MF Gooi en Vechtstreek deel * 70 *

Voor de dames:

  • Grote lens

    Stemmen: 2 15,4%
  • Kleine lens

    Stemmen: 1 7,7%
  • Eikel :')

    Stemmen: 10 76,9%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hertog Jan grand prestige :9 ........................... :Z


Toppie *D


charlize_theron1_300_400.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mocht je niet goed ontlucht krijgen vannacht ff een elastiek op je remhandle doen en morgen boven bij je rempomp ontluchten, de lucht heeft de hele nacht de tijd om naar boven te gaan.
Heb je geen ontluchtings nippel boven op je pomp ff de wartel lossen tijdens je rem inknijpen en de lucht eruit laten in een doek :Y

Kan nog wel eens goeie resultaat hebben ;)

Ik zit Blood diamant te kijken daar wordt je niet vrolijk van maar wel mooie film :Y
Gooi dr nog wel even een tywrap omheen :Y Geen nippen bij de rempomp, zal morgen wel even de banjo (dat bedoel je toch?) iets los draaien met een doek erom.


Erg mooie film idd!
 
Gooi dr nog wel even een tywrap omheen :Y Geen nippen bij de rempomp, zal morgen wel even de banjo (dat bedoel je toch?) iets los draaien met een doek erom.


Erg mooie film idd!


Jep de banjo, kan je de laatste restjes eruit krijgen rot lucht wil omhoog en jij wil hem helemaal naar het wiel pompen hoezo eigenwijs _O- de lucht dan })
 
Ach we zitten ook met een aantal uit almere hier in het topic... Maar dat is wel omdat of ze komen uit het gooi of we vinden dat er hier gezellige mensen zitten... En zo hebben dus ook andere mensen zich aangesloten hier bij dit topic... Kijk maar naar Jaapie :D
 
Zo vriendinnetje is weer weg, was gezellig.

Tja ik weet het, het zijn maar kinderen... en het maakt me ook niet uit hoor maar een plens water van een supersoaker vol op je voorruit... dan schrik je toch wel even flink...

Vriendin van Michels neef werkt op schiphol en daar gaan de geruchten dat er t/m zondag niet gevlogen wordt.. dus dat zou betekenen dat hij pas maandag thuis komt.

Voor wie het interessant vindt; hier een site met een kaartje met de verwachting van wat de aswolk boven Europa doet: http://www.metoffice.gov.uk/corporate/pressoffice/2010/volcano.html
 
Meh, vandaag bezig geweest met het achterlicht. De nieuwe rubbers verhelpen de speling een beetje, maar het licht blijft klapperen. Lijkt erop dat Honda gewoon af fabriek wat speling op het licht laat zitten, om onverklaarbare redenen. :?

Daarna het licht ingekort. Dat is meer werk dan ik had verwacht. Zou met een Dremel niet zo moeilijk moeten zijn, maar ik heb hier alleen een ijzerzaag voor het echt grove werk en een vijltje om het af te werken. Dat is toch veel vijlen dan. Efin, voldoende voor de komende twee ritten, het zooitje zit weer in elkaar. Het echte afwerken doe ik maandag wel. *D

Net even bij een vriend langs die ik al tijden niet gesproken heb. Wou daarna eigenlijk nog even rijden, niets van gekomen. Lachen man, z'n ma is nu bezig met lessen, dus uiteindelijk meer een gesprek met z'n ma geworden. Allah, nam wat meer tijd in beslag dan ik in de gaten had. _O-

Crailoseweg lag weer eens eruit. Heen bedacht ik over het fietspad te gaan en zo onder het viaduct door naar Bussum. Tot ik de verkeersregelaars zag staan, toen maar weer omgedraaid en omgereden. Terug had ik onder het viaduct door gewild en dan via Laren. Zelfs daar was het afgesloten! Kon alleen maar de A1 op, Hilversum Noord er weer af, Laren en Blaricum door, etc.
Wat een puinzooi, gewoon 30km gereden even naar Bussum op en neer. :N

Natuurlijk achter langzame koekblikkers. 50 waar je 50 mag is tot daar aan toe, maar waarom lijkt iedereen sindskort dan 40 te gaan rijden, 20 waar je 30 mag, etc? Waanzin! B|

Morgen ritje, verzamelpunt in Doetinchem. Half negen, kwart voor negen zo'n beetje de weg op die kant uit, zeker als ik zo'n end moet omrijden. Motor moet ook nog gewassen worden dus redelijk bijtijds m'n bed weer uit. :]

Zondag weer ritje...goed gevuld weekend. :]
 
Zo vriendinnetje is weer weg, was gezellig.

Tja ik weet het, het zijn maar kinderen... en het maakt me ook niet uit hoor maar een plens water van een supersoaker vol op je voorruit... dan schrik je toch wel even flink...

Vriendin van Michels neef werkt op schiphol en daar gaan de geruchten dat er t/m zondag niet gevlogen wordt.. dus dat zou betekenen dat hij pas maandag thuis komt.

Voor wie het interessant vindt; hier een site met een kaartje met de verwachting van wat de aswolk boven Europa doet: http://www.metoffice.gov.uk/corporate/pressoffice/2010/volcano.html


Ik ga mijn slaapzak vast opzoeken, tot morgen :j
 
Zo vriendinnetje is weer weg, was gezellig.

Tja ik weet het, het zijn maar kinderen... en het maakt me ook niet uit hoor maar een plens water van een supersoaker vol op je voorruit... dan schrik je toch wel even flink...

Vriendin van Michels neef werkt op schiphol en daar gaan de geruchten dat er t/m zondag niet gevlogen wordt.. dus dat zou betekenen dat hij pas maandag thuis komt.

Voor wie het interessant vindt; hier een site met een kaartje met de verwachting van wat de aswolk boven Europa doet: http://www.metoffice.gov.uk/corporate/pressoffice/2010/volcano.html

-O-

Balen, maar zou er inderdaad maar serieus rekening mee houden dat het morgen niet open gaat.


Toen ik klein en onschuldig was stonden we zomers vaak met wat buurtkinderen op een verhoging hier Google Maps
op auto's te spuiten. Ideale plek om langsrijdende koekblikkers een hartverzakking te bezorgen. Cabrio's waren érg geliefd. O-)

Mwah, was altijd spannend als er eentje op de rem trapte. Afspraak was overigens ook niet op scooters of motoren te doen. Moest er eentje toch doen, kwam de scootah ons op het grindpad achterna. Dan is de veiligheid van het schuurtje ver weg. Wel spannend, dat dan weer wel. :')

Uiteraard kan ik nu een veel betere inschatting maken van de risico's. :Y

En toch was het spannend. :X
 
Magnum white... :9

Hoe heet die 3e van links in het rijtje op die afbeelding ook alweer? Die is ook very nice.

Net even gekeken naar de valbeugels. Die aan de rechterkant zat en een behoorlijke schram heeft opgelopen is dusdanig lelijk dat ik ook de andere kant er maar afgehaald heb.

Nu even aan het achterlicht werken. Kijken of ik gelijk heb als ik denk dat met het vervangen van de rubbers het geklapper over is. :?
Zijn die beugels standaard zwart? Met mijn val had ik me topkuiphouder ook een beetje beschadigt. Toen heb ik die er afgehaald met de dremel bijgewerkt nog iets na geschuurd met normaal schuurpapier (400). En met een simpel spuit busje zijdeglans van de gamma gespoten. Ziet er weer gelikt uit *O* Misschien een ideetje :+

Mogguh allemaal :(

Iedereen voor de laatste dagen gefeliciteerd, jammer, gecondoleerd, succes, hopen dat je toch nog terug komt, wow, echt waar?, nee echt niet, ja misschien wel, morgen weer.

:W :W


Nou, afgelopen dagen ging het ook weer lekker..

Gisteren tanktas (sw-motech) verloren. Reed van mn werk naar huis over de A12. Lekker de gang er in en genieten van het rijden. Rijd ik de snelweg op bij Driebergen, geef gas, voeg in, ga naar links, rijd door naar De Meern, neem de afslag en nog wat bochten. Rijd een verkeersdrempel over door te gaan staan op de motor en vanaf dat punt ligt pas de tanktas op mn schoot.. Wazzie op de een of andere manier van de tankring afgeschoten.. :S
Helemaal nagekeken, niets afgebroken. En voordat ik vertrek trek ik de tanktas altijd omhoog, om te kijken of ie vast zit. Zo ook deze keer en er was niets aan de hand.. Maar goed. Gelukkig gebeurde het toen ik bijna thuis was en niet midden op de snelweg :Y


En vanmorgen weer genoeg ruitensproeiervloeistof over me heen gekregen om het komend jaar te kunnen douchen.
Al die blikkers die ineens de zon op ooghoogte door hun ruit krijgen en dan bedenken dat de voorruit toch wel een beetje vies is. Eerste keer sproeien.. .. nee geen resultaat.. Nog een keertje dan.. .. nee nog niet. Ow wacht, het zit aan de binnenkant..
B|




Maar verder gaat het wel weer lekker hoor.. :9

Bijna weekend! *O* *O* *O*

Ja dat is zo irritant als ze gaan sproeien en jij als motorrijder daar achter zit. B| Doe het dan bij het stoplicht of als de motor er niet meer achter zit. Of je ruiten moeten ineens vol met troep zitten :') Ik probeer het ook altijd uit te stellen tot de motorrijder verdwenen is als die achter me zit. Want vaak heb ik last van die troep in mijn ogen van de auto's. En zo'n groot gevaar is het vaak niet als je het "2tellen" uit stelt of zo })
 
Laatst bewerkt:
Beetje lastig te zeggen omdat de foto van boven is genomen van de aftermarket.....Het ziet er wel uit alsof er een lip aanzit, net als het origineel. Waar heb je de hendels vandaan? Als je ze op model hebt gekocht moet het gewoon passen.

Via ebay. Internetshop. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/e...0507445178&viewitem=&sspagename=STRK:MEWNX:IT
Is wel een R6 2008 compatible item... zie net dat ze ook gouden hebben :(

De bovenste is duidelijk de remhendel, de bovenste nok is voor de rempomp en de onderste voor de remlichtschakelaar (die zijn omgekeerd geschakeld, dus de hendel aantrekken betekent de nok de schakelaar loslaat waardoor het remlicht aangaat). Omgekeerd dus ook, als de remhendel in ruststand staat, drukt ie de schakelaar in waardoor de stroom onderbroken wordt en je remlicht nie brandt nie :P

Lijkt me dus 1 op1 over te zetten :Y

Klopt de onderste heb ik inmiddels gemonteerd. De oude remhendel zit er nog op. Maar omdat ik dat dingetje wat wel op de originele zit niet op de nieuwe zag zitten begon ik te twijfelen. Morgen dan maar ff proberen te monteren. En anders wissel ik ze om. :)
 
Zo, ook weer terug uit Hillywood. idd drama via Laren/Blaricum. Rij ik Laren binnen, achter een trutto in zo'n nieuwe Fiat 500 die 40 km/u rijdt. Ik #$@%& zal ik er voorbijgaan? Doorgetrokkenstreep en een flitspaal -O- Ook 3 tegenliggers in de verte.
Inhalen of niet? Ach ik heb geen haast, dus rustig aan. Komen de 3 tegenliggers voorbij, zijn nr 1 en 3 politieauto's :$ Oeps! ;)

@ Rene; gaat vast lukken. :Y
@ Mieg: die vloeibare pakking blaast ie er weer uit, maar hopelijk was het niet nodig. Misschien kom ik wel ff langs morgen :P

Edit: nu een Wicootje :9
 
Laatst bewerkt:
Aaf! :W

@ M&M, hopen dat het vliegen morgen wel gewoon lukt! :Y

@ Michiel, lekker bezig geweest joh! :Y

@ Eeeuuh, :W

Ben bedje in! :W
 
bilde


Afbeelding van moeder natuur. Nee, die is geen BS, dit zijn de kraters in de vulkaan.

Valbeugels zijn niet standaard zwart, eerder dezelfde kleur als het motorblok. Schuren e.d. is niet echt een optie, gaat niet aan m'n eisen voldoen. Komen ooit wel weer nieuwe beugeltjes, alleen nu even niet de cashflow daarvoor. :N

TN364.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan