Kawasaki Z1000-Z750[s] Plaza Deel 56

Status
Niet open voor verdere reacties.
jah waarom niet?

ze staan allebij op 25kw kenteken he. dus als je de kenteken plaat natrekt tref je gewoon een 25kw fiets aan.

trouwens laten we er verder over ophouden. want ik zit niet op het forum om ruzie te maken of zo. ik zit op het forum om over motoren te chatten. dus laat het gaan.
 
laat maar. staat niet meer te koop. heb er een splinternieuwe Zwarte GSX-R600 bij gekocht. niet slecht he voor een 19 jarige ondernemer :P.

Wees er maar trots op,als ik al je berichten zo eens lees kom ik toch wel tot de conclusie dat je geld uitgeeft als water....motoren,accessoires,uitlaten,seatcovers,helmen....
Moet je helemaal zelf weten hoor,maar ben benieuwd hoelang je dat vol kan blijven houden. :N
 
Laatst bewerkt:
jah waarom niet?

ze staan allebij op 25kw kenteken he. dus als je de kenteken plaat natrekt tref je gewoon een 25kw fiets aan.

trouwens laten we er verder over ophouden. want ik zit niet op het forum om ruzie te maken of zo. ik zit op het forum om over motoren te chatten. dus laat het gaan.

Ik hoop voor je dat je nooit iemand tot die tijd dat je vol vermogen mag een gebroken been rijdt oid, of nog erger: doodrijdt. Dan ben je zeer snel een werkeloze 19 jarige met zeer diepe schulden. :/

Ik zit mijn laatste 2,5 maand gewoon lekker uit en dan ga ik ook vol :)
 
Gááf man, echt een heel mooi accent op een pikzwarte helm.
Gelukkig heeft mijn Shoei van zichzelf al een heel mooi design (vind ik dan),
maar dit is ook wel héél erg mooi gedaan. :Y

Bedankt! *D Was ff knutselen en vond het resultaat ook mooi, heb alleen wel de rechter onderste ''scheur'' stukje naar links verplaatst.. staat wat mooier :Y

Vette helm hoor heb je, ben nu ook op zoek naar zoiets! Mijn helm nu is alweer 3 jaar oud en ben er ook al twee keer mee gevallen (niet zo hard hoor) en hij ziet er van dichtbij eigenlijk niet meer uit....

Zit aan deze te denken:

XR1R%20UK%20Flagvm.jpg


Iemand trouwens mee bekend met dit nieuwe (Amerikaanse?) merk?


Bedankt O-)

Ziet er goed uit Maggie! :}
Let alleen wel op de stickers die je op de duozit hebt geplakt. Ik had op mijn vorige Z ook mijn nickname op de duocover geplakt. Toen ik die er 2 jaar (of zoiets) later afhaalde stond de tekst in de lak gegraveerd. Alleen met een schuurspons kreeg ik het weg. Oftewel; lak naar de klote.

Bedankt! Ja daar had ik ook even bij stil gestaan. Het zij zo.. altijd oplossingen beschikbaar.. zat zelf te denken om dan bijv zo'n kussentje erop te zetten zoals MuiZ op z'n Zet had (weet ik ook alleen maar van foto's hoor).

Ook nog een simpele goeie oplossing is hem verkoop aan een ander die Lars heet? :P
 
Wees er maar trots op,als ik al je berichten zo eens lees kom ik toch wel tot de conclusie dat je geld uitgeeft als water....motoren,accessoires,uitlaten,seatcovers,helmen....
Moet je helemaal zelf weten hoor,maar ben benieuwd hoelang je dat vol kan blijven houden. :N
Ben eerder benieuwd wat voor ondernemer je bent :+

(En hoe je aan 115pk komt)
 
Laatst bewerkt:
Halloa ben sinds gisteren in het bezit van een oranje kleurige Z 750.. Weet er iemand waar je op de z 750 een osco kan plaatsen en dan op een plaats dat het er ook nog een beetje netjes uitziet?
 
Halloa ben sinds gisteren in het bezit van een oranje kleurige Z 750.. Weet er iemand waar je op de z 750 een osco kan plaatsen en dan op een plaats dat het er ook nog een beetje netjes uitziet?


Stel jezelf eerst ff normaal voor ofzo B|
 
gave helm, maar niet bekend met dat merk.
ziet er wel gelikt uit.
 
Laatst bewerkt:
Halloa ben sinds gisteren in het bezit van een oranje kleurige Z 750.. Weet er iemand waar je op de z 750 een osco kan plaatsen en dan op een plaats dat het er ook nog een beetje netjes uitziet?

Hoi Scura,

Heb m'n osco rechts voor ,maar weet dat sommige de osco iets meer naar achter hebben geplaatst.Zal ff een foto opzoeken.
 
Hallo allemaal!

Ik zit met een dilemma... Ik rij al zo lang als ik rij op race motoren, totaal nu zo'n 10 jaar. De motoren werden steeds sneller, en ik reed zo al vanaf 2004 op zx10r'en. Nu heb ik gister echter mijn laatste getunede prachtexemplaar om een boom gevouwen toen ik met mijn stuurdemper liep te klooien, niet goed voor me keek, en zo de bocht miste met alle narigheid als gevolg.

Maar nu zit ik te twijfelen. Mijn eerste reactie was dat ik weer een nieuwe tien zou gaan kopen, maar ik twijfel er nu aan. Ik zit er nu over te denken om een dikke naked te gaan rijden, zodat ik al sneller het 'fun' gevoel te pakken heb omdat die bij een mooie Z1000 gewoon in een ander gebied ligt (betere beleving bij lagere snelheden). Ik ben echter bang dat ik vermogen ga missen oid.... Kunnen jullie me misschien helpen me te overtuigen waarom ik wel of niet deze overstap zou moeten maken? Jullie zijn tenslotte de mannen die er op rijden!

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal!

Ik zit met een dilemma... Ik rij al zo lang als ik rij op race motoren, totaal nu zo'n 10 jaar. De motoren werden steeds sneller, en ik reed zo al vanaf 2004 op zx10r'en. Nu heb ik gister echter mijn laatste getunede prachtexemplaar om een boom gevouwen toen ik met mijn stuurdemper liep te klooien, niet voor me keek, en zo de bocht miste met alle narigheid als gevolg.

Maar nu zit ik te twijfelen. Mijn eerste reactie was dat ik weer een nieuwe tien zou gaan kopen, maar ik twijfel er nu aan. Ik moet namelijk altijd hard rijden, omdat dat is waar die motor goed in is. Boven in breekt de hel los, en daar wil ik dan het liefst mee spelen.
Maar op straat is dit te gek voor woorden eigenlijk. Ik heb wel eens filmpjes gemaakt, en het commentaar daarop was dan ook niet misselijk... Ik zit er nu over te denken om een dikke naked te gaan rijden, zodat ik al sneller het 'fun' gevoel te pakken heb omdat die bij een mooie Z1000 gewoon in een ander gebied ligt (betere beleving bij lagere snelheden). Ik ben echter bang dat ik vermogen ga missen oid.... Kunnen jullie me misschien helpen me te overtuigen waarom ik wel of niet deze overstap zou moeten maken? Jullie zijn tenslotte de mannen die er op rijden!

Alvast bedankt!

een Z is gewoon een pret fiets, lekker makkelijk sturen en je beleefd motor rijden op een heel andere manier. bij een SS ga je op de tank liggen en ga je 200 merk je niet zo veel. bij een Z zit je meer recht op, je vangt dus wind en beleefd de snelheid veel meer. En over vermogen missen, nah denk het niet. een Z1000 heeft nog steeds rond de 130 - 140 pk wat toch niet niks is en alle kracht komt van onderen. vraag een proefrit aan en beleef het zelf? :P
 
gsxr loopt gewoon vol vermogen.... btw ik woon niet thuis. ik woon al op mezelf.

me kawa staat 25kw geregistreerd. maar hij loopt niet 25kw..... er staat gewoon 115pk op ze achterbandje. :P

Lol 25 kw maar toch onbegrenst, maar op papier oke haha geloof je het zelf, bel je verzekering maar even op, want je bent nu al niet meer verzekerd als ze erachter komen.

Je verzekerd namelijk strikt namens de papieren ( 25kw) en als het dan wat anders blijkt te zijn heb je een probleem.

Maar veel plezier hoor :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan