MF Gooi en Vechtstreek deel 69. Lente deel 2 :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmm jammie, ijsjes!!

De magnum Gold schijnt tegen te vallen, maar ja, smaken verschillen natuurlijk he?!

Noortje en Sunny; mooie foto's van jullie monstertjes!
 
Hmmm jammie, ijsjes!!

De magnum Gold schijnt tegen te vallen, maar ja, smaken verschillen natuurlijk he?!

Noortje en Sunny; mooie foto's van jullie monstertjes!


ik ben weer 's met stupid :+

En jah, de Gold is een domper op de Magnum-feestvreugde. B|


I'm out :W
 


Mja... dan valt het ineens een stuk minder op... vind ik persoonlijk mooier... Zwart of dan de kleurcode van de motor zelf...

Oh ene ijs... hmmmm lekker hoor.. doe mij maar :

 
Magnum white... :9

Hoe heet die 3e van links in het rijtje op die afbeelding ook alweer? Die is ook very nice.

Net even gekeken naar de valbeugels. Die aan de rechterkant zat en een behoorlijke schram heeft opgelopen is dusdanig lelijk dat ik ook de andere kant er maar afgehaald heb.

Nu even aan het achterlicht werken. Kijken of ik gelijk heb als ik denk dat met het vervangen van de rubbers het geklapper over is. :?
 
begrijp wat je bedoelt en vriend wilde de zaag ook verder zetten maar dan is slotje ook weg.. twijfel daar nog over hoor... en ff snel buitengekeken.. zwart zou een optie zijn maar vind het verder wel mooi zo...
Had je die foto nog gezien die ik gepost had van die Duc waar ze een verbindingsbeugeltje tussen de linker en rechterkant hadden gezet?


Voor de zekerheid hier nog maar eens. Vindt het wel een mooie oplossing :Y

full
 
Magnum white... :9

Hoe heet die 3e van links in het rijtje op die afbeelding ook alweer? Die is ook very nice.

Net even gekeken naar de valbeugels. Die aan de rechterkant zat en een behoorlijke schram heeft opgelopen is dusdanig lelijk dat ik ook de andere kant er maar afgehaald heb.

Nu even aan het achterlicht werken. Kijken of ik gelijk heb als ik denk dat met het vervangen van de rubbers het geklapper over is. :?

Huh ? heb ik iets gemist lankho ?? beschadigde valbeugels ? ben je gevallen dan ?
 
Btw... geen idee of iemand iets zoekt of iemand kent die wat zoekt... maar mijn zusje doet haar winterfietsje weg... Zoals nu ook in mijn onderschrift staat... een Honda CBR 600 F Hurricane, rood/zilver, bwjr 1987 met +/- 70k km... vraagprijsje ligt op 900 pleuries... Heb zelf geen fotootje ervan maar ding zit nog goed in de lak enzo. Maar bij intresse stuur ik je natuurlijk door naar me zussie natuurlijk ;)
 
Had je die foto nog gezien die ik gepost had van die Duc waar ze een verbindingsbeugeltje tussen de linker en rechterkant hadden gezet?


Voor de zekerheid hier nog maar eens. Vindt het wel een mooie oplossing :Y

[afbeelding]

Aah ja, dat is ook wel mooi! :) Maar zit je dan weer niet met het kenteken!?
 
DEN HAAG - Het Nederlands luchtruim blijft minstens tot zaterdagochtend 06.00 uur gesloten in verband met de aswolk die boven het land hangt van de vulkaanuitbarsting in IJsland

staat op nu.nl
 
Morph (en Orea) veel sterkte vandaag met de operatie!

S5; ik ben blij dat je weer bent bijgekomen van je facial ;)

Girl; ik had wel verwacht dat het langer zou duren... ze sluiten niet zomaar bijna alle belangrijke vliegvelden in Europa. Maar hopelijk kan Michel's vlucht gewoon doorgaan. Zojuist las ik het volgende op de KLM site:
\Amsterdam Airport Schiphol
No departures out of Amsterdam until 14:00 hours local time on Friday, 16 April.
No arrivals into Amsterdam until 14:00 hours local time on Friday, 16 April.
In effect, this implies that all flights scheduled to depart/arrive from/to Amsterdam during this period will be cancelled.

In addition some long haul flights scheduled to arrive into AMS after 14:00 hours local time on Friday, 16 April will also be cancelled. These flights include:

KL 686 Mexcio City - Amsterdam
KL 744 Lima - Amsterdam
KL 868 Osaka Kansai - Amsterdam
KL 758 Panama City - Amsterdam\

Dat zou betekenen dat vanaf vanmiddag 14.00 uur er weer vliegtuigen mogen opstijgen/landen maar dat is nog steeds erg afhankelijk van de aswolk en het weer... We blijven gewoon duimen en anders hebben we gewoon pech en moet michel misschien wel verplicht naar de F1 kijken daar ;)


Heb het vermoeden dat een ander soort facial minder pijn doet :+

Zal duimen dat je mannetje naar huis kan :Y

@ Sunny WB *O*
 
Hahahaha S5... vrouw zit thuis met d'r been omhoog en heeft dus veel meer tijd om MF in de gaten te houden... Hop aan het werk of thuis komen... er is nog genoeg te doen thuis !! hahahaha... Geweldig
 
DEN HAAG - Het Nederlands luchtruim blijft minstens tot zaterdagochtend 06.00 uur gesloten in verband met de aswolk die boven het land hangt van de vulkaanuitbarsting in IJsland

staat op nu.nl
Ai, da's minder.

Blijf het vreemd vinden trouwens dat ze niet kunnen vliegen.
Of zal het zijn omdat de radar niet werkt?
 
Hahahaha S5... vrouw zit thuis met d'r been omhoog en heeft dus veel meer tijd om MF in de gaten te houden... Hop aan het werk of thuis komen... er is nog genoeg te doen thuis !! hahahaha... Geweldig

dat klopt. heb nu inderdaad meer tijd voor mf :}
en thuis is zeker nog een hoop te doen O-)
ben blij als het weer volgende week is.
dan kan ik hopelijk weer wat meer.

@ diddle ik blijf duimen
 
Laatst bewerkt:
Ai, da's minder.

Blijf het vreemd vinden trouwens dat ze niet kunnen vliegen.
Of zal het zijn omdat de radar niet werkt?

De asdeeltjes zijn heel schadelijk voor de motoren, waardoor ze uit kunnen vallen... Zoiets was het hoorde ik op het nieuws... :Y
 
DEN HAAG - Het Nederlands luchtruim blijft minstens tot zaterdagochtend 06.00 uur gesloten in verband met de aswolk die boven het land hangt van de vulkaanuitbarsting in IJsland

staat op nu.nl

:/ kutzooi!

Noorus heeft gelijk. De asdeeltjes zetten zich vast op de motoren (ziet eruit als kalk op de leidingen van een wasmachine zoals in de calgon reclame). De motoren kunnen hierdoor uitvallen en dat wil je niet als je op 5 kilometer hoogte vliegt... -O-

In 1989 is er een boeing van de KLM op weg naar Tokio getroffen door een aswolk waardoor dus alle motoren uitvielen, na een vrije val van een paar kilometer hebben ze een aantal motoren toch weer aangekregen en is er niks ernstigs gebeurd maar dat is meer geluk dan wijsheid geweest.
 
:/ kutzooi!

Noorus heeft gelijk. De asdeeltjes zetten zich vast op de motoren (ziet eruit als kalk op de leidingen van een wasmachine zoals in de calgon reclame). De motoren kunnen hierdoor uitvallen en dat wil je niet als je op 5 kilometer hoogte vliegt... -O-

In 1989 is er een boeing van de KLM op weg naar Tokio getroffen door een aswolk waardoor dus alle motoren uitvielen, na een vrije val van een paar kilometer hebben ze een aantal motoren toch weer aangekregen en is er niks ernstigs gebeurd maar dat is meer geluk dan wijsheid geweest.

Mannetje kan beter een daagie langer wegblijven ;)
Ander voordeel: Je kan ook geen ruzie maken :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan