Scarver topic & Scarver forum! Deel 2

Bij de laatste bochtentraining van Versnel in Luxemburg zat ik met mijn scarvertje bij de op een na vlotste groep. Snel zat en heerlijk handelbaar.
Daar twijfel ik niet aan.
Het is immers een heerlijke stuurfiets.
Stepjes afschrapen is geen probleem ... bewezen.
 
Het is toch gebeurd mensen, ik heb een BMW R1100S gekocht en mijn Scarvertje staat te koop op MP.

Uiteraard ben ik erg blij met mijn nieuwe motor, check hem hier:
BMW_R1100S.jpg


Wel een VEEL sportievere zit, dat wel, dat moet even wennen. Maar wat een power en kwalitatief super hoogwaardig. En is de Scarver al een bochtentijger, dan moet je eens een bochtje doen op zo'n R1100S!

Maar ook dubbele gevoelens, vind de Scarver nog steeds een bijzonder mooie motor. Was voor mij de allerbeste keuze als eerste motor.

Ik heb trouwens nog wat zaken te koop:
- de Remus demper: die geeft ECHT een kikken geluid, 125 Euro
- de originele demper: 90 Euro
- het verhoogde Ermax windscherm: 75 Euro
- het originele windscherm: 50 Euro
- de hardcase: 100 Euro
- de originele achteruitkijk spiegels: 25 Euro

Mocht je geinteresseerd zijn, let me know!

Groet, Harro
 
Mooie bike Harro,

Ik ben sinds gisteren ook eigenaar van een andere fiets geworden.

 
Wh@t th€ FCK |(
Ik kijk haast elke dag op het forum, en nu toevallig enkele dagen niet en iedereen hier gaat zomaar opeens andere motoren kopen :? !

Harro, hoe kan je?
Die kleur, dat geluid ... in combinatie met een Scarver.
Even onder 4 ogen; het was de mooiste die ik ooit heb gezien(!!!)
Wat heeft je bezield?

Postman, jij jij jij ...
Mister Scarver hier op het forum, al jaaaaaaren.
En nu ... een ander?
Das gewoon puur VREEMD GAAN !!!
Maar dat hoeft niet persé een scheiding te worden toch?

Maar goed heren, ik was jullie vrees ik zelf al voor gegaan.
Ik lees dat de Scarver een speciaal plekje zal houden voor jullie, niet in de garage maar in het hart.
En terecht, een fantastische motor, helaas zwaar ondergewaardeerd.
Ik mis'm nog weleens.
Laatst haast een gekocht die hier in de buurt te koop stond ... toch niet gedaan; behoud van de zoete herinneringen zeg maar.

Jullie nieuwe aanwinsten zijn beide erg mooie en ook ongetwijfeld zeer fijne motoren.
Ik wens jullie er beide dan ook fantastische avonturen mee, en dat elke km er een is om van te dromen.
Maar blijf hier zo nu en dan toch lekker even terug komen, zoals ook ik dat doe ondanks dat ik al 9 jaar geen Scarver meer rijd :$
 
Harro, is je Scarver inmiddels verkocht? En zo ja heb je nog parts over?
Groet Ronald
Hoi Ronald,
de Scarver is nog niet verkocht, al het goede komt langzaam zeg maar :)

Hebben jullie eventueel nog feedback op de advertentie op Marktplaats?
Zoek even op Scarver in Zwolle (het is een blauwe) en hij is eenvoudig te vinden.

Ik heb de parts ook nog los te koop (en beschikbaar):
- Ermax verhoogd windscherm
- Remus einddemper
- de hardcase (koffertje dat in de stuffbay zit (errug handig)
- of de originele uitlaat of windscherm

En sorry Ralph, het was sterker dan mij en liefde op het eerste gezicht met de R1100S.
Maar idd, de Scarver houdt een bijzonder plekje in mijn hart!
 
Godver... mijn motor is dus gestolen... Met de helm erin!! Dus als IEMAND iets hoort/weet..... Ik zit nu dus in de stress
 
Ja stelletje hufters... Dit is mijn eerste motor. Blijft er met je t****nglijers ervan af! Ik werk er ook voor... :( Heel verdrietig en boos nu...
 
Ik zag op Facebook voorbij komen dat er een Scarver in Arnhem gestolen is; wat een ellende zeg! Kan me goed voorstellen dat je flink van slag bent.

Stiekem dacht / hoopte ik ook dat onze motortjes te apart en wat ouder zijn, zodat ze onaantrekkelijk zijn voor dit soort acties. Bah!
 
Dat meen je niet zeg, wat een verschrikkelijk nieuws!
Heb je voor ons nogmaals een foto en misschien ook het nummerbord?

Kans dat'ie nog in NL is lijkt mij niet zo groot, maar desondanks ...
Ikzelf rijd dagelijks door het hele land, en dan zou ik een oogje voor je open kunnen houden.
Uiteraard voor wat het waard is ...

Sterkte met deze nare ervaring.
Klein positiefje: je heb kennelijk wel een mooie motor (diefstal waardig).
 
Ja ik dacht ook dat deze geen jatwaarde zou hebben.. Heb m ook niet daarvoor verzekerd. Maar niets is minder waar. Nummerbord is MPTB13. Het is een oranje met een klein zwart windschempje en een topkoffer.

Weg dus. Had m net een jaar... En dat terwijl we as maandag naar een garage gaan kijken. Ben echt verdrietig. Heb nu ook niet zomaar het geld voor een nieuwe liggen.
 
Laatst bewerkt:
En de verzekering dekt alleen de dagwaarde. Dus daar schiet je ook niets mee op.
Idd vreemd dat ze zo'n impopulaire motor jatten.

Heel veel sterkte met de afhandeling van alles. En wellicht vinden ze hem terug.
 
Goed.. As maandag gaan we kijken naar een garagebox. Voelt wat veiliger. Alleen.. Nu lees ik toch ook dst ze daar snel inbreken en dat extra beveiliging door camera's en bewegingsmelders handig is. Tevens zou het fijjn zijn om een druppellader aan te hangen. Echter.... geen stroom daar.. en is iig niet vanuit ons huis te trekken.

Hebben jullie suggesties voor beveiliging/druppelladers in garagebox zonder stroom?
 
Laatst bewerkt:
Een update van mijn kant..

Mijn motor is teruggevonden!!!!!!!! Echt waar! Niet eens zo heel ver van mijn huis. Maar ze hebben hem wel behoorlijk gemolesteerd, wel allemaal reparabele schade. Aandrijfriem doorgesneden, laten vallen, dus remhendel+ knipperlicht zijn afgebroken. Benzineklep + slot kapot. Wat lakschade uiteraard. En ze hebben het rek met de topkoffer afgebroken. Stelletje kl*te-vandalisten/criminelen.

Dus ga ik nog wel wat kosten aan hebben. Maar goed, beessie is weer terug!! *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Een update van mijn kant..

Mijn motor is teruggevonden!!!!!!!! Echt waar! Niet eens zo heel ver van mijn huis. Maar ze hebben hem wel behoorlijk gemolesteerd, wel allemaal reparabele schade. Aandrijfriem doorgesneden, laten vallen, dus remhendel+ knipperlicht zijn afgebroken. Benzineklep + slot kapot. Wat lakschade uiteraard. En ze hebben het rek met de topkoffer afgebroken. Stelletje kl*te-vandalisten/criminelen.

Dus ga ik nog wel wat kosten aan hebben. Maar goed, beessie is weer terug!! *O* *O* *O*
WTF :?
Verder *O* dat je motor terecht is en -O- dat ze de motor hebben gesloopt voor je, zo jammer dat de onderdelen zo duur zijn '(
 
Ja echt he? Kijk.. ik kan me voorstellen dat je de topkoffer afbreekt om te zien of daar nog iets interessants tussen zit. En de rest van schade, tja, gewoon lomp gewoon neergegooid. Maar dat je moedwillig ook nog es nadat je je plezier hebt gehad de aandrijfriem doorsnijdt?? Waarom??

Maar goed... Beter een motor met reparabele schade dan geen motor hoor.
 
Geweldig nieuws ... opzicht.
Ik vraag me meteen af wat er financieel nou eigenlijk beter is, kwijt of beschadigd terug.
Alleen die riem al, man man man = €€€€ !!!

Maar goed, ik hoop dat de volgende berichtgeving van jouw kant er weer eentje is met "positief" nieuws :Y .
 
Hee wat goed dat hij toch is terug gevonden. Okee hij is beschadigd, lomp van ze....maar niet in onderdelen op marktplaats verschenen.

Succes met de afhandeling van de verzekering.
 
Zeg Harro, hoe loopt de verkoop?

(En over feedback; ik weet niet zo zeker of men begrijpt wat je bedoeld met "rails".)
Misschien kan je het beter omschrijven als zeg maar de handvaten op de (dummy)tank ...?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan