MF Gooi en Vechtstreek deel * 70 *

Voor de dames:

  • Grote lens

    Stemmen: 2 15,4%
  • Kleine lens

    Stemmen: 1 7,7%
  • Eikel :')

    Stemmen: 10 76,9%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgende week maar 's rijden.... heb ik hopelijk wat meer tijd :]

@ Girl: veel plezier vanavond, 'k ben er niet bij :N

p.s. mijn mailtje al gezien?
 
Sow ik ga mn pak klaar maken *lees: regenlaag eruit ritsen en de extra voering in de broek* en dan de motor van mn baas oppikken! *D Eens kijken of dat lekker rijd! :]
Ik ben zo ff bij Michiel, helpen knutselprutsen ;) :W

@ CF: Zonder winter- en regenvoering rijdt idd een stuk lekkerderder O-)
 
Laatst bewerkt:
Nou ik ga naar de sloperij, is kijken of mijn excollega en ik het probleem kunnen vinden.

:W
Veel plezier met rijden vandaag iedereen :]
 
Woehoie!!! Dat ding rijd lekker...owh en maakt n bak herrie, toch leuk n 1 pitter met dubbele apro...weet ik veel uitlaatjes :9~

Bij gebrek aan animo ga ik kijken of ik kan lunchen bij mn ouders ghi!! :+
Later vandaag mag n ritje altijd!! *O*

Ik ga weer verder :9~ :9~ :]
 
Ga ook rijden.. eerste een mini-meeting in Apeldoorn met jaja speciaal voor X een BMWrijder.. en daarna stuk rijden met een Suzukirijder... pfff zouden ze me een beetje kunnen bijhouden O-)
 
Middag allemaal :)

Jarigen gefeliciteerd

Michel: klote man dat je nog niet terug kan

Tis veel te mooi weer om zonder motor te zitten.... :/
 
Geen vervangend vervoer vd verzekering mogelijk?
 
Ben idd op me 18e ook al donor geworden :)

Nogmaals jammer dat je nog niet naar huis kan, maar wel lekker eten daar :) Merk je trouwens wat van die snelheid in die magneettrein ? Gforce in de bochten :)

Voor iedereen die gaat rijden... tis echt heerlijk weer... Net even bij me neefje op verjaardag geweest... Te grappig.... vroeger (zucht) speelde ik met transformers. Had het nu weer zien liggen in de winkel en hij is er gek mee :D hehehe 8 jaar.. geweldig.

Daarna nog wat wezen rijden... heerlijk lekker weer. Doe wel voorzichtig.

Jammer dat het niet past Renee... raar ook wel als je het als setje koopt.
 
Nogmaals jammer dat je nog niet naar huis kan, maar wel lekker eten daar :) Merk je trouwens wat van die snelheid in die magneettrein ? Gforce in de bochten :)

Valt mee hoor, hij gaat echt vloeiend, alleen halverwege komt je de andere tegen die je dus tegemoet komt. Die passeren elkaar dan dus met 600 km/u en dan hoor je gewoon die luchtverplaatsing van beiden tegen elkaar knallen.
Zit maar 1 bocht in en die zijn heel vloeiend en soepel aangelegd :Y
 
Geen vervangend vervoer vd verzekering mogelijk?

Helaas niet en daarbij is al mijn motor kleding kapot dus schiet ik er helaas nog niets mee op :/

het is nu even mijn geduld beproeven en de verzekering veel lastig aan vallen de aankomende tijd.
 
Ik ben zo ff bij Michiel, helpen knutselprutsen ;) :W

@ CF: Zonder winter- en regenvoering rijdt idd een stuk lekkerderder O-)
Dank voor de extra handjes *D

Motor zit weer zo goed als in elkaar ook meteen het kleinere tandwiel voor gemonteerd. Nu nog even alle kappen erop, ketting en velgen schoonmaken en dan kan ik weer rijden :]


Snel weer verder :W
 
Handen in beeld zijn altijd tricky omdat het heel snel lompe kluiten vlees worden.

Ook hier kom jij erg goed mee weg!!!

Netjes hoor... :}
tnx! :)
Dat wassen komt wel goed, er staan een wasmachine en droger in mijn appartement ;)
Appartement ook gewoon _O-

Nou ja, niets aan te doen, verder maar gewoon het beste van maken dus.
:Y
Erg gaaf ding hoor, 1x 429 mee gereden (toen liep hij iets achter op schema volgens mij _O- )
Die machinisten zijn ook maar mensen he :} :} :}
:"( Remhendel past niet. Is denk k verkeerde... Originele weer terug gezet
Hopelijk is dat nog te regelen, ik herinner me nog iets over witte handschoenen die zwart hadden moeten zijn -O-
Net donor geworden... Hoop meer mensen hier, is toch belangrijk.
Okee, dat is meteen mij volgende goede voornemen voor 2010 :Y
Woehoie!!! Dat ding rijd lekker...owh en maakt n bak herrie, toch leuk n 1 pitter met dubbele apro...weet ik veel uitlaatjes :9~

Bij gebrek aan animo ga ik kijken of ik kan lunchen bij mn ouders ghi!! :+
Later vandaag mag n ritje altijd!! *O*

Ik ga weer verder :9~ :9~ :]
Niceeee!!! Veel plezier :]






Zo, tuintje is weer gedaan (tenminste, ik ben het nu zat :') )
nu weer rennen :W
 
Niet te snel alles afmaken chiel... wel zorgen dat je alle boutjes en moertjes gebruikt heb ;) Als je vandaag klaar bent kan je in elk geval morgen nog even rijden... Morgen word het nog beter weer als vandaag... wat een weelde he zo in het weekend.
 
Pffffeuw,
Weer ff bijgelezen.
*O* *O* Coonies Gefeliciteerd *O* *O*

Michel Balen man, maar wel gaaf die trein. Hoop dat je snel mag vliegen.

Zo, nou, ben nu een uurtje of 3 thuis.
Wat een ervaring, zal ff een kleine impressie geven.

Gister om 11:00 melden in zieken huis omdat ik om 12:00 op tafel zou moeten liggen. Kreeg bij binnenkomst een cocktail van 2 diclofinac 2 paracetamol en .....pan ( om rustig te worden).
Goed spul, ik zat om 11:30 al met een lach kick op mijn bed te wachten tot ze me zouden halen. *D
Dat werd uiteindelijk 15:30 B| , men liep wat uit.... -O-

Na een uur op de klaarmaak kamer was het zo ver in mocht naar de OK. De chirurg die eigenlijk mijn operatie zou doen was er niet en ik werd met een gebrekkig Nederlands sprekende reus uit een Oostblokland geconfronteerd. :o Die moest ik eerst nog eens uitleggen wat mij mankeerde en wat mijn verwachting was dat hij ging doen. In mijn hoofd maar een ding "STRESS".

De anesthesist liet me 5 spuiten zien, en vroeg of ik er klaar voor was. Ik wel zei ik stoer. Nou komt ie dan, voel je al wat?. Nee hoor ik voel nog niks antwoordde ik, nou dat komt wel, zei hij.
Nou en of mijn beeld draaide ff weg en ik zei, ok welterusten, en wam weg was ik. :z

Uiteindelijk kwam ik bij op de uitslaap kamer, voelde me prima, tot ik hoorde dat de operatie iets langer had geduurd en dat de slager een iets grotere incisie had moeten maken dan verwacht. :o
Ik had daarom wat extra morfine gekregen. Daar hou ik van dacht ik en voelde me echt kip lekker.
Toen kwam de discussie of ik terug mocht naar de dag opname of dat ik een nachtje moest blijven daar ze wel heel veel morfine hadden gespoten tegen de pijn. Mij maakte het op dat moment niet veel uit kan ik je vertellen en vroeg of ik nog een beetje van dat wonder spul mocht. })

Uiteindelijk toch naar de short stay afdeling, ik moest dus een nachtje blijven. Ik Kirsten gebeld want die mocht wel even langs komen of ze ff iets te eten mee kon nemen, want ik had de hele dag nog niet gegeten. Toen ik op mijn eigen privé kamer aankwam (ja, ja wat een luxe), kreeg ik een ziekenhuis schotel aangeboden die was opgewarmd met een magnetron. Hmzzzz maar ff wachten op Kirsten, die kwam met een heerlijk MC menu. Dat smaakte prima ook al ging het niet heel makkelijk naar binnen. Ik was best nog wel wous van de narcose dus Kirs ging ook maar op huis aan. Gelijk had ze, ik was toch niet gezellig, maar had geen pijn.

Om een uur of 21 had ik echt z'n trek in een peuk en heb ik net zo lang zitten zeuren dat ik met een rolstoel, zelfstandig, naar de hoofd ingang mocht om een peukie te doen.
Geen succes na een narcose en een MC Menu. :N
Er stond nog z'n kansloze junk zoals ik in zijn scootmobile bij de ingang en die moet zich rot gelachen hebben. Want nadat ik al puffend en hijgend en zuchtend van opluchting in de frisse buitenlucht mijn sigaretje had opgestoken. Sprong ik in een keer uit mijn rolstoel om mijn MC menu maar even te retourneren :r in de dichtst bijstaande vuilnis bak, wat voelde ik me beroerd.
Een hele lieve voorbijganger wiens dochter lag te bevallen heeft me terug gereden naar de lift die naar mijn afdeling ging, vandaar kon ik het zelf wel weer......
Een maal op de afdeling vroeg de verpleegster of het de moeite was geweest. Nee niet echt dus, ze moest is weten. Daarna me in mijn bed gehesen om maar weg te vallen in een diepe slaap.
Die duurde niet zo lang want werd midden in de nacht weer wakker en heb nog maar ff tv liggen kijken want kon niet slapen..... Volgens mij was toen de Morfine uitgewerkt. B|

Vanmorgen om 8:30 heerlijk ontbijt op bed, daar kan ik wel aan wennen. Eitje, koffie, roomboter, fruit, heerlijk. Daarna kwam de co assistent wat een l :X , Die moest ik eerst uitleggen waar ik precies was gesneden zodat hij kon kijken. Rukt ie ff zo het verband er af...#&$#@# :X.
Volgens meneer zat er een handschoen drain in de wond..... :? een wat???? Een stukje handschoen dat dient om de wond open te houden en het wondvocht af te voeren.... O gewoon een stukje rubber handschoen, heel gewoon., Leuk dat ik die mee krijg als bonus.
Die moet dinsdag poliklinisch er uitgehaald worden B| heb ik weer.
Daarna mocht ik douchen en mijn infuus laten verwijderen en ben opgehaald door mijn lieve schat.
Ben toch nog een beetje gammel maar mijn sigaretje smaakt weer zoals het hoort.
 
Laatst bewerkt:
En de les van vandaag:

Geen plaatwerk van je motor in de doorloop leggen waar je 's nachts met je slaapdronken kop langs moet om naar het toilet te gaan B|
 
... cocktail van 2 diclofinac 2 paracetamol ... een gebrekkig Nederlands sprekende reus uit een Oostblokland ... voel je al wat? ... de slager ... extra morfine gekregen ... privé kamer ... een heerlijk MC menu ... in een keer uit mijn rolstoel om mijn MC menu maar even te retourneren in de dichtst bijstaande vuilnis bak ... diepe slaap ... Rukt ie ff zo het verband er af...#&$#@# :X ... handschoen drain ... opgehaald door mijn lieve schat ... mijn sigaretje smaakt weer zoals het hoort.
Welkom thuis dan maar, is dat ook weer achter de rug, succes met verder herstellen :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan