Kawasaki Z1000-Z750[s] Plaza Deel 56

Status
Niet open voor verdere reacties.
De partij die zegt dat het wel lukt mag nu een gedetailleerde offerte uitbrengen, en ik laat ze nogmaals per mail bevestigen dat het vermogen geen probleem is. Bij hun ga ik de motor dan verzekeren als ik de koop morgen kan sluiten!
Ik wil zo snel mogelijk rijden, ik word helemaal gek als ik onderweg naar m'n werk in het koekblik zit en allemaal tevreden motorrijders tegenkom -O- laat staan hoe ik me in m'n vrije tijd voel, als ik liever op de motor dan op de bank zit!! :X

ja ik snap je, heb het zelfde.. continu mooi weer en ik zit binnen te werken aan mijn afstudeeropdracht.. maarja komt allemaal goed!!! :9 ! Moet mijn Z eens een flink stuk op pad sturen, want die kleine klote stukjes schieten niet echt op haha!

Dan kun je nog net zo goed opletten en anticiperen als je op de motor zit, dan nog is een ongeluk niet te voorkomen:

lullig ongeluk, gelukkig leeft die gast nog..
 
Weet iemand hoe ik de tijd kan instellen van mijn z1000 uit 2008? Ik heb er geen boekje bij gekregen helaas...

bedankt!

Contact aanzetten. Dan met de "Mode" knop naar je totaal gereden km's gaan.
Dan de "Reset" knop ingedrukt houden totdat je tijd begint te knipperen, of was t nou een aantal seconden vast houden... :?
Ach dat merk je snel genoeg wat het is. En vervolgens kan je de tijd instellen.
Moet lukken lijkt me.
 
Dan kun je nog net zo goed opletten en anticiperen als je op de motor zit, dan nog is een ongeluk niet te voorkomen:

Zo dan!:/
Toch behoorlijk onoplettend van de automobilist.
Zo te zien was de vaart er al redelijk uit, maar de motorrijder heeft de auto toch niet best geraakt zo op de ruit. En misschien nog het raamstijl ook....
 
thomazzzzz.....vet ding hoor :) ik ga komende zaterdag bijna dezelfde ophalen op de spiegels en knippertjes na....(je stuur is ook niet standaard toch?)

vraag is dus, welke spiegels en knippertjes zijn dit? tanx alvast :)

bedankt :)

de spiegels zijn van rizoma type = circuit 851
en de knippers heb ik bij MDI gekocht type = Knipperlichten LED - Arrow
staan bij universele artikelen...

en idd het stuur is ook anders.. paste mooier bij me handvaten...

veel plezier met je Z zaterdag
 
Heb een reply back van SC-Project

hello, yes, we have a GP evo 35 cm for z750 old model


regards



SPONSOR TECNICO - TECHNICAL SUPPLIER
2010 MotoGP WORLD CHAMPIONSHIP
DUCATI PRAMAC RACING TEAM

SC-PROJECT
ADVANCED GROUP S.R.L.
20010 Marcallo con Casone (MI)
Website: www.sc-project.com
Info-line: (+39) 327-08.744.36
Fax: (+39) 02-36.54.48.88
p.iva 05553060962

Dus het zou moeten passen volgens hun. \o/
Zodra ik terug ben (zit momenteel in Canada) en me geld heb, wordt ie dus besteld. En dan zijn we eindelijk van dat lompe ding af.
 
\
Iemand zijn zwarte voorvork ruilen tegen een oranje ;)

Tja, dat was ook de reden waarom ik mijn witte weg deed en toch maar weer een zwarte nam. Soms begrijp je die Kawaontwerpers niet.......nu helemaal zwart.....eerst zilver zadel met donkerbruine wielen.........zwart met brons is toch nix mis mee.

Heb soms ook het idee dat oranje/wit een voordeeltje heeft dat blik afschrikt en
snel ad kant gaat omdat ze denken dat het politie is :)
 
Aloha !

Zit te kijken voor een andere uitlaat voor mijn Z750 uit 2009. Zelf zat ik te denken aan een Akra , maar wil dan wel de Carbon look. Volgens de motorzaak is deze er dus alleen zonder Ekeur , en met E-keur is deze er in titanium.
What to do ? :)

Welke merk is qua prestaties het beste voor een Z750 ?


grt,
Rick
 
Aloha !

Zit te kijken voor een andere uitlaat voor mijn Z750 uit 2009. Zelf zat ik te denken aan een Akra , maar wil dan wel de Carbon look. Volgens de motorzaak is deze er dus alleen zonder Ekeur , en met E-keur is deze er in titanium.
What to do ? :)

Welke merk is qua prestaties het beste voor een Z750 ?


grt,
Rick
Ik weet niet voor de 750 maar er zijn zeker Akra's in carbon met e-keur.
Heb ze zelf namelijk op mijn 1000 :Y
 
Aloha !

Zit te kijken voor een andere uitlaat voor mijn Z750 uit 2009. Zelf zat ik te denken aan een Akra , maar wil dan wel de Carbon look. Volgens de motorzaak is deze er dus alleen zonder Ekeur , en met E-keur is deze er in titanium.
What to do ? :)

Welke merk is qua prestaties het beste voor een Z750 ?


grt,
Rick

Klopt, die zijn er alleen zonder E-keur. Een bijzondere keuze, maar je doet er helaas niets aan. Je zou wel een losse linkpijp kunnen combineren met een carbon demper, maar dan ben je weer duurder uit.

@ Crawl; het klopt inderdaad, dat er geen E-keur carbon versie van Akrapovic beschikbaar is voor de Z750 2007-2010, een frustatie voor velen :N
 
Laatst bewerkt:
http://link.marktplaats.nl/339227832

iemand met merk van deze adverteerder ervaring? Vrij scherp qua prijs.

@ Crawl... ik ben inmiddels half hoofddorper...vandaag omgeving Skagerrak gewerkt en morgen ook weer die kant op

Ik kom al een aantal jaar bij Jos Smit motoren. Ik vind het aardige mensen die weten waar ze het over hebben en de prijs is meestal gewoon goed.

Ik kan deze toko iedereen aanraden.
 
Contact aanzetten. Dan met de "Mode" knop naar je totaal gereden km's gaan.
Dan de "Reset" knop ingedrukt houden totdat je tijd begint te knipperen, of was t nou een aantal seconden vast houden... :?
Ach dat merk je snel genoeg wat het is. En vervolgens kan je de tijd instellen.
Moet lukken lijkt me.

Bedankt! Is inmiddels gelukt!
 
Klopt, die zijn er alleen zonder E-keur. Een bijzondere keuze, maar je doet er helaas niets aan. Je zou wel een losse linkpijp kunnen combineren met een carbon demper, maar dan ben je weer duurder uit.

@ Crawl; het klopt inderdaad, dat er geen E-keur carbon versie van Akrapovic beschikbaar is voor de Z750 2007-2010, een frustatie voor velen :N
Maar vast wel met E-keur voor andere modellen, zit er vast wel een tussen die past.
Oké officieel zal het E-keur dan niet geldig zijn maar kan me niet voorstellen dat ze dit tot in detail uit gaan zoeken.
Ik denk dat de meeste agenten alleen kijken of er een E-keur is en of de DB-killer gemonteerd is.
Mijn dempers zijn ook niet officieel voor de Z1000 maar voor de GSX-R 750, werkt perfect :}
 
Maar vast wel met E-keur voor andere modellen, zit er vast wel een tussen die past.
Oké officieel zal het E-keur dan niet geldig zijn maar kan me niet voorstellen dat ze dit tot in detail uit gaan zoeken.
Ik denk dat de meeste agenten alleen kijken of er een E-keur is en of de DB-killer gemonteerd is.
Mijn dempers zijn ook niet officieel voor de Z1000 maar voor de GSX-R 750, werkt perfect :}


Ook toevallig, heb ik ook :+
 
De partij die zegt dat het wel lukt mag nu een gedetailleerde offerte uitbrengen, en ik laat ze nogmaals per mail bevestigen dat het vermogen geen probleem is. Bij hun ga ik de motor dan verzekeren als ik de koop morgen kan sluiten!
Ik wil zo snel mogelijk rijden, ik word helemaal gek als ik onderweg naar m'n werk in het koekblik zit en allemaal tevreden motorrijders tegenkom -O- laat staan hoe ik me in m'n vrije tijd voel, als ik liever op de motor dan op de bank zit!! :X



Succes met de verzekering. :Y :] *O* :)
 
Weet iemand hoe ik de tijd kan instellen van mijn z1000 uit 2008? Ik heb er geen boekje bij gekregen helaas...

bedankt!

Modus knop indrukken tot je bij de ODO stand zit (Overall Distance Ofzoiets),
daarna de Reset knop even ingedrukt houden en de klok gaat vanzelf knipperen.
Dan nogmaals reset indrukken om voor de uren te kiezen, of nóg een keer voor de minuten, en met de Modus knop kun je vervolgens telkens een uur of minuut erbij klikken.

Als je klaar bent de Reset knop indrukken tot de hele klok weer knippers, dan de Modus knop om de nieuwe tijd te bevestigen.

Heel verhaal, maar als je eenmaal bezig bent snap je het vanzelf.

Motor ondertussen gewassen of een foto uit het archief gebruikt? ;)

Dit is een recentelijke archief-foto.

Vandaag nieuwe sloffen onder de Zed gegooid, alvast voor de beide circuitdagen die deze maand en halverwege mei zijn.
Het zijn Michelin Pilot Pure's geworden, met een 190/55 achterband nadat ik hier toch heel wat positieve reacties had gelezen.

Ben benieuwd, circuit here i come! *O*

Maar vast wel met E-keur voor andere modellen, zit er vast wel een tussen die past.
Oké officieel zal het E-keur dan niet geldig zijn maar kan me niet voorstellen dat ze dit tot in detail uit gaan zoeken.
Ik denk dat de meeste agenten alleen kijken of er een E-keur is en of de DB-killer gemonteerd is.
Mijn dempers zijn ook niet officieel voor de Z1000 maar voor de GSX-R 750, werkt perfect :}

Daarom, mocht je echt per se een e-gekeurde carbon uitlaat willen voor de huidige Z750,
dan kan ofwel GP Products (nederlandse importeur) of een menneke in de Akra fabriek vast wel iets samenstellen dat er ook op past.

En tja, extra kosten? Als je al een demper wilt van pak 'm beet € 650,- lijkt me niet dat je neerkijkt op een euro of 50 meer...

Ohja, en @ ffTzz: Nogmaals super bedankt dat je vanmiddag ff voor me op pad bent geweest voor een batterij. Had anders knallende ruzie met pa gehad en ik had zelf écht de tijd niet om zelf te gaan halen.
Wat ik al zei, als we gaan rijden tracteer ik op lunch met een paar glazen ice tea. ;)
 
moet alleen nog even een grote b in je nick douwen
Wat is dat nou weer voor schunnige taal?????????????? :?
Gloeiende gloeiende..... :( B|

Zit ik eindelijk eens een bloedserieuze reactie te geven op Motormieke, kan ik mijn post niet plaatsen omdat er zonodig iemand alweer een nieuw deel moet openen!!

Kan ik weer helemaal overnieuw beginnen. 2 keer serieus op één avond wordt toch wel lastig.

Motormieke: hier komt ie;Je leeststeeds dat de vering slecht is? Maar wat vindt je zelf?
Kan jij er goed mee leven? Vering is net als banden heel persoonlijk.
Wat jij lekker vindt is voor een ander misschien helemaal niks. Het is afhankelijk van je gewicht, zithouding, hoe neem je een bocht, heb je in de bocht het gewicht op je voorwiel of juist wat meer naar achteren, trek je aan je stuur of laat je het soepeltjes mee bewegen.....heb je de achtervering al eens aangepast?

Ofwel: laat je niet gek maken door wat je leest of hoort. Menigeen laat er andere veren opzetten die ook direct voor je afgesteld wordt op een algemene waarde voor jouw gewicht. Niks meer en niks minder. Er wordt niet gekeken naar rijstijl want ze hebben geen idee hoe jij rijdt. 80% van de motorrijders zegt dat ze sportief rijden maar je wilt niet weten wat een verschil er zit in de beleving van "sportief".


Als je de vering sowieso al niet lekker vindt, ga dan idd eens verder kijken. Er zijn diverse leveranciers. Degene die Hyperpro heeft zweert bij hyperpro. Degene die Öhlins heeft zweert bij Öhlins. Degene die hakkie takkie heeft zweert bij hakkie takkie...

En bij allemaal is de vering afgesteld door de dealer ervan.

Succes!











Hehe.... da's zwaar werken. Maar welkom allemaal in dit nieuwe deel van ons o zo geliefde topic. Dat het jullie maar mag boeien ennuh nog iets.

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Kolere zeg........je kunt dus echt serieus zijn!!! :) .........HULDE!!! :} :} :}






PS: Ik ben 't nog met je eens ook :Y
@ crawl :
goed om te horen dat er weer beweging in je rug zit.
er is niets zo erg als een lichamelijk ongemak.
full


helaas heb ik dat zelf pas mogen mee maken. -O-
Hoop dat 't inmiddels beter gaat! :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan