Hét MF Motorweekend 2010 - deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
????

volgende week rond deze tijd zitten we daar al aan een biertje :Y

Alhoewel ...

[me="Ted"]kijkt naar buiten en ziet dat het nu nog licht is ...[/me] ;)

Ga vanaaf mijn route verder vervolmaken ....
Ik drink niet :+ Dus ik ga dan nog wel een rondje extra :)
 
Heb gisteren even een voorproefje gedaan :]

Even rondje Tecklenburg gemaakt 580km gereden :] en was lekker warm daar 20 graden *O*
Foto-MKIWN7LT-D.jpg

Foto-LOOSW7V4-D.jpg

Foto-KLHUMKTN-D.jpg

Foto-LDHAGL4X-D.jpg


Was weer mooi dagje , maar nu zijn de bandjes wel aan vervanging toe dus met nieuw rubber naar Winterberg *O* :Y

Heb er zin aan nog 3 dagen werken en dan gaan :]
 
Vandaag een nieuw voorbandje,
na voorrijweekend Winterberg en een tripje Luxemburg een nieuw achterbandje
dus sta dan ook weer op nieuw rubber voor het echt weekend.

ziet er goed uit crazy600, wel lekker als je door de week kunt gaan sjeezen :)

@King: Zonder drank, meer lol :)
 
achterbandje pirelli ST is besteld , als het lukt nog voor voorrijweekend gemonteerd (anders erna ;) )
vizer van helm nieuw klikmechanisme gekregen, zodat deze ook boven de 70 weer open blijft staan (hopelijk) en zelf provisorisch gelukt om pinlock wat strakker te zetten dmv mini-stukje elastiek om pinnetje, zodat hij niet meer los zit en kieren geeft (en dan dus beslaat)
(als dit werkt, er eens druppeltje lijm tussen doen)
bij C3 zijn blijkbaar de pinlockpinnetjes in vizier niet stelbaar ????

Ook de veerder uitgewerkte terugroute gisteren op de post gedaan, dus ...

[me="Ted"]is er dus ook klaar voor *O*[/me]
 
Laatst bewerkt:
weet je dat ik in mijn onschuld er echt vanuit ging dat de start van het weekend ergens mer centraal gelegen was, ergens richting Arnhem of zo. Waarom weet ik zelf niet want zou niet logisch zijn.
 
Laatst bewerkt:
weet je dat ik in mijn onschuld er echt vanuit ging dat de start van het weekend ergens mer centraal gelegen was, ergens richting Arnhem of zo. Waarom weet ik zelf niet want zou niet logisch zijn.

dat had ik ook gedacht maar omdat je dan op een minder mooie route door duitsland treks is daar vanaf geweken. Maar we hebben 2 smaken nu: vertrek zuidelijk, terugkomt iets noordelijk. Mooi toch?
 
dat had ik ook gedacht maar omdat je dan op een minder mooie route door duitsland treks is daar vanaf geweken. Maar we hebben 2 smaken nu: vertrek zuidelijk, terugkomt iets noordelijk. Mooi toch?


zekers, ga dan ook met Ome Leo in gesprek over andere bestemming vooraf. lijkt me wel leuk ergens halverwegen aan te haken
 
Hoi,

Iedereen, die dit heeft gedaan, nog bedankt voor de felicitaties, op welke wijze tot mij gekomen dan ook..........

Verder even v.w.b. de Voorovernachting 'Indenhof":

Kosten zijn:

Slapen + ontbijt ..... E. 22.50

lakenpakket ............. E. 6,--

Er is nog meer dan voldoende plaats op de slaapzolder, dat is (voor de nieuwkomers) een zaal met veel bedden........

Ik hoor of verneem wel of er animo voor is.............
 
DIENSTMEDEDELING AFTERMEET VIANDEN

Ik heb eindelijk mijn werkschema doorgekregen en kan de laatste 2 weekenden van september dus 18 en 19 sept en 25 en 26 sept!!!!!!!!!!!!!!!!

*O* *O* *O*

Dan stel ik voor, of 2e weekend september of 1 weekend oktober...........................
 
Hoi,

Iedereen, die dit heeft gedaan, nog bedankt voor de felicitaties, op welke wijze tot mij gekomen dan ook..........

Verder even v.w.b. de Voorovernachting 'Indenhof":

Kosten zijn:

Slapen + ontbijt ..... E. 22.50

lakenpakket ............. E. 6,--

Er is nog meer dan voldoende plaats op de slaapzolder, dat is (voor de nieuwkomers) een zaal met veel bedden........

Ik hoor of verneem wel of er animo voor is.............


ik ga je mailen, reserveer voor mij maar alvast een bed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan