Hét MF Motorweekend 2010 - deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
hopen voor king dat er een leuk weggetje dicht in de buurt is, voor een stukje after-dinner knallen :+

Ha ha overigens komt sjimmie pas op vrijdagavond aan zoals het er nu uitziet ivm onoverkomelijke kids aangelegenheden....
 
@King
Kun je de route ook als gpx bestand plaatsen
voor de mensen met een Tommie |(


Ik hoop dat ik die routes in mijn Garmin kwijt kan. Er staat namelijk ook nog Topo Nederland op en die krijg ik er niet af met als gevolg erg veel geheugen verlies. Ben beetje kluns op GPS gebied. Trouwen meneer en mevrouw Garmin werken ook niet mee maar oke.
 
Mochten jullie in het as verkenningsweekend ons nog ergens tegemoet komen ,denk dan niet dat wij verkeerd rijden of bij jullie groep horen.We ,6rijders zitten in de Gasterie ,ook in tzelfde dorp.
Misschien nog een meeting bij/op jullie terras ?
 
Mochten jullie in het as verkenningsweekend ons nog ergens tegemoet komen ,denk dan niet dat wij verkeerd rijden of bij jullie groep horen.We ,6rijders zitten in de Gasterie ,ook in tzelfde dorp.
Misschien nog een meeting bij/op jullie terras ?

Ja gezellig! Kom maar een biertje pakken. Zelfde dorp dus lopes dan he :)
 
Zo, even een update uit Rotterdam:

- 4 mei vrij is geen probleem.

Met een beetje geluk ben ik 3 mei ook vrij, maar dit hangt af van de drukte op het werk. Is het druk dan moet ik een half dagje werken, dus dan rij ik om 12 uur aan naar het hotel. of ik probeer ergens aan te hangen.

- Met een week of 2 wordt de GS verwend met progressieve voorveren *D

Groet :W
 
Zo, even een update uit Rotterdam:

- 4 mei vrij is geen probleem.

Met een beetje geluk ben ik 3 mei ook vrij, maar dit hangt af van de drukte op het werk. Is het druk dan moet ik een half dagje werken, dus dan rij ik om 12 uur aan naar het hotel. of ik probeer ergens aan te hangen.

- Met een week of 2 wordt de GS verwend met progressieve voorveren *D

Groet :W
juni !!!! :+

[me="Ted"]heeft zin in voorrijden, komt met rasse schreden dichterbij (zou opa zeggen)
[/ME]
Kon nog wel eens koud zijn bij voorrijden, ondanks mager zonnetje, als ik mijn iphone mag geleuv'n
4f5b2d46.jpg
 
Laatst bewerkt:
juni !!!! :+

[me="Ted"]heeft zin in voorrijden, komt met rasse schreden dichterbij (zou opa zeggen)
[/ME]
Kon nog wel eens koud zijn bij voorrijden, ondanks mager zonnetje, als ik mijn iphone mag geleuv'n
[afbeelding]

Scammie heeft zin om het hoogste standje van zijn electrische bodywarmer uit te proberen :) Winterhandschoenen gaan ook mee :)
Ach we zijn het gewend om tijdens het voorrijden door de sneeuw te ploegen toch ???
 
Laatst bewerkt:
RSV-Meeting haalt RTL-4 nieuws:

http://www.rtl.nl/components/actuee...2/216070.public.29597918.RTL_Weer_s1_a108.xml

Vliegveld Teuge, met 59 RSV's....................
nieuws ???

een foto bij het weerbericht, bedoel je :P van STILSTAANDE motoren :/
:+ zo'n brede langgerekte en vooral rechte weg lijkt me juist ideaal om te rijden voor zo'n RSV :P (.... en wacht nu rustig de terugkat af ..... )


(vast een voorzetje ;) )
[me="Ted"]is nog eens "decoratie" met de MTB bij Piet P. geweest met mijn mtb cluppie bij Hattem :X [/me]
 
Laatst bewerkt:
nieuws ???

een foto bij het weerbericht, bedoel je :P van STILSTAANDE motoren :/
:+ zo'n brede langgerekte en vooral rechte weg lijkt me juist ideaal om te rijden voor zo'n RSV :P (.... en wacht nu rustig de terugkat af ..... )


(vast een voorzetje ;) )
[me="Ted"]is nog eens "decoratie" met de MTB bij Piet P. geweest met mijn mtb cluppie bij Hattem :X [/me]


dat ze stilstaan is niet zo verwonderlijk.... ik begrijp dat SOMMIGEN nogal startproblemen hebben :)
 
Ha ha overigens komt sjimmie pas op vrijdagavond aan zoals het er nu uitziet ivm onoverkomelijke kids aangelegenheden....
Probeert hier nu iemand stiekum onder de toeristische groep uit te komen...
[Serieus modus]
Neem trouwens aan, dat we gezamenlijk heen gaan?
[einde serieus modus]
 
Probeert hier nu iemand stiekum onder de toeristische groep uit te komen...
[Serieus modus]
Neem trouwens aan, dat we gezamenlijk heen gaan?
[einde serieus modus]

Haha nee hoor, maar Sjimmie kan gewoon niet eerder weg... jammer... dus op vrijdagaond rij ik even terug naar de nl grens om haar op te pikken.

Qua samen rijden: ik weet niet wat jij doet maar ik ga op wensdagavond al richting het zuiden, en verblijf daar in de herberg die 48th voorsteld. Was vorig jaar ook goed. Dan kan ik dondardag ochtend fris aan de start komen. Ook fijn!
 
Dames & Heren voorijders en andere geinteresseerden :+ de concept routes kun je hier ophalen (klik)
 
Qua samen rijden: ik weet niet wat jij doet maar ik ga op wensdagavond al richting het zuiden, en verblijf daar in de herberg die 48th voorsteld. Was vorig jaar ook goed. Dan kan ik dondardag ochtend fris aan de start komen. Ook fijn!
Hmm, dat ga ik waarschijnlijk niet redden, en om 23:00uur nog naar Maastricht te rijden zie ik niet zo zitten, dus zie ik jullie wel bij Whoopie..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan