Triumph Speed Triple part 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag vreemd gegaan...

img0197r.jpg


wat een power voor een 675... maar ik miste 2 belangrijke dingen. koppel en een fatsoenlijke zithouding... :)
 
Ja, ik heb een zogenaamd fatbar stuur. ( oid )
In het midden dus 28,5mm dik, risers zijn te zien op de site van Brabant-motors.
Vind ze wel duur dus wil eerst wat info vergaren.

Hallo

Ik heb onlangs een ori fat-bar van triumph gemonteerd van een speed op mijn street, maar bij het stuur zat ook een setje risers en schijnt dus niet te passen. Ze zitten nieuw in de verpakking en heb er dus niks aan. Ze zijn wel chroom kleurig, pm me anders even bij interesse.

gr Aeri
 
Ja, ik heb een zogenaamd fatbar stuur. ( oid )
In het midden dus 28,5mm dik, risers zijn te zien op de site van Brabant-motors.
Vind ze wel duur dus wil eerst wat info vergaren.

ik heb ze. stuur komt wel iets naar je toe, maar niet hinderlijk ofzo. speedje zit voor alsnog heerlijk. ;)
 
Goedemorgen, wat was het koud vanmorgen :X De S3 heeft z'n 1.000km beurtje gehad, en is dus nu klaar voor het betere werk }) :]

Succes met het laatste uurtje ;)

Was inderdaad frisjes :X Leuk je even gesproken te hebben :W

Wat betreft mijn garantiegevalletje, er word een claim ingediend bij Triumph door Salland Motoren dus even afwachten wat Triumph er van zegt.
 
hallo allen
Weer terug uit de dolemieten . Uiteraard helemaal super wegen. Geen weg recht daar. Toch eerste dag pech met de carabiniere. Db killers vergeten . En mijn dochter geen e keur onder de sv. 300 euro lichter . Maar gelukkig hebben we de foto's nog.
 
:W

Hallo @all

Wat een mooie dag vandaag zeg :Y

Als er morgen nog mensen gaan rijden, kom dan ff langs in Lelystad voor een bakkie.
Morgen is bij ons de Particulieren-verkoop dag op de motorzaak Mijn Vrouwtje regelt daar het eten en drinken :P
Ik loop er natuurlijk ook in het wild })

:W
 
Was inderdaad frisjes :X Leuk je even gesproken te hebben :W

Wat betreft mijn garantiegevalletje, er word een claim ingediend bij Triumph door Salland Motoren dus even afwachten wat Triumph er van zegt.
Afwachten dus, en anders moet ome John maar wat regelen ;)
 
:W

Hallo @all

Wat een mooie dag vandaag zeg :Y

Als er morgen nog mensen gaan rijden, kom dan ff langs in Lelystad voor een bakkie.
Morgen is bij ons de Particulieren-verkoop dag op de motorzaak Mijn Vrouwtje regelt daar het eten en drinken :P
Ik loop er natuurlijk ook in het wild })

:W
F#ck, helemaal vergeten |( Morgen straten, veel plezier ;) Welke zaak is dat eigenlijk :?
 
Laatst bewerkt:
hallo allen
Weer terug uit de dolemieten . Uiteraard helemaal super wegen. Geen weg recht daar. Toch eerste dag pech met de carabiniere. Db killers vergeten . En mijn dochter geen e keur onder de sv. 300 euro lichter . Maar gelukkig hebben we de foto's nog.

beginnen ze nu daar ook al? :?
voorheen had je er nooit een probleem

full
 
:W

Hallo @all

Wat een mooie dag vandaag zeg :Y

Als er morgen nog mensen gaan rijden, kom dan ff langs in Lelystad voor een bakkie.
Morgen is bij ons de Particulieren-verkoop dag op de motorzaak Mijn Vrouwtje regelt daar het eten en drinken:P
Ik loop er natuurlijk ook in het wild })

:W

Welke motorzaak?
 
Laatst bewerkt:
ff google :)
teks van mds
Particulieren-verkoop-dag
Hallo allemaal.

Op zaterdag 15 mei a.s. is er in Lelystad een motorzaak die een particulieren verkoop dag gaat organiseren.
Op deze dag kan iemand die zijn/haar motor wilt verkopen de motor hier neerzetten en zelf onderhandelen met eventuele kopers !!!!
Ook is het mogelijk om de motor die je wilt kopen, na te laten kijken door de mensen van A6 motoren. Voor een bedrag van €35 wordt de motor dan nagekeken op aanwezige problemen en toekomstigen kosten (keuring).
 
Laatst bewerkt:
Gemiddeld 1:17 :)

Pina, je rijdt toch ook met een lage arrow?

hoe kom je in vredesnaam aan 1:17, ik kom niet verder dan 1:15.

Zwarte zijn dus niet alleen sneller, maar ook zuiniger?:+
 
Bij deze zet ik gelijk mijn Triumph Speed Four te koop. Af te halen tegen elk aanemelijk bod.

je moet alleen even een nieuwe tank bestellen voor dat kreng en het electrische gedeelte na kijken. Hij start niet wanneer jij dat wel wil en de teller doet het niet.
 
Bij deze zet ik gelijk mijn Triumph Speed Four te koop. Af te halen tegen elk aanemelijk bod.

je moet alleen even een nieuwe tank bestellen voor dat kreng en het electrische gedeelte na kijken. Hij start niet wanneer jij dat wel wil en de teller doet het niet.
Kom je ons gezelschap houden *O*

Succes met de verkoop ;)
 
Bij deze zet ik gelijk mijn Triumph Speed Four te koop. Af te halen tegen elk aanemelijk bod.

je moet alleen even een nieuwe tank bestellen voor dat kreng en het electrische gedeelte na kijken. Hij start niet wanneer jij dat wel wil en de teller doet het niet.

draai er een bougie uit en zet em als speed triple te koop O-)
 
Welke motorzaak?
O ja, sorry:

A6 Motoren
Artemisweg 115H
Flevopoort (Helemaal achter in de hoek !!!)

Lelystad in, na de brug 1e rechts(lekker boggie :Y), einde rechts(nog lekker boggie), rotonde links, 2e links, gelijk rechts en dan ben je er !!!

Ik hoop dat ik morgen nog mensen van hier mag ontmoeten !!!
 
ff google :)
teks van mds
Particulieren-verkoop-dag
Hallo allemaal.

Op zaterdag 15 mei a.s. is er in Lelystad een motorzaak die een particulieren verkoop dag gaat organiseren.
Op deze dag kan iemand die zijn/haar motor wilt verkopen de motor hier neerzetten en zelf onderhandelen met eventuele kopers !!!!
Ook is het mogelijk om de motor die je wilt kopen, na te laten kijken door de mensen van A6 motoren. Voor een bedrag van €35 wordt de motor dan nagekeken op aanwezige problemen en toekomstigen kosten (keuring).
Thanks dude !! :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan