MF Gooi en Vechtstreek deel 69. Lente deel 2 :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Achi!! :W

Lankho: B| Ophouden nu hoor! Niet van alles in je hoofd gaan halen. Iedereen kan een keer een fout maken. Iedereen rijdt op eigen verantwoordelijkheid, óók de mensen achter je. Aan hun om afstand te houden.
Vergeet dit voorval; gewoon veel ritjes meerijden en weer vertrouwen opbouwen. Nogmaals: als je van jezelf weet dat je je toch een beetje laat meeslepen door het tempo: ga dan achter iemand rijden die het net wat rustiger doet ;)
 
Even kort;

JeGo, goed bezig met de soes. :}


Plex, das een beste scheur! :o Wel mooi dat je een resevewiel erin kan zetten, dat is wel zo makkelijk. *O*

Paasraces waren geslaagd? :)

Anders nog iets?True. En toch doe ik het. Heb weinig vertrouwen in de banden, waardeloze combi eronder. Vertrouwen kwam een beetje...en toen was het weg. Had inderdaad de bocht moeten maken, maar weet vrijwel zeker dat ik dan misschien een paar meter verder er alsnog was afgegaan, gestrekt wel te verstaan. Had ik het gehaald, dan zou ik zover rechts gezeten hebben voor de daarop volgende rechterbocht dat die misschien nog krap geworden zou zijn ook.

Eigenlijk was mijn rijden gewoon bar slecht in die bocht. Verstijven en het gas dichtklappen is sowieso een no-go als je al wijd zit, dat maakt alles alleen maar erger. Heb daar gewoon idioot veel geluk gehad, dat alles goed gegaan is is niet mijn verdienste.

'T meest kwalijke is dat ik anderen in gevaar heb gebracht, dat is niet goed te praten. Zat net alles even te overdenken..stel ik had minder geluk gehad, en de motor was zonder mij terug het asfalt op gestuiterd (of ik zonder motor, of ik en motor apart, dat is even om het even.) waar had JeGo die achter mij zat dan naartoe gemoeten? Of UT die daar weer achter zat? 'K ging simpelweg te hard die bocht in en dat is mijn eigen stomme inschattingsfout geweest, ik had daar geen marge meer over toen ik die wel nodig bleek te hebben. Maar de rest die er achter zat had op zich ook helemaal geen verkeerd tempo, hadden zij nog kunnen stoppen als ik daar op enige andere manier terug het asfalt op gekomen was? :N

Oprechte excuses daarvoor. -O-
Als je rijdt maak je fouten en foutjes. Gelukkig minder naarmate je meer ervaring krijgt.

Kijken waar je naartoe wilt en dat blijven doen, ook al word je verrast door de weg of wat dan ook.

Aangezien je pas kort rijdt weet ik zeker dat die banden, welke dan ook, meer kunnen dan jij durft ;)
 
Ik gaat maar is mijn bed in. Truste allemaal :W

Nachtbrakers nog een fijne nacht gewenst :)
 
@Lankho: Leuke babbels maar volgende keer echt koppie erbij houden! Sorry dat ik het zo bot zeg... Maar je bent absoluut niet de eerste die zo'n fout maakt! Wees geen naäper!!

Check. Dat wist ik vooraf, tijdens het rijden, en achteraf is daar ook uitgebreid over gebabbeld. Nogmaals, het tempo lag inderdaad hoger dan ik normaal aan zou houden en misschien, waarschijnlijk, had ik daarin inderdaad niet zover moeten meegaan. Maar het ging goed, het voelde goed, het was lekker. En ik maakte een fout. Te snel is te snel, of ik nou gas geef om met iemand anders mee te komen of omdat ik daar zelf de kans toe zie, die dijk geeft daar niet om.

Ik geniet van het rijden met meerdere mensen, ik geniet sowieso van elke millimeter die onder m'n rubber voorbijkomt, en ik ben te ver gegaan, toegegeven. Schade aan mezelf of de motor had daarin een welverdiend resultaat geweest, kwalijker is dat, nou ja, zie boven.

@CorvetteFreak; Welkom! :W Geen zorgen, met de rest kan je veilig rijden. ;)
 
Wat ouwe koeien hoor! O-)

Zo weer terug. Was goed koud maar gezellig op Assen...
:^

Thanx dat ik met jullie mee mocht rijden. *D
Was idd alleen koud op de brommer en de tribune! :X (Was dus met mobiel vanaf de tribune, WB ;) )
iig genoten van de races, vooral supermono was met de finish erg spannend. Verassende uitslag bij de superbikes, waar Gareth Jones en Arie Vos er niet aan te pas kwamen!
@Bartje2strokepokerface... hard loopt zon R6je he hehehehehhe ;)
Non-verbale communicatie kwam dus duidelijk over! :P

Ff uitleg voor de anderen: Zit ik daar helemaal opgevouwen me best te doen de 200 aan te tikken tegen de wind in, op een rustig stukje snelweg. Woesh... huh :? *kijkt links* ow, René... B|
Kon je wel ff opvreten, zeg maar! }) :P

Achteraf denk je, ach, die kilometers heb je totaal niet nodig in dit kikkerlandje en kostten je alleen maar klauwen vol met geld. Conclusie: Bartje2strokepokerface (wat een mond vol :') ) blijft een eigenwijze (tweetakt)lul! :+
 
Hey Achi!! :W

Lankho: B| Ophouden nu hoor! Niet van alles in je hoofd gaan halen. Iedereen kan een keer een fout maken. Iedereen rijdt op eigen verantwoordelijkheid, óók de mensen achter je. Aan hun om afstand te houden.
Vergeet dit voorval; gewoon veel ritjes meerijden en weer vertrouwen opbouwen. Nogmaals: als je van jezelf weet dat je je toch een beetje laat meeslepen door het tempo: ga dan achter iemand rijden die het net wat rustiger doet ;)


:W


En weer weg...lekker snurken :Z
 
Check. Dat wist ik vooraf, tijdens het rijden, en achteraf is daar ook uitgebreid over gebabbeld. Nogmaals, het tempo lag inderdaad hoger dan ik normaal aan zou houden en misschien, waarschijnlijk, had ik daarin inderdaad niet zover moeten meegaan. Maar het ging goed, het voelde goed, het was lekker. En ik maakte een fout. Te snel is te snel, of ik nou gas geef om met iemand anders mee te komen of omdat ik daar zelf de kans toe zie, die dijk geeft daar niet om.

Ik geniet van het rijden met meerdere mensen, ik geniet sowieso van elke millimeter die onder m'n rubber voorbijkomt, en ik ben te ver gegaan, toegegeven. Schade aan mezelf of de motor had daarin een welverdiend resultaat geweest, kwalijker is dat, nou ja, zie boven.

@CorvetteFreak; Welkom! :W Geen zorgen, met de rest kan je veilig rijden. ;)
:+ niet zo zwaar aan tillen hoor.

Iedereen hier is beginner geweest en er zijn er maar heel weinig die zich nooit hebben laten verleiden om wat harder te gaan dan verantwoord is.

Rijden in een groep brengt iets meer risico.
Zo te lezen ben je geen kamikazepiloot, dus lekker rijden en genieten.
 
Als je rijdt maak je fouten en foutjes. Gelukkig minder naarmate je meer ervaring krijgt.

Kijken waar je naartoe wilt en dat blijven doen, ook al word je verrast door de weg of wat dan ook.

Aangezien je pas kort rijdt weet ik zeker dat die banden, welke dan ook, meer kunnen dan jij durft ;)


Banden en materiaal hoef ik ook absoluut niet de schuld te geven. Banden zullen absoluut meer aankunnen dan ik kan. Heb wel het idee dat de bridgestone vooraan en de continental niet geweldig samenwerken en veel beweging veroorzaken in het rijwiel. Anderzijds, ikzelf veroorzaak veel meer onrust in het chassis dan die banden ooit voor elkaar kunnen krijgen. Het is simpelweg makkelijker banden de schuld te geven, dat is te fixen met een nieuwe set. De berijder is een wat langzamer proces.

Voor wat betreft dingen in m'n hoofd halen, ik geef simpelweg aan dat dit anders had kunnen uitpakken, en dat überhaupt de kans dat zoiets gebeurt onacceptabel is. Excuses daarvoor aanbieden is nog magertjes maar excuses zijn pas wat waard als ook uitgesproken is waarvoor die zijn. Voor het in gevaar brengen van mezelf hoef ik geen sorry te zeggen immers, daar ligt mijn eigen verantwoordelijkheid.
 
Vandaar; ik had dat even gemist, sorry :)
Klinkt als een leuk dagje. :Y

Trusten, Spook.
Had het ook niet duidelijk vermeld dus excuses mogen van mij nog ff in de ijskast! ;)

En als je erop gekleed was, ja! :')

Nee, idd heerlijk dagje! Weer na de grote revisie echt gereden met de brommer. En hij loopt echt verrukkelijk! *O* *O* *O*
Verbaasd me ook weer dat uit zo'n klein blokje zoveel power komt, ding verrast me toch telkens weer. Niet negatief, maar het geeft me zo'n grote grijns van oor tot oor! }) *D
Vooral dat geeft veel voldoening als je het zelf hebt gedaan. Moet alleen nog wel vertrouwen krijgen in m'n sleutel kunsten, want ik zit steeds te malen in m'n kop of ik niks ben vergeten en of alles wel goed zit! :P

Heenweg lekker binnendoor voorop gereden! Heren achter mij blijkbaar niet vergast, maar waren uitermate te spreken over de geur! :P
 
Dat is valse beleefheid! Nee man, mooi dat je brommert goed loopt! *O*

Btw, UT, leuk ding man die FZR. Maar je bent je er bewust van dat als je met het gas loopt te spelen er een zwarte walm uitkomt waar de gemiddelde stadbus jaloers op kan zijn? :o :+
 
Bedtijd hier :W


slaap lekker allemaal straks :W
 
Ahhhhhh, koffie is klaar *O*

koffiedame-portret.jpg
 
Mijn koffie ziet er niet zo uit! Lekerrrrrr. '(


Pfff, hartverzakking hier, allemaal gestommel achter me opeens. Is die stomme kat maar die m'n schaduw aan het lastig vallen is. :')
 
Goede morgen......

Vanavond met trein naar mijn vriendin omdan morgen samen op het vliegtuig te stappen voor een weekje Zuid-Frankrijk..... leven kan echt zwaar zijn.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan