MF Gooi en Vechtstreek deel 68. Sunshine and fun!

Gewoon kiezen, niet z**ken B|

  • Touw

    Stemmen: 3 9,7%
  • Boeien

    Stemmen: 2 6,5%
  • Koffie

    Stemmen: 3 9,7%
  • C-cup

    Stemmen: 11 35,5%
  • B-cup

    Stemmen: 8 25,8%
  • Thee

    Stemmen: 2 6,5%
  • Toch maar die met de rode string :/

    Stemmen: 2 6,5%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeeeeeyyyyyy halllllloooooooooo alllleeeeemmmmmaaaaaaaalllllll! :W

Vandaag ge-VRO-twee-t *O*

Zit er weer op, versleten neuspunt van mn schoen en natte sokken aan overgehouden, maar was leuk!
(en leerzaam ;) )

Vertel er morgen (als daar behoefte aan is) wel even wat meer over.. Duik nu onder de douche en dan weer richting Amsterdam...

Daaaaaag allemaal! :W
 

Zo........ visite.... incl. menneke van 5 weer op huis aan.
Erg gezellig dagje gehad... speeltuin gezien, hertjes gekeken en... last but not least onze wandelwagen opgehaald. :Y

Waarom hangen ze bij die winkels de nieuwe baby/kinder collectie van Mexx nou nét neer als wij daar moeten zijn :?

I.i.g. de wandelwagen was dus niet het enigste waarmee wij thuis zijn gekomen. *D

Oké..... 19:26..... tijd om ons op te maken voor de service van Maaike.... tot straks. *O*
 
Zoooo... Dat was het kortste kermisbezoek ooit... Wat een arremoei. :')

Zelfs die terroristen wilden na 3 minuten alweer naar huis. :z
 
Mooie schoentjes noor :) zal vast goed staan bij je pak... idd goeie service.

Klote van het raam. Hopelijk vinden jullie snel een andere auto of kan je dit nog even simpel laten fixen.

WB en andere partygangers.... Heeeeel veeuull plezier vanavond.
 
Heeeeeeyyyyyy halllllloooooooooo alllleeeeemmmmmaaaaaaaalllllll! :W

Vandaag ge-VRO-twee-t *O*

Zit er weer op, versleten neuspunt van mn schoen en natte sokken aan overgehouden, maar was leuk!
(en leerzaam ;) )

Vertel er morgen (als daar behoefte aan is) wel even wat meer over.. Duik nu onder de douche en dan weer richting Amsterdam...

Daaaaaag allemaal! :W
zat er ook aan te denken heb vorig jaar deel 1 gedaan vond je het de moeite waard?
 
Heeeeeeyyyyyy halllllloooooooooo alllleeeeemmmmmaaaaaaaalllllll! :W

Vandaag ge-VRO-twee-t *O*

Zit er weer op, versleten neuspunt van mn schoen en natte sokken aan overgehouden, maar was leuk!
(en leerzaam ;) )

Vertel er morgen (als daar behoefte aan is) wel even wat meer over.. Duik nu onder de douche en dan weer richting Amsterdam...

Daaaaaag allemaal! :W


Oeeeh leuk!!! Wil er zeker meer over horen! :Y Veel plezier in A'dam!
 
Vandaag de eerste km van het jaar gereden....zonder helm, geschikte kleding of wat dan ook :+ _O-

Maar mn motor is weer helemaal up&running *O* Binnenkort maar ff snel een dagje trainen :)
 
:')
Ik bedoel reflecterend velglint voor op mijn race motort, niet een trail motor :+.
Zeg dat dan... :( :')

Die velglint zit me dus aardig hoog, die zit in de velg om de spaken af te sluiten zodat je met een tubeless trialbandje kan rijden. Na bandje vervangen te hebben liep dat kreng steeds leeg... :( van alles geprobeerd, maar hielp niks!
Maar zo'n met zo'n stickertje hebt ik geen ervaring! Wat wil je ervan weten eigenlijk? je hebt er naar mijn weten niet zoveel ervaring voor nodig! :P
 
Ben even off voor vanavond. Even Windows vers installeren, de zwijnenstal die ik m'n kamer noem opruimen en veul achterstallige administratie bijwerken. Jah, het is een opwindende zaterdagavond in huize Lankho09. :')

WB en gasten; Fijne avond en veel plezier! Feliciteren doe ik morgen pas. ;)

Gilletino; Gaaf man! Hoor graag wel wat meer over zo'n VRO dag. :Y

Oh, en auto's waarvan het raam niet naar behoren werkt zijn leuk. Goede tijden... })
 
Phoen en ik willen trouwens morgen met de motor richting Zandvoort (oa. Michiel aanmoedigen bij de Circuitrun) *O* Nog mensen zin om mee te gaan!!? :]


Ligt eraan hoe laat jullie gaan en wat het weer doet 8-)
Vandaag super lekker weer en 6 km gereden *D

WB alvast feliciteerd en iedereen fijne aaf *O*
 
@ Pino, het weer lijkt voor morgen droog en aan de kust zonnig. Zo'n 11 graden. Prima lijkt me zo... Ennuh, 6 km gereden?!! Hoe doe je dat!? ;)
 
Zeg dat dan... :( :')

Die velglint zit me dus aardig hoog, die zit in de velg om de spaken af te sluiten zodat je met een tubeless trialbandje kan rijden. Na bandje vervangen te hebben liep dat kreng steeds leeg... :( van alles geprobeerd, maar hielp niks!
Maar zo'n met zo'n stickertje hebt ik geen ervaring! Wat wil je ervan weten eigenlijk? je hebt er naar mijn weten niet zoveel ervaring voor nodig! :P

:+

Dat bedoel ik , als er tips zijn door ervarings deskundigen dan hoor ik dat graag.
 
:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]

Ritje naar Circuit Zandvoort!

Morgenochtend willen we naar Zandvoort rijden om Michiel aan te moedigen *O* . De heenreis rijden we binnendoor (zal zo'n 1,5 uur rijden zijn).

Verzamelen @ Shell Hackelaar (Shellstation langs A1 vlakbij Muiden)

Tijd: 10:30

Tot nu toe gaan mee:

- Nocer
- Phoentje
- Noorus

:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan