Kawasaki VN 800 Topic

Koplamp en afdekking zijn van een Fatboy, op marktplaats voor 50. De voorvorkhulzen die erbij zaten waren te kort, dus dan maar rubberen forkboots van een BSA. De koffers en het achterspatbord zijn van een Heritage Softtail en passen bijna 1 op 1. (2 gaatjes in het achterspatbord opnieuw moeten boren).
 
Laatst bewerkt:
Nog iemand interesse in een z.g.a.n. set Vance & Hines Cruzers uitlaten set voor een VN800 bj 95 - 05............
 
Laatst bewerkt:
Interesse altijd, aleeen zit mij budget momenteel in het opknappen van de huiskamer, de directrice wilde andere kleur op muren, ander laminaat en ander keukenkast
 
oei das minder dan ha ha ha. je kan ook maar 1 ding te gelijk. Succes met de kamer.........
 
Laatst bewerkt:
Ben ook apetrots op mijn lieve kleindochter, vooral als ze lacht en slaapt. Als ze haar keelgat openzet ietske minder: een Vance & Hines uitlaat heeft er geen lap aan! :-)
 
en het mooiste.................. als je ze zat bent geeft je ze aan de ouders terug _O-


Ja, mooi verhaal, ik heb al 4,5 jaar een kleindochter inwonend, mamma snapte hoofdstuk 4 niet van de biologieles en dus hielp vriendje met studeren.

Net 2 maanden 18 en toen al mamma.
Ik kan der wel teruggeven aan de moeder, maar ik blijf er mee zitten.











Maar ik zou haar voor geen goud willen missen
 
Zij was een jaar of 11 toen ik tegen haar zei" liefje, kom eens hier aan tafel zitten"

"Waarom dan?"

"Nou, dan gaan we eens praten over de bloemetjes en bijtjes en hoe dat is bij volwassenen"

"Ow, je bedoelt sex, Nou, wat wil je weten?"
 
Vorige week een hele mooie vn800 classis gekocht. Helaas bleek er iets in het blok mis te zijn, waardoor het goedkoper is om er een nieuw (tweedehands) blok in te hangen. Iemand tips waar ik deze op kan sporen?
 
Marktplaats?
Motorshop de Mammoet?
Kalsbeek sloperij (al hoor ik daar verschillende geluiden over)
motorsloop.be
 
Vorige week een hele mooie vn800 classis gekocht. Helaas bleek er iets in het blok mis te zijn, waardoor het goedkoper is om er een nieuw (tweedehands) blok in te hangen. Iemand tips waar ik deze op kan sporen?

Zou je hem gewoon niet teruggeven? Of was dit vantevoren al bekend?

Groetjes, Wim
 
Zij was een jaar of 11 toen ik tegen haar zei" liefje, kom eens hier aan tafel zitten"

"Waarom dan?"

"Nou, dan gaan we eens praten over de bloemetjes en bijtjes en hoe dat is bij volwassenen"

"Ow, je bedoelt sex, Nou, wat wil je weten?"

_O- _O- *O*
 
Afgelopen zaterdag meegedaan aan de 'Langstedag tocht' van ANWB Promotor. Van Noord-Brabant naar Zuid-Limburg.

Samen met een maat van me vanuit Heerhugowaard naar NB gereden. Helaas begaf zijn motor het zo'n 20 minuten voordat we bij de start aankwamen dus heb ik alleen moeten rijden. Hoewel, alleen... met zo'n 300 motoren was het nog best druk. Toch wel veel alleen gereden, en enkel 's middags na de lunch regelmatig in groepjes terecht gekomen. Tijdje staan lullen met iemand op een VN1600. Die vond zo'n 800 wel wat... voor zijn vrouw. -O-

Wel een leuke rit. Zelfs nog een stukkie België gepakt. Nabij Valkenburg met wat heuvels en flink scherpe bochten weer wat nieuwe rijervaring opgedaan (hier in Noord-Holland is alles plat en kennen we het begrip haarspeldbocht enkel uit het woordenboek).

Al met al ruim 700KM afgelegd in 1 dag. Mijn rug doet het nog. Op de terugweg met hoge snelheid naar huis en de voetjes op de bijrijders stepjes om de rug wat te ontlasten, dat dan weer wel.

Vanavond even langs de winkel waar ik de Hagon shock besteld heb. Die willen we er zaterdag opzetten. Ben benieuwd hoe 'ie daarna rijdt met vriendinlief achterop. :)
 
Van het weekend een Dynojet kit gemonteerd. Was nog wel even bezig om de carburateur op de werkbank te krijgen. Maargoed met de gebruiksaanwijzing erbij voor het installeren van de Dynojet kit was het gelukt. Moet zeggen dat de motor veel beter rijd, hij houd niet meer in met een warm blok.

Met een warm blok en een constante snelheid vond ik hem niet zo fijn rijden, net of er iemand aan het gas zat met z`n handen. Nu blijft hij super netjes rijden, hij pakt veel beter op en geen ploffende luchtfilter.............. :)
 
Dat had je zonder die upgrades ook wel kunnen bewerkstelligen met een juiste afstelling
 
Terug
Bovenaan Onderaan