Cagiva V-Raptor 1000 te koop

Maximum Velocity

MF veteraan
19 aug 2003
4.449
35
Noord Holland
Te koop Cagiva V-Raptor 1000
Bouwjaar 2005
Km stand... euh... rond de 5000 geloof ik (ben even te lui om naar de garage te lopen)
Afgesteld op de bank en heeft 112 PK op het achterwiel.

Maar goed, een bijna nieuwe motor met uitermate weinig kilometers. Heeft rond de 4000 km een beurt gehad. Ik doe deze motor weg omdat ik toch niet op twee tegelijk kan rijden en dat ding eigenlijk voornamelijk stil staat. Zonde en daar kan een liefhebber wel iets mee doen.

De prijs is € 5800,-

Voor de echte liefhebber heb ik ook nog een set OVER racing dempers. Op maat gemaakt voor de Cagiva en geeft echt een megabonk herrie. Deze kosten € 500,- voor de set (nieuw zijn deze dingen onwijs duur...)
full
 
Prachtige machine zeg, zie je ook niet al te vaak..

weet je toevallig wat de zithoogte is van dit model? (ben nu niet geinteresseerd maar gewoon, misschien in de toekomst :P)

Kick!
 
Heb je hem nog te koop en zo ja, kan ik ergens contact met je opnemen ??! Kan geen PB of gewone e mail versturen geloof ik hier ??!
 
Die OVER dempers zijn niet normaal meer, super zwaar, super racy, super diep echt heel hard en juist heerlijk voor twins. Ik heb ze live gehoord onder een VTR (tevens een MF'er).

Veel mooier geluid als een dikke twin met OVER's zul je niet vinden (kuch, een duc met termignoni's is het mooist natuurlijk)
 
Die OVER dempers zijn niet normaal meer, super zwaar, super racy, super diep echt heel hard en juist heerlijk voor twins. Ik heb ze live gehoord onder een VTR (tevens een MF'er).

Veel mooier geluid als een dikke twin met OVER's zul je niet vinden (kuch, een duc met termignoni's is het mooist natuurlijk)

Thx en dat klopt. Als die dingen er onder zitten geeft het beestachtige klappen. Ik heb dan het gevoel dat je zowat de zuiger in de uitlaat op en neer kunt zien gaan })
 
Als jij nou iemand weet voor mijn Capo, neem ik de jouwe wel over :P

Toch maar es goed over nadenken of ik de mijne te koop zal zetten.. O-)
 
mooie motor!!!
Heb er ooit eens op zo eentje mogen rijden (met mijn 1.57 pas ik erop!!) en was verkocht. Toen geen centen, en toen mijn huis verkocht was, was de motor helaas ook al weg, snif

Zou hem dolgraag willen hebben, alleen heb nu al 2 andere motoren. En 3 dan gaat toch echt manlief wat moeilijk doen denk ik...
 
Terug
Bovenaan Onderaan