vw achter me die me wilde passeren, mijn reactie; beetje gas erbij }) bleek bij het volgende stoplicht dat t een onopvallende surveillancewagen was.
reactie van de blauwen: 'doet u wel een beetje rustig aan, meneer?) :}

pffeeww....
 
Laatst bewerkt:
even met een zwarte spuitbus in de weer geweest; radiatorkappen, uitlaatbeugeltje, driehoekig motorbevestigingsbeugeltje (?) voorzien van een stemmig laagje zwart. ook gelijk t spatbord achter meegenomen, zaten wat vlekken in t plastic die r niet meer uit wilden.

resultaat

full

full

full


iemand trouwens ervaring met t bevestigen van knippers op de uitlaatsteunen?
zag dat rizoma verlengingsbusjes heeft, zou mooi zijn als deze door de originele rubbers van de uitlaatsteunen passen.
 
even met een zwarte spuitbus in de weer geweest; radiatorkappen, uitlaatbeugeltje, driehoekig motorbevestigingsbeugeltje (?) voorzien van een stemmig laagje zwart. ook gelijk t spatbord achter meegenomen, zaten wat vlekken in t plastic die r niet meer uit wilden.

resultaat

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

iemand trouwens ervaring met t bevestigen van knippers op de uitlaatsteunen?
zag dat rizoma verlengingsbusjes heeft, zou mooi zijn als deze door de originele rubbers van de uitlaatsteunen passen.
Je kan de origenele rubbers gebruiken om je knippers te monteren. Gewoon je rubbers plaatsen zonder de busjes, pinkertje erdoor en aan de achterkant een grote rondel plaatsen. Alles spant zich dan vanzelf op ;)

full
 
Laatst bewerkt:
Rit :? Wie wat waar waarom??~[/quote]

in Baarn zit een tehuis voor verstandelijke en lichamelijke gehandicapte en daar is in het weekend van 29 en 30 mei een rit op zondag ben ik verkeersregelaar en moet een keer voorrijden :]
 
even met een zwarte spuitbus in de weer geweest; radiatorkappen, uitlaatbeugeltje, driehoekig motorbevestigingsbeugeltje (?) voorzien van een stemmig laagje zwart. ook gelijk t spatbord achter meegenomen, zaten wat vlekken in t plastic die r niet meer uit wilden.

resultaat

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

iemand trouwens ervaring met t bevestigen van knippers op de uitlaatsteunen?
zag dat rizoma verlengingsbusjes heeft, zou mooi zijn als deze door de originele rubbers van de uitlaatsteunen passen.
ziet er mooi uut mien jong en een kek dempertie :Y
 
Rit :? Wie wat waar waarom??\

in Baarn zit een tehuis voor verstandelijke en lichamelijke gehandicapte en daar is in het weekend van 29 en 30 mei een rit op zondag ben ik verkeersregelaar en moet een keer voorrijden :][/quote]
ooooooooooooooooooo, :} goed van je man :Y En het is nog leuk om te doen ook !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan