MF Gooi en Vechtstreek deel 69. Lente deel 2 :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga volgende maand denk ik voor de carbon termi :)

Ja idd beetje klote toen ik belde was de uitlaat ook al verkocht. Hij zou terugbellen omdat hij nog wat anders had liggen maar niets meer van gehoord. Dan niet he, haal ik er wel ergens anders een :) Is het alleen demper van arrow of volledig systeem?

YSraz8_368.jpg
 
Laatst bewerkt:
Aaf :W

Net even naar Blik op de weg gekeken en het was een heel interessante voor motorrijders, plaats op de weg, inzicht, inkantelen enzenz. Uitzending gemist zeg ik *D
http://nl.visit-it.com/television/ondemand/nederland_1/blik_op_de_weg/archive

De aflevering staat er morgen pas op.......

Maan: gefeli met de nieuwe bike. Veel veilige km toegewenst *O*
@Jan: Nieuwe Multi komt errug goed uit de testen en is in het echt nog mooier dan op de foto!! Wat een geld moet dat ding kosten |(
@Jan &Maike: Hebben jullie goed gedaan zeg, knappe foto's :Y
Toos: donderdag toch? Heb er ook weer erg veel zin in. Volgende maand pas op Zolder. FF roze shirtje uit de kast halen en strijken :')
 
Laatst bewerkt:
Gisteren in Bodegraven trouwens nog eens goed om de "nieuwe" heen gelopen, en ik begin er eigenlijk toch wel warm voor te lopen :$

Heb ik toch helemaal geen geld voor B|

[afbeelding]
Dat lijkt een hele fiets, wel jammer dat er niet een stukkie meer spatbordje af kon :/















:W Allemaal *D
[me="Xtra"]heeft getuinierd :')[/me]
 
gefeliciteerd he gozer...
3 keer scheepsrecht he,eerst een kawa,nu de honda.....en uiteindelijk kom je er vanzelf achter dat er toch maar 1 merk is.....:+

avond gooi:W
Ey, verdwaald? ;)






@ Jantah: Van harte :Y

@ Elsje: van Harte :Y

@ Maan: Van harte :Y
 
gefeliciteerd he gozer...
3 keer scheepsrecht he,eerst een kawa,nu de honda.....en uiteindelijk kom je er vanzelf achter dat er toch maar 1 merk is.....:+

avond gooi:W
full
 
Hi allen,

Na alweer een paar maanden her en der op dit forum te hebben rondgehangen vroeg ik me af of er hier nog plaats is voor een mede Gooier.......
 
gefeliciteerd he gozer...
3 keer scheepsrecht he,eerst een kawa,nu de honda.....en uiteindelijk kom je er vanzelf achter dat er toch maar 1 merk is.....:+

avond gooi:W

Is het niet wat voorbarig om nu al te stellen dat de volgende weer een Honda zal zijn? :+

Avond (:W) en welkom waar van toepassing. :)
 
Ey, verdwaald? ;)






@ Jantah: Van harte :Y

@ Elsje: van Harte :Y

@ Maan: Van harte :Y

ja ben verdwaald,je moet iets he als t utreg topic stil staat :P
komt er nog een nachtritje dit jaar :?
 
Laatst bewerkt:
ja ben verdwaald,je moet iets he als t utreg topic stil staat:P
komt er nog een nachtritje dit jaar:?
:$ ik heb al zeker aan half jaar niet meer in het utrechttopic gelezen.


Nachtritje komt eraan, blijf meelezen :P
 
Ik wacht niet tot morgen voor blik op de weg :P Blik.Op.De.Weg.S23E04.DUTCH.WS.PDTV.XViD-DiFFERENT

Daarstraks nog ff stukkie gereden. Ging erg lekker bochtjes lekker vloeiend iig :D
 
Zo te horen erg nuttige info in blik op de weg :Y


Morgen ff online kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan