MF Gooi en Vechtstreek deel * 70 *

Voor de dames:

  • Grote lens

    Stemmen: 2 15,4%
  • Kleine lens

    Stemmen: 1 7,7%
  • Eikel :')

    Stemmen: 10 76,9%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja donderdag gaan we met de motoren erheen en dan zal er weer veel naar boven komen: ook van vorige ongelukken. Voor meerdere personen is dit niet het eerste dodelijke ongeluk dat we meemaken. (Van mij is dit het tweede).

Ik heb, direct toen het geberurd was, zelfs ruim 30 foto's staan te maken, ook van dichtbij. Ik dacht: "Vernietigen kan altijd nog maar als de familie erom vraagt en ze zijn niet gemaakt krijg ik er achteraf heel veel spijt van." Tot op heden is voor mij wel het gevolg dat 1 foto op mijn netvlies gebrand staat. (Details zal ik iedereen besparen).

Pfff, dat moet heavy zijn... -O- Was Rene eigenlijk ter plekke overleden?
 
Laatst bewerkt:
Noor, eigenlijk waren we iets te vroeg, niet alles stond in bloei. Volgende week zal het nog mooier zijn, omdat de kersenbomen dan ook in bloei staan. Hier een kleine impressie:

full
 
Laatst bewerkt:
Noor, eigenlijk waren we iets te vroeg, niet alles stond in bloei. Volgende week zal het nog mooier zijn, omdat de kersenbomen dan ook in bloei staan. Hier een kleine impressie:

[afbeelding]

Oeeh ziet er mooi uit zeg! :Y Kan ik die route trouwens ook gewoon 'zien'?! Want via die link die je gaf is ie zeker alleen over te zetten naar een navigatie-dinges?!


Ben slapen trouwens! :Z :W
 
Welke kleur filter heb je dan?

Rode filters heb ik nu, ben begonnen met groen maar die vond ik niet genoeg dempen. De volgende stap is wit, die zijn helemaal dicht en dat lijkt me nix :N

Reden dat ik nog veel last van windgeruis heb is omdat mijn helm bij de oren vrij ruim zit.
Ik heb een 'moeilijk' hoofd qua pasvorm :X , alleen Shoei past me (XR-1000)
 
Rode filters heb ik nu, ben begonnen met groen maar die vond ik niet genoeg dempen. De volgende stap is wit, die zijn helemaal dicht en dat lijkt me nix :N

Reden dat ik nog veel last van windgeruis heb is omdat mijn helm bij de oren vrij ruim zit.
Ik heb een 'moeilijk' hoofd qua pasvorm :X , alleen Shoei past me (XR-1000)
Heb zelf een setje groene en een setje witte.... Had de groene genomen voor op de motor en de witte voor tijdens het studeren. Gebruik echter alleen de witte, bevallen mij prima :Y

Truste :W

Ach gezonde spanning poikie komt wel goed :)
Gezonde spanning? Ben morgen vrij (op wat thuisstudie na), maar ben bang voor de man met de hamer in mijn hoofd :X :P
 
Pfff, dat moet heavy zijn... -O- Was Rene eigenlijk ter plekke overleden?
Ja, hij is overleden bij zijn motor.

Eerst kwamen er een paar ziekenauto's. 1 Stond er zelfs toevallig letterlijk een paar meter (!!!) vandaan in de file. Na de diagnose is er bij hem hartreanimatie (met AED) verleend. Toen politieauto's, vervolgens trauma helicopter. Ziekenauto's en trauma heli gingen allemaal terug. Goudkleurig doek ging over hem heen en hij werd in een begrafenisauto afgevoerd.
 
Laatst bewerkt:
Ja, hij is overleden bij zijn motor.

Eerst kwamen er een paar ziekenauto's. 1 Stond er zelfs toevallig letterlijk een paar meter (!!!) vandaan in de file. Na de diagnose is er bij hem hartreanimatie (met AED) verleend. Toen politieauto's, vervolgens trauma helicopter. Ziekenauto's en trauma heli gingen allemaal terug. Goudkleurig doek ging over hem heen en hij werd in een begrafenisauto afgevoerd.
Wat een enorm tragische gebeurtenis! -O- Ik wens alle betrokkenen, familie, vrienden en bekenden heel veel sterkte te komende tijd. En in het bijzonder Fred en Ernst :/
 
Jij en Strifer terug gespot!!! :) Leuk filmpje gemaakt? :)

Heerlijk gereden. Begon bij Verschuur, daarna Nijkerk -> Garderen -> Kootwijk -> Hoenderloo -> Posbank -> Arnhem -> Ochten -> Amerongen -> Utrecht. Super! :)

Ook nog even staan kwijlen bij de R1 van Stanley, wat een mooi ding Poik!
Terug gespot. :W ;)

Kon je nog een beetje om de kapotte honda's heen sturen ? :] :+ Mail mij de route eens die jij had gereden, mail ik er wel eentje terug. :P

@Fred : Had het al in een topic gelezen, ik dacht dat het een voor-rij weekend was maar blijkt dat het toch "het weekend" was.
Sterkte met het verlies en de tragische gebeurtenis, in wat een leuk weekend had moeten zijn. -O-
 
Heb zelf een setje groene en een setje witte.... Had de groene genomen voor op de motor en de witte voor tijdens het studeren. Gebruik echter alleen de witte, bevallen mij prima :YGezonde spanning? Ben morgen vrij (op wat thuisstudie na), maar ben bang voor de man met de hamer in mijn hoofd :X :P

oh dacht tentamen of iets :P

Liter melk + 2 ibuprofen moet goed komen :P
 
*O* MegaKwoooooottttttt! *O*

Viel me op dat je een nachtrit aan het organiseren bent. Hartstikke leuk natuurlijk maar nu valt-ie waarschijnlijk op precies dezelfde dag als dat X hem meestal organiseert. Dat lijkt me dan weer niet zo handig. ;)

Verstandiger lijkt me dan om de datum aan te passen of lekker bij X aan te sluiten zodat we een nog grotere groep hebben... :P
X Zal waarschijnlijk een nachtje eerder zijn?? Dan kan ik daar ook nog bij aansluiten ;)
En de rit die ik gestart ben is meer een rit vanuit het nachttopic, om elkaar eens anders te ontmoeten dan alleen maar lekker vaag 's nachts via een forum :P
Hee, een zwaaitopic!

:W
Gaan we zwaaien?? :+

full

Mogguh!! :W :W

Damn weer n te brakke nacht gehad...ben niet zo'n ster in laat wakker blijven stiekem :$ Zo maar eens even mn schoonheid wakker maken, wat kleine dingen doen en dan rijden maar *DTruste :z
Whahahahahahahaha _O-
Ff vraagje: valt er met n beetje fatsoen te rijden met n gewone rugzak op je rug? Nu is mijn rugzak al wat jaartjes oud maar voor snelheden die niet boven de 100 gaan durf ik het nog wel aan opzich...maar toch ff vragen of het kan of niet. :)
Sja, ligt er ook aan wat voor kleding je aan hebt. Ikzelf vind het bijvoorbeeld niet erg om met een rugtas te rijden, maar ik probeer het zoveel mogelijk te voorkomen omdat ik het niet lekker vind rijden met sturen enzo. Maar dat is allemaal persoonlijk natuurlijk..
Goeiemoggeuh...

Gewone rugtas gaat prima.. heb regelmatig m'n ouwe eastpack op me rug hangen. Glazen schaal klinkt dan weer niet zo handig... En al zeker niet in je jas.

Succes met het gevecht MTteun. Hopen dat je gezicht heel blijft ;) Maak er een mooi afscheid van.

Oh taart.. lekker kruimel taart.. yummie.

Das nou weer lullig van die spot he... staat er alleen die stomme racert op... stukkie meer naar rechts stonden dan nog een paar mooie nakeds.

Succes vandaag in de tuin chiel. Hebt er in elk geval prachtig weer bij vandaag. Lekker koud biertje op z'n tijd.

Druk bezig in huize M&M... zijn jullie nu wel bijna klaar al ? of moet er toch nog wel veel gedaan worden voordat de kleine mag komen :) Fijn dat het al weer beter gaat met louise.

Tijd om koffie te zetten en even rustig aan wakker te worden.
:9 Taartmeeting?? :9
Hij staat er echt...*knijp* Jah it's mine... *O* *O*

[afbeelding]

Detailfoto van mn stuur voor UT, die had het over een niet standaard stuur?? :?

[afbeelding]


Kwam erachter dat mn knippertjes n beetje los zaten trouwens, kan dat komen door de hoes vannacht erover? Kan het kwaad dat ik de boutjes wat vast draai of hoort dat n beetje los te zitten, wat speling te hebben?
Nice ride! :Y
als die schroefjes/boutjes los zitten gewoon ff aandraaien.
Anders kan je er in Assen misschien nog wel geld mee verdienen :X
Hmmm, is eigenlijk een meeting voor de mensen die regelmatig in het nacht-topic komen op MF :)
Et toi?? O-)
Ook weer ff melden! :W

<zuigerperikelen>
-O- Das wel balen zeg! Je hebt al wel andere op voorraad? Of moet je daar nu eerst weer naar op zoek??
[me="Terror"] z'n bovenste gedeelte van de lolly is van het stokje...[/me] B|
:?
Wieder zu hause.

Lekker gereden vandaag, Hornet doet het prima, geheel naar tevredenheid.
Ook mooie foto's van mezelf. Was weer achterrijder, maar voor me reed iemand met z'n vriendin achterop, dus ben nu eindelijk een paar keer in beeld op de motor. 8-)

Wel nog een crash van iemand die wat eerder afhaakte, dat is dan weer... -O-B|

Geeft niets, snap hoe je je voelt. _O-

Balen van de zuigers. Stomme belg had op z'n minst even moeten vermelden dat je daar een andere kop voor nodig had. Zonde van het werk ook. -O-

Is er echt geen mogelijkheid dat je dat weer voor elkaar hebt voor je circuitdag? -O-
Iedereen op tijd aangekomen?? :+
Zoww... even wat foto's van de werkzaamheden van vandaag. Heb minder tijd aan de tuin besteed dan ik van te voren had gedacht, maar toch een hoop kunnen doen.

Zooitje tegels (54 stuks) had ik gisteren al opgehaald. Ging nog prima in mn Civic, alleen met remmen ff wat eerder en harder trappen :P
[afbeelding]


De plek waar ik vandaag aan de slag ging. Wilde de rechte lijn gaan doortrekken... Enkele boompjes waren al eerder deze ochtend eruit gehaald door mn oud over buurman, die wilde ze wel hebben.
[afbeelding]


Iets van 25 tegels en een uurtje of wat later...
[afbeelding]



Zow... was me het dagje wel :Z
Ligt er strak in! :Y
hoe vinden jullie deze[afbeelding]
Niet mijn smaak, maar voor het type motor ziet ie er wel strak uit!
Nou een klein beetje bij gelezen.

Dus morgen cursus BVH en geen BHV. Het is 3 dagen 8 uur lang achter de pc zitten en allerlei dingen invoeren. Het hoort erbij helaas. Maar zoals achi al zegt het is nieuw voor mij dus wat makkelijker dan als je overstapt vanaf het nieuwe systeem.
BVCM al gehad?? :?


@Ernst + Fred: Sterkte! -O-
 
Terug gespot. :W ;)

Kon je nog een beetje om de kapotte honda's heen sturen ? :] :+ Mail mij de route eens die jij had gereden, mail ik er wel eentje terug. :P

@Fred : Had het al in een topic gelezen, ik dacht dat het een voor-rij weekend was maar blijkt dat het toch "het weekend" was.
Sterkte met het verlies en de tragische gebeurtenis, in wat een leuk weekend had moeten zijn. -O-

Zoiets...zal hem morgen wel mailen. :) Heb de Honda niet gezien eigenlijk.

http://maps.google.nl/maps?f=d&sour...59246,5.419006&spn=0.623142,1.783905&t=h&z=10
 
Laatst bewerkt:
Om de 1000KM nieuwe zuigers :o ?

En je straatfiets?
:Y

Als je gaat racen met een tweetakt moet je dat gewoon aanhouden, het heeft veel te 'lijden!'

Had van het weekend een zuigertje in m'n handen die aanbevolen werd om na 500km al te vervangen! :o Het woog dan ook geen ene drol! })

Straatfiets is 12.000 tot 14.000 km, dat is gelukkig dus een stuk meer! :P
 
Ja, hij is overleden bij zijn motor.

Eerst kwamen er een paar ziekenauto's. 1 Stond er zelfs toevallig letterlijk een paar meter (!!!) vandaan in de file. Na de diagnose is er bij hem hartreanimatie (met AED) verleend. Toen politieauto's, vervolgens trauma helicopter. Ziekenauto's en trauma heli gingen allemaal terug. Goudkleurig doek ging over hem heen en hij werd in een begrafenisauto afgevoerd.
Pfff, wat hebben we soms toch een klote hobby ;(

Ik hou donderdag nog even in mijn achterhoofd. Kende René niet, maar ik merkt dat dit me best raakt allemaal...
 
:Z Mogguh! :Z

Noor: Er zit een knop Google maps en als je die aanklikt krijg je de kaart. Kun je vast wel uitprinten, en anders weet foen vast wel hoe het moet. Ik heb idd deze link gebruikt voor de Garmin *O* maar bij de VVV kun je vast wel een "gewone" kaart krijgen, al zal je daar iets voor moeten betalen. B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan