Triumph Speed Triple part 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
even met een zwarte spuitbus in de weer geweest; radiatorkappen, uitlaatbeugeltje, driehoekig motorbevestigingsbeugeltje (?) voorzien van een stemmig laagje zwart. ook gelijk t spatbord achter meegenomen, zaten wat vlekken in t plastic die r niet meer uit wilden.

resultaat

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

iemand trouwens ervaring met t bevestigen van knippers op de uitlaatsteunen?
zag dat rizoma verlengingsbusjes heeft, zou mooi zijn als deze door de originele rubbers van de uitlaatsteunen passen.
Goed bezig :}
 
Altijd leuk en erg dankbaar werk ;)
zeker omdat we dan te hard mogen en inhalen door rood eigenlijk alles wat god verboden heeft mogen we tot op zekere hoogte doen en je ziet de mensen echt glunderen in het zijspan reed eerst zelf ook met het span
vanaf 49 sec tot 52 sec ben ik :Y
 
Laatst bewerkt:
zeker omdat we dan te hard mogen en inhalen door rood eigenlijk alles wat god verboden heeft mogen we tot op zekere hoogte doen en je ziet de mensen echt glunderen in het zijspan reed eerst zelf ook met het span
vanaf 49 sec tot 52 sec ben ik :Y
Is dat een FJR met zijspan :?
Ooit eens iemand gesproken die er exact zo 1 heeft :Y (en 1 been niet meer heeft) :X
 
Zelf vind ik het op foto een stuk minder dan in t echt :P Als de meeting van de grond komt en binnen bereik is kom ik hem wel eens tonen ;)

Hopelijk tegen dan met de Arrow's, die mis ik nog.

Weet wat je aanbied om het te komen showen.... Ik haal je af van het vliegveld. Of meeting volgend jaar? Moet dan weer naar NL, broertje gaat dan trouwen ergens in Mei.

Heb kleding verlanglijstje klaar. Ook zwart, goede kleur voor kleding. Wel boven budget denk ik. Ken me eigen en kan slecht rekenen, reken daar maar op. Maar kan de poen maar een keer uitgeven. Tis natuurlijk wel voor een goed doel. Dussss misschien maar naar Miami vliegen om te passen en kopen, illegaal invoeren op Curacao kan bijna uit. Plus een weekeindje eruit.
 
Zelf vind ik het op foto een stuk minder dan in t echt :P Als de meeting van de grond komt en binnen bereik is kom ik hem wel eens tonen ;)

Hopelijk tegen dan met de Arrow's, die mis ik nog.
Weet wat je aanbied om het te komen showen.... Ik haal je af van het vliegveld. Of meeting volgend jaar? Moet dan weer naar NL, broertje gaat dan trouwen ergens in Mei.

Heb kleding verlanglijstje klaar. Ook zwart, goede kleur voor kleding. Wel boven budget denk ik. Ken me eigen en kan slecht rekenen, reken daar maar op. Maar kan de poen maar een keer uitgeven. Tis natuurlijk wel voor een goed doel. Dussss misschien maar naar Miami vliegen om te passen en kopen, illegaal invoeren op Curacao kan bijna uit. Plus een weekeindje eruit.
Bedankt voor het aanbod maar dat lijkt me toch niet binnen bereik :P
Als er in Nederland een meeting is wil ik zeker wel langs komen, tenzij jullie allemaal graag in België rijden. De kwaliteit van de wegen is hier natuurlijk wel uitzonderlijk O-)

Curacao lijkt me wel een leuke vakantie bestemming, maar zal iig niet voor direct zijn, dit jaar heb ik geen dagen meer, als ik er ooit naartoe ga zal ik het je laten weten :)
 
Iemand die uit de buurt komt van omg.Utrecht en in het bezit is van een Garmin en evt.zin heb om volgende week Donderdag een route mee te rijden i.v.m Meeting?
 
Ik weet niet of jullie hem kennen, maar vind het wel een aardige:

triumph-speed-triplew.jpg

Triumph Speed Triple By Schneider @ Top Speed
 
Hallo, wie heeft er ervaring met risers op de Speed 1050.

Heb wel eens het idee dat het stuur iets hoger en naar je toe best lekker is, bv 2cm risers.

Lijkt me dat je dan iets meer ontspannen zit vooral op toertempo.

Wie heeft hier ervaring mee.??? Laat maar horen svp.
 
Hallo, wie heeft er ervaring met risers op de Speed 1050.

Heb wel eens het idee dat het stuur iets hoger en naar je toe best lekker is, bv 2cm risers.

Lijkt me dat je dan iets meer ontspannen zit vooral op toertempo.

Wie heeft hier ervaring mee.??? Laat maar horen svp.

dat zijn die dingen die je nodig hebt bij het dikke stuur toch?
 
is inderdaad een fjr 1300 met zijspan mis hem nog wel eens blijft leuk rijden en je kunt lekker dwars met zo'n ding :Y


en een goeden morgen weer BIJNA WEEKEND vanaf 17.00 uur dan :X
Goedemorgen, wat was het koud vanmorgen :X De S3 heeft z'n 1.000km beurtje gehad, en is dus nu klaar voor het betere werk }) :]

Succes met het laatste uurtje ;)
 
Dit weekend ook binnen voor de 1000km beurt, na 16 dagen }) Lijkt me niet slecht :]

Is wel om 9u, beetje vroeg voor in t weekend maar het is voor het goede doel he :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan